
e30 325i mis ebaühtlustab mootori töökäikku ?
e30 325i mis ebaühtlustab mootori töökäikku ?
Mis täpselt ebaühtlustab mootori töökäikku? Kui hoida põõrdeid ühtlaselt 2.5 tuh. peal on kuulda mootori tõrkeid . Sõites maanteel siledal teel on tunda läbi seljatoe , et kergelt nõkerdab . Tundub , et viga võib olla elektrisüsteemis , justkui " taob üle " . igasugused versioonid on teretulnud 

e21; e30 325i
e28 2,0
e28 2,0
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5635
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Aga mida seal diagnoosida nii pidulikult sel eelajaloolisel mootoril? Saaks vastuse, et mootor on korras ja jääks ilma mõnestsajast kroonist, mis oleks targem jagajakaande ja rootorisse investeerida.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Õige jutt ! ..mootor korras , diagnoosida pole midagi . Vahetatud on jagajakaan , uued küünlad , temperatuuri andur , käigukastil asetsev põõrete andur . Võib ju proovida juhtmete ja rootori vahetusega (juhtmed on korra juba puhtaks pestud) , millegipärast pole sellesse usku . Süütetransi jalad on ka üle joodetud . Kui palju mõjutab mootori töökäiku ees väntvõllil asetsev andur ? õhulugeja ? klapisüsteem ?
e21; e30 325i
e28 2,0
e28 2,0
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5635
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ahaa, mõtlesid et oled kaval, et teed asja huvitavaks ja kohe kõike välja ei räägi, jah?
Kas mitte midagi ei muutunud peale nende asjade vahetamist?
Kui need asjad kõik juba uued laotud, siis esmalt küsiks mis küünlad panid?
Ja kui jagaja kaane vahetasid oleks võinud ikka juba rootori ka panna. Oli see siis otsast põlemata puha?
Juhtmed võivad ikka ka tekitada sellist nõksutamist. Aga vaata kottpimedas need 2500 pööret peal kas sähvib kapoti all.

Kas mitte midagi ei muutunud peale nende asjade vahetamist?
Kui need asjad kõik juba uued laotud, siis esmalt küsiks mis küünlad panid?
Ja kui jagaja kaane vahetasid oleks võinud ikka juba rootori ka panna. Oli see siis otsast põlemata puha?
Juhtmed võivad ikka ka tekitada sellist nõksutamist. Aga vaata kottpimedas need 2500 pööret peal kas sähvib kapoti all.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5635
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
See 6. sil andur asendab nukkvõlliandurit, s.t. ütleb DME-le millal 6. silindris töötakt on.
Pihustid avanevad kahes grupis 1+3+5; 2+4+6
Ilma selleta kõik 6 korraga (avariirežiim).
Pihustid avanevad kahes grupis 1+3+5; 2+4+6
Ilma selleta kõik 6 korraga (avariirežiim).
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Selle juhtmeküljes olevast andurist on juba ennist mõni neeger ammustanud ära sümboolse "pool"
! Juhtmeküljes olev andur on näritud pooleks , oletatavasti peaks ka selle anduri külge mõni juhe minema ? Üksik juhe igatahes ripub allapoole süütejuhtme anduriga samal traektooril , millele ma kohta pole leidnud (seda juba algusest peale) . Rippus algselt ka ees asetsev väntvõlliandur , mis sai oma kohale tagasi asetatud (töökäik muutusteta ) , mis minuteada peaks ühtlustama mootori kohal käimise töökäiku . Huvitav , et mootor töötab , kiirendab vägahästi , bensiinikulu on ka normaalne 10l-100-le . Diagnostikud pole ka millegi puudustele vihjanud , sellepärast peangi ise kaevama .

e21; e30 325i
e28 2,0
e28 2,0