Tuvastatud reklaamiblokeerija:  Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
		
	 
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
			
		
		
			
				
								Marko S 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  3577 Liitunud:  11.10.2005 19:02 22Peamine sõiduk:  E39 530dAsukoht:  Tallinn
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Marko S  29.03.2008 11:12 25 
			
			
			
			
			Mure siis selline,et V8 väljalaske kollektoril (ma ei tea kas R6 sama) on sees topelt pronksseinad.Need on lahti (vähemalt vasakult poolt).Et mis varianti oleks võimalik kasutada,et ta ka püsivalt kinni jäeks ? Ühekorra olen juba summuti sellepärast alt ära võtnud,lõin ääred kõveraks ja kokku tagasi.Kestis umbes 2 kuud ja nüüd jälle kõriseb.Ma ei tea,kas pronksi saab kuidagi joota/keevitada näiteks ?
			
			
									
									
						 
		 
		 
				
			 
				
			
		
		
			
				
								redline 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  2181 Liitunud:  08.02.2006 19:04 31Asukoht:  Võru/Tartu
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas redline  29.03.2008 11:26 26 
			
			
			
			
			tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum 
 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								BMW POWER 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  1310 Liitunud:  04.01.2007 13:53 38Asukoht:  TLN
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas BMW POWER  29.03.2008 11:47 12 
			
			
			
			
			ega seal sul muud üle ei jää kui augud sisse puurida ja kinnikeevitada
			
			
									
									Bmw sõidurõõm
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Serka 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  574 Liitunud:  22.02.2006 21:52 40Asukoht:  tallinn 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Serka  29.03.2008 11:53 55 
			
			
			
			
			Ma just tegelen sõbra V8 sama murega,sumps juba maas ja proovime keevitada kuidagi kinni.Minu omal jäi pidama.
			
			
									
									
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Marko S 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  3577 Liitunud:  11.10.2005 19:02 22Peamine sõiduk:  E39 530dAsukoht:  Tallinn
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Marko S  29.03.2008 12:32 36 
			
			
			
			
			Serka730 kirjutas: Ma just tegelen sõbra V8 sama murega,sumps juba maas ja proovime keevitada kuidagi kinni.Minu omal jäi pidama.
Kui kauaks ? Millega sa jootsid/keevitasid ?
Kui pidama jääb,siis peaks sinu juurde külla tulema.Sumpsi mahavõtt on 20 minutit 
 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Serka 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  574 Liitunud:  22.02.2006 21:52 40Asukoht:  tallinn 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Serka  29.03.2008 12:33 08 
			
			
			
			
			Tavalise keevitusega
			
			
									
									
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								AARE540 							 
						Huviline - moderaator 			
		Postitusi:  11722 Liitunud:  31.01.2004 21:43 11Peamine sõiduk:  Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94Telefon:  53311120Asukoht:  Pärnu
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas AARE540  29.03.2008 14:07 14 
			
			
			
			
			redline kirjutas: tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum 
On ka terasneete olemas.
 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								eero 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  5637 Liitunud:  05.06.2003 13:50 21Peamine sõiduk:  F07 535i GTTelefon:  5256627Asukoht:  Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee 
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas eero  29.03.2008 16:00 32 
			
			
			
			
			AARE530 kirjutas: redline kirjutas: tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum 
On ka terasneete olemas.
Kas keegi täpselt ka teab, mis on alumiiniumi sulamistemperatuur ja palju seal kuuma tegelikult on või lahmite umbes?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								AARE540 							 
						Huviline - moderaator 			
		Postitusi:  11722 Liitunud:  31.01.2004 21:43 11Peamine sõiduk:  Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94Telefon:  53311120Asukoht:  Pärnu
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas AARE540  29.03.2008 17:13 09 
			
			
			
			
			Eks see neetide teema on seal üldse siuke kahtlane, seal peaks ikka rohkem keevituse abi kasutama 
 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Cardo 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  4240 Liitunud:  27.12.2002 00:08 12Asukoht:  Jüri 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Cardo  29.03.2008 17:16 00 
			
			
			
			
			Alumiiniumneet sulab kohe üles ja neet, kas needil ei jää mitte auk keskele ?
			
			
									
									E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Marko S 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  3577 Liitunud:  11.10.2005 19:02 22Peamine sõiduk:  E39 530dAsukoht:  Tallinn
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Marko S  31.03.2008 10:30 55 
			
			
			
			
			Aga huvitav on see,et see pronkssein on sinna kuidagi keevitatud/joodetud.Aga kuna väga hästi ei pääse vaatama,mis ja kuidas ta seal on,siis on raske ka seletada.
			
			
									
									
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								veekaheksa 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  409 Liitunud:  22.04.2006 00:24 35Peamine sõiduk:  Audi A4 3.0 TDIQTelefon:  5295728Asukoht:  P-Jaagupi EST/Scand
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas veekaheksa  31.03.2008 12:01 26 
			
			
			
			
			Ma arvan, et kollektor on ise vast ikka malmist, mitte pronksist. Ja terasneet jääb lahjaks - pakun. Ikka keevitus - kui seegi on võimeline aitama.
			
			
									
									All good things come to those who wait.
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								eero 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  5637 Liitunud:  05.06.2003 13:50 21Peamine sõiduk:  F07 535i GTTelefon:  5256627Asukoht:  Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee 
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas eero  31.03.2008 12:02 23 
			
			
			
			
			Kollektor on terasplekist 540-l.
			
			
									
									E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Marko S 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  3577 Liitunud:  11.10.2005 19:02 22Peamine sõiduk:  E39 530dAsukoht:  Tallinn
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Marko S  31.03.2008 14:23 04 
			
			
			
			
			veekaheksa kirjutas: Ma arvan, et kollektor on ise vast ikka malmist, mitte pronksist. Ja terasneet jääb lahjaks - pakun. Ikka keevitus - kui seegi on võimeline aitama.
nagu eero ütles on tegemist terasplekiga,kuid selle sees on topeltsein mis on pronksist (vähemalt värvus on sama)
 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Silwer 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  3459 Liitunud:  23.12.2003 15:36 10Asukoht:  TLN 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Silwer  31.03.2008 14:33 12 
			
			
			
			
			Marko S kirjutas: Aga palju v-kolle sees võiks olla temperatuur oskab äkki keegi öelda ?
Normaaloludes 250 kuni 680 kraadi. Mootori tuunimisel soovitatakse hoida EGT alla 750.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								priitv8 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  8505 Liitunud:  04.02.2004 10:59 34Asukoht:  city 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas priitv8  31.03.2008 17:24 35 
			
			
			
			
			Kusjuures peaks olema isegi roostevaba.
			
			
									
									Priit
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
																			
								raimo_r 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  2108 Liitunud:  05.04.2005 16:05 41Asukoht:  Pärnu 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas raimo_r  31.03.2008 17:30 18 
			
			
			
			
			Väljast on küll roostevaba moodi.
			
			
									
									E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Ragnar 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  1531 Liitunud:  26.04.2003 14:25 24Peamine sõiduk:  E83Asukoht:  Tartu 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Ragnar  31.03.2008 17:30 34 
			
			
			
			
			malm kollektorid on kõigil pruunid seega kui see oleks süsinkterasest oleks samuti aga ikka haljast osa oli ka märgata. (enda vanast räägin siis)
			
			
									
									
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
																			
								raimo_r 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  2108 Liitunud:  05.04.2005 16:05 41Asukoht:  Pärnu 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas raimo_r  31.03.2008 18:03 33 
			
			
			
			
			
			
			
									
									E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
						 
		 
		 
				
			 
	
						
		
		
			
				
								Marko S 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  3577 Liitunud:  11.10.2005 19:02 22Peamine sõiduk:  E39 530dAsukoht:  Tallinn
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas Marko S  01.04.2008 10:49 43 
			
			
			
			
			
Ma raimo kahjuks saksikeelt ei jaga 
 
		 
		 
				
			 
	
						
	
						
		
		
			
				
																			
								raimo_r 							 
						Huviline 			
		Postitusi:  2108 Liitunud:  05.04.2005 16:05 41Asukoht:  Pärnu 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Postitus 
					 
								Postitas raimo_r  02.04.2008 12:18 17 
			
			
			
			
			Seal polegi midagi tõlkida. Pildid on lihtsalt näitamaks, et see roostevaba teras olema peaks.
			
			
									
									E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||