535 sumpa kohta
535 sumpa kohta
kas keegi teab kindlalt mis tüüpi sumpa oleks kõige parem alguse saab asi torukollektoritest aga edasi???
ise teha küll aga milline teha. 1 toru, 2 toru, mitu potti. Enda omal tahaks kati ka vahelt välja saada.
Mul selline mõte oli et kat vahelt välja ja selle kohapeale teha üleminek 2toru --> 1 toru, siis resokas vahele ja lõppu mingi "sport" või otseläbi või kuda iganes neid nimetatakse pott. Mingi 2.5" või 3" torusid kasutaks.
Mul selline mõte oli et kat vahelt välja ja selle kohapeale teha üleminek 2toru --> 1 toru, siis resokas vahele ja lõppu mingi "sport" või otseläbi või kuda iganes neid nimetatakse pott. Mingi 2.5" või 3" torusid kasutaks.
ma arvan,et hea tulemus tuleks ikka 2-e toruga,kekele resokad (mõlemale üks) ja taha mingi ägedam pütt mis vastu ka peaks.ma muidugi ootan kuni mõnele inimesel torukollektor üle jääks
,kuid kellelgi ei jää kahjuks.torude läbimõõtude kohta vataks targast raamatust (soome keelne mingi),et palju on maksimaalne lubatud

See ei ole eriti arukas tegu. Esimene resokas ongi seepärast kahe toru peale üks, et tuletorudes tulevad gaasid peavad omavahel üksteist tasakaalustama. V8 mootoritel, millel on sidepipes pannakse selleks isegi ühendustoru (balance pipe). Selle kaugus on veel omaette teadus.E28 kirjutas:ma arvan,et hea tulemus tuleks ikka 2-e toruga,kekele resokad (mõlemale üks) ja taha mingi ägedam pütt mis vastu ka peaks.ma muidugi ootan kuni mõnele inimesel torukollektor üle jääks,kuid kellelgi ei jää kahjuks.torude läbimõõtude kohta vataks targast raamatust (soome keelne mingi),et palju on maksimaalne lubatud
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ega need kõverdused midagi ei muuda. Torukollektor koosneb ka ainult järskudest kõverdustest. Ja millegipärast võidusõidus neid kasutatakse.
Stock või vähe modifitseeritud (sinna alla läheb kuni 290 nukk, väike kanalite töötlus, väike kaane freesimine) ei ole resonaatori asukoha muutmine tark tegu.
Kõvasti modifitseeritud mootoritel tuleb see õige kaugus ise leida. Mingeid lambivalemeid siin pole. Küsimus on balance kauguses silindrist. Muidu pidi see sedasi käima, et pannakse esialgu paljad torud ning tõmmatakse rasvapliiatsiga pikk jutt piki toru. Ja siis antakse paar minutit minna sellise pöördega, mille jaoks te mootori tegite. Selle koha peal, kus rõhulaine lõpeb, kärssab see rasv maha. Ja sinna tulebki teha ühendus. Kui ühist resot ei panne, siis tuleb panna ühendustoru.
Stock või vähe modifitseeritud (sinna alla läheb kuni 290 nukk, väike kanalite töötlus, väike kaane freesimine) ei ole resonaatori asukoha muutmine tark tegu.
Kõvasti modifitseeritud mootoritel tuleb see õige kaugus ise leida. Mingeid lambivalemeid siin pole. Küsimus on balance kauguses silindrist. Muidu pidi see sedasi käima, et pannakse esialgu paljad torud ning tõmmatakse rasvapliiatsiga pikk jutt piki toru. Ja siis antakse paar minutit minna sellise pöördega, mille jaoks te mootori tegite. Selle koha peal, kus rõhulaine lõpeb, kärssab see rasv maha. Ja sinna tulebki teha ühendus. Kui ühist resot ei panne, siis tuleb panna ühendustoru.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Nojah, ainult mõnikord on targem teistelt snitti võtta kui ise jalgratast leiutada. Ei ole ükski alpina, M5, 540 vms eraldi väljalasetega - ikka on reso samas kestas...E28 kirjutas:asja nimi on siis H-pipe,samas on olemas ka X-pipe,need on ka nagu iga asi oma asja jaoks.mida tühjem sumps seda paremini peaks töötama kõrgetel pööretel.eks see jääb iga ühe enda teha millise sumpsi ta teeb
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ma sooviks ka teada kuidas siis lõppude lõpuks parem on.rajko kirjutas: A kas resokas panna kat'i asemele või sellele kohale kus ta tehases on pandud?
Teh passis mul kat märgitud ei ole, seega võiks vabalt ära võtta kati.
(sest tegelikult kat siiski on)
Kas panna torud, või resonaator või on targem kat alles jätta?
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
eest viid kokku yhe toru peale, kas sisi 2,5 või 3 tolli.
keskele resokas ja taha korralik otse-läbi sport
ja kui teha siis juba roostevaba
nii lihtne see ongi
keskele resokas ja taha korralik otse-läbi sport
ja kui teha siis juba roostevaba
nii lihtne see ongi

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05