Tere!
kasutasin ka otsingut,kuid sellist probleemi-lahendust nagu konkreetselt ei leidnud.
autoks bmw e39 1999a 2.5TDS 105kw
maanteel tuli kütusekuluks umbes 8-9l sajale. 450km mnt ja 50km linnas.
ja sõites 40% linnas ja 60% maanteel,siis sain kütusekuluks 11-12l sajale.
kompuuter näitab tegelikust kulust umbes 2-2,5l vähem ja auto teeb juba suhteliselt madalatel pööretel gaasi andes lennuki häält. alates 2200rpm
käike vahetab 2500rpmi juures...
käivitamisega probleeme ei ole ja ise ei oska midagi arvata,sest see mul esimene bmw ja võibolla nad teevadki vähe kangemat häält,kui kiirendada.
tänud vastajatele!
E39 kütusekulu suur ja auto lärmakas
Lase jahutusentilaatori visko üle vaadata.
Tegemist automaadiga? Kui jah. siis pole see kütusekulu imestada, kuigi maanteel võiks vähem võtta.
Tegemist automaadiga? Kui jah. siis pole see kütusekulu imestada, kuigi maanteel võiks vähem võtta.
Viimati muutis chulo, 06.04.2008 16:02 37, muudetud 1 kord kokku.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
sai nüüd natuke käed õliseks tehtud ja avastasin,et ühe lõdviku vahelt oli nagu õli välja pressinud.tegin puhtaks,keerasin korralikult kinni ja peale 2km pisikest ringi ei paistnud kuskilt mingit õli.
nii loll,kui ma olen,kas turbo peab mingil määral mootorisse õli viskama?
samuti viskas tagant suht suure pahmaka musta,kui kiirendasin. tahm kadus peale 3ndat kiirendamist kõrgete pööreteni.
nii loll,kui ma olen,kas turbo peab mingil määral mootorisse õli viskama?
samuti viskas tagant suht suure pahmaka musta,kui kiirendasin. tahm kadus peale 3ndat kiirendamist kõrgete pööreteni.
Kui turbo natuke õli lekib, ei ole väga hullu. Nad hakkavad seda nii kui nii mingi aeg tegema, kui juba piisavalt kulunud on. Iseasi on see palju ta õli lekib.
Kas see nn "lennuki" hääl on vilin või pigem ventilaatori vuhin? Kui turbo labad kõverad, siis hakkab ta üldjuhul kõva häälega vilisema ja jõud kaob ka ära.
Kas see nn "lennuki" hääl on vilin või pigem ventilaatori vuhin? Kui turbo labad kõverad, siis hakkab ta üldjuhul kõva häälega vilisema ja jõud kaob ka ära.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
palju kütusekulu tuleb ka?MrRait kirjutas:Lennuki häält teeb mul ka sama mootoriga auto
see on ikka suht kindlalt turbo hääl,aga võibolla on ka normaalne.
hakkasin midagi kahtlustama,sest teised autod (teist marki turbodiislid) on olnud vaiksemad.
ja lugedes mõnest teemast,et maanteel kütusekulu on 5-6l sajale...
üritan UMi diagnostikast igaks kümneks juhuks läbi lasta.
*võtsin ülemise turbo lõdviku korra lahti ja tühikäigul ei tulnud sealt tilkagi õli,mis on ka loogiline.
proovisin paarsada meetrit sõita ja siis olid seal mõningad õlipritsmed ja voolikud olid lahtivõttes seest õrna õlikihi all.(midagi seal kuskile õnneks ei voolanud.)