Miskine probleem tekkis lihtsalt järjekordse käivitusega. Armatuuris süttisid põlema hoiatustuli, abs ja veojõukontroll. Peale seda ei toimi ei veojõu kontroll ega abs. Mingi hetk jällegi kõik töötab, seda siis peale järjekordset käivitust aga mitte alati. Kas kellelgi on sarnane probleem olnud, kas diagnostikasse minek või mõne anduri vahetus.
Karl
e46 abs ja asc märgutuli põlevad
e46 abs ja asc märgutuli põlevad
320i-83a.
Ilmselt mingis anduri juhtmes või kuskil katkestus sees. Ühel mu sõbral oli palju lihtsam probleem. Vahest autosse istudes ja käivitades süttis armatuuris kollane märgutuli justkui veojõukontroll oleks väljalülitatud. Tegelikult seisnes probleemi olemus selles, et tal oli kombeks rahakoti ASR nupu peale visata. 
Sinul kindlasti tegemist millegi tõsisemaga.

Sinul kindlasti tegemist millegi tõsisemaga.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Mul sama viga ja diagnostika näitas rooli asendi anduri viga.
Ja olen avastanud veel ühe asja kuidas stabiilsuskontroll end välja lülitab. Nimelt kui käivitada auto, enne liikuma hakkamist rattad kuskile poole välja keerata ja liikuma hakata, siis lülitab DSC ennast välja. Ilmselt ajab teda segadusse kohe liikumise alguses nii erinevad rataste pöörlemiskiirused
Ja olen avastanud veel ühe asja kuidas stabiilsuskontroll end välja lülitab. Nimelt kui käivitada auto, enne liikuma hakkamist rattad kuskile poole välja keerata ja liikuma hakata, siis lülitab DSC ennast välja. Ilmselt ajab teda segadusse kohe liikumise alguses nii erinevad rataste pöörlemiskiirused

E39 530i, E61 530d