Kas E39 540i või 530d
Kas E39 540i või 530d
Kuna lähiajal plaan autot vahetada, siis on praeguseks kaks varianti sõelale jäänud. 540i ja 530d, seega kaks üpris erinevate mootoritega autot, mille vahel on mul väga raske valida, kuna mõlemad on samas hinnaskaalas ning sarnaste läbisõitudega ehk siis umbes 200000-230000km, seega olekski küsimus teadjamatele, et kumb mootor sellise läbisõidu juures paremini kestab ja kui palju näiteks dislal sellise läbisõidu juures juppe lendab , al'a pihusteid või midagi taolist. Kütusekulust pole mõtet rääkida seda tean isegi ning kindlasti on ka see lõpp otsuse juures üks põhi argument, eelkõige mootori vastupidavus ja hinnad. Lisaks see, et auto tuleb 100% automaatkastiga.
Mina võtaks jällegi disla. Kui hoolduse all silmas pidada õli vahetust ja korralisi hoolduskulusid, siis on kindlasti kallim hooldada 540i-d mitte vastupidi. Mõtlete, et kui 4liitrisel midagi piix peaks minema, on palju odavam?
Sõidumõnu jällegi 540i-ga rohkem.
Ise oman juba 3ndat diisel autot, kõik bmw-d. Enne olen omanud ka täpselt 3 bensukat ja suuremaid väljaminekuid mootori poole pealt pole küll olnud diislite puhul. Järgmisena on suve lõpus plaan Saksamaalt 535d tuua, eks näis...
Sõidumõnu jällegi 540i-ga rohkem.
Ise oman juba 3ndat diisel autot, kõik bmw-d. Enne olen omanud ka täpselt 3 bensukat ja suuremaid väljaminekuid mootori poole pealt pole küll olnud diislite puhul. Järgmisena on suve lõpus plaan Saksamaalt 535d tuua, eks näis...

BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Minul on 3,0d ja kerge jalaga just ei ole. Kuus läheb umbes 2 - 2,5 paagitäit kütust, seega palju ei sõida. Veidi vähem kui aasta jooksul olen kapoti alla pannud raha ~2000 EEKi (+ 1 oma lollusest lõhutud asi 600.- EEK) ning lisaks õlivahetused 2x. Varsti peaks karterituulutuse jubinad ära vahetama, need umbes 1000-2000 EEK.
V8 omanike tegemisi jälgides oleksid hoolduskulud ja kütusearved ilmselt suuremad aga nagu juba öeldud, oleneb kui korras auto saad omale. Diisli puhul eriti oluline.
V8 omanike tegemisi jälgides oleksid hoolduskulud ja kütusearved ilmselt suuremad aga nagu juba öeldud, oleneb kui korras auto saad omale. Diisli puhul eriti oluline.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Oletame, et autod korrasja hind sama, siis mis puutub diisli ja v8 hooldusesse, siis ei ole seal vahet, hind pea et üks, erinevus tuleb selgelt välja kütte kulus, kui 4,4 võtab kütet linnas kuskil 16l ja maanteel 10, siis diisel kasutab umbes 10 linnas ja 7 maanteel, mõned räägivad, et vähem, aga seda ma ei usuks. Aga muidugi sõidumõnu on v8 klass omaette ja selle vastu ei saa millegi muuga.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Joonas, vali selle järgi, palju sa aastas läbi sõidad. kui läbisõit jääb paari-kolmekümne tuhande tuuri, siis kannatab bensukat ju täitsa pidada hoolimata suuremast kütusekulust.
V8 minek ja hääl teeb ikka tuju rõõmsaks küll, eriti neli-koma-neljaga
eks igaüks kiidab siin oma lemmikuid (nagu ka mina
), proovi mõlemad ära ja otsusta siis 
V8 minek ja hääl teeb ikka tuju rõõmsaks küll, eriti neli-koma-neljaga

eks igaüks kiidab siin oma lemmikuid (nagu ka mina


V8
530d oleks minu soovitus
kuigi enda 530d pole veel poolt aastatki sõitnud minukäes siis kütusekulust paradkompuutri järgi võiks arvestada et keskmiselt raske jalaga linnas 9 maanteel 6 , ja mida kergem jalg on seda väiksemaks se number läheb.
540 kütusekulust aimu pole
Sõidumõnu soovitaks ikkagi omal nahal proovida , kui lastakse proovisõitu teha.
kuigi enda 530d pole veel poolt aastatki sõitnud minukäes siis kütusekulust paradkompuutri järgi võiks arvestada et keskmiselt raske jalaga linnas 9 maanteel 6 , ja mida kergem jalg on seda väiksemaks se number läheb.
540 kütusekulust aimu pole
Sõidumõnu soovitaks ikkagi omal nahal proovida , kui lastakse proovisõitu teha.
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Kui disla, siis igal juhul automaat, mina ei viitsi küll kogu aeg käigukangiga vehkida, eriti kui peaks linnas sõitma, bensukas veab ikka nii laias pöörete vahemikus, et disla parem pöördemoment(jutt ju turbodislast) ei avaldu kuidagi manuaali puhul, pidevalt maanteel, siis kannataks kaaluda manuaali.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Aga Joonas530, võibolla pajatad lähemalt.
Isa mul täpselt sama dilemma ees: kas 540i või 530d. Ja praegu on tal ka istumise all 530i V8. Kuidas selle minekuga on madalalt pöördelt ja üldse? Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek. Diisliga hoiaks küttekulult kokku aga diisel vist ei paku seda jõudu kaugeltki, mis v8
Isa mul täpselt sama dilemma ees: kas 540i või 530d. Ja praegu on tal ka istumise all 530i V8. Kuidas selle minekuga on madalalt pöördelt ja üldse? Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek. Diisliga hoiaks küttekulult kokku aga diisel vist ei paku seda jõudu kaugeltki, mis v8
No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8 , kuid jah minu jaoks on diisel mootori hääl ikka jama, ning kuna olen ka roolikarbi mitte roolilatti austaja, siis polegi ju muud varianti kui V8 ning 535.te ei saa ka võtta kuna sellel puudub kaubalifti versioon.
Kuna juttu oli 530i V8, siis võib eeldada, et tegu E34-ga, kuna E39 530 V8 ei ole olemas. Ning E34-l on andmed automaadiga 9.0s ning manual 8.3s, seega disla parem.Indrek_M kirjutas:Automaatkastiga:Joonas530 kirjutas:No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8
530d 8,4s 100km/h
530i 7,7s 100km/h
Manuaaliga:
530d 8,1s 100km/h
530i 7,5s 100km/h