E46 318 Gaasiga mingi jama.
E46 318 Gaasiga mingi jama.
Selline jama mul siis, et koha peal pöörded üle 4500 ei lähe ja sõites kui panen gaasi põhja siis nagu sureb ära, lasen gaasi kuskile enamvähem poole peale siis läheb edasi. Paar korda on olnud ka nii, et ei võta sõidu ajal tuure ühtlaselt üles.
Andke nõu palun, ise olen täiesti võhik:)
Andke nõu palun, ise olen täiesti võhik:)
Ükski üleliigne tuli ei põle. Kinni jookseb ükskõik mis kiiruse peal kui panen gaasi põhja (selles suhtes jookseb kinni et auto ei "kiirenda"). Ja just see häirib ka, et kui sõidan siis mingi suvalise kiiruse pealt käib nagu "klõps" ja enam ei kiirenda, lasen korra gaasi lahti ja siis panen jälle kuskile poole peale ja siis jälle läheb.
Ei kujuta ette millal bensufilter vahetatud on, mina seda vahetanud ei ole, auto ostsin u poolteist kuud tagasi.
Kui auto ostsin siis oli kõik korras:P
Ei kujuta ette millal bensufilter vahetatud on, mina seda vahetanud ei ole, auto ostsin u poolteist kuud tagasi.
Kui auto ostsin siis oli kõik korras:P
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma alustaks ka kõige lihtsamast ja odavamast- bensufiltri vahetamine seda ka kahtlemata on 
Ja see, et ta sul poolteist kuud tagasi töötas ilusti, see ei näita midagi, ummistunud bensufiltriga hakkas ka minu oma päevapealt jukerdama, kuigi aastajagu polnud vähimatki probleemi.
Sümptomid näitavad küll seda.
Seega- vutt-vutt poodi filtri järgi ja käed õliseks

Ja see, et ta sul poolteist kuud tagasi töötas ilusti, see ei näita midagi, ummistunud bensufiltriga hakkas ka minu oma päevapealt jukerdama, kuigi aastajagu polnud vähimatki probleemi.
Sümptomid näitavad küll seda.
Seega- vutt-vutt poodi filtri järgi ja käed õliseks

Sul siis auto juba nii lonkab, et pean käimiseks keppi kasutama?
Jääks ikka foorumis viisakamate väljendite juurde!
Kui bensiinifilter teadmata ajast vahetamata, siis võiks selle nagunii ära vahetada, olenemata sellest, kas see hetkel põhjustab seda jama. Sest pole mõtet oodata, kuni ta seda siis tegema hakkab. Kui see ei aita, anna teada, murrame pead edasi.
Lugupidamisega Cert85
Jääks ikka foorumis viisakamate väljendite juurde!
Kui bensiinifilter teadmata ajast vahetamata, siis võiks selle nagunii ära vahetada, olenemata sellest, kas see hetkel põhjustab seda jama. Sest pole mõtet oodata, kuni ta seda siis tegema hakkab. Kui see ei aita, anna teada, murrame pead edasi.
Lugupidamisega Cert85
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Hommikul autosse sisse istudes ära kohe peale käivitamist gaasi lõppu vajuta, keera süüde peale ja las olla migni 5-10 sekundit ja siis lükka ka mootor käima ja lase masinal koha peal mingi 5 minutit soojeneda, selle ajaga ehk jookseb temp näidik "sinisest" välja ja mootor võiks paremini tiksuda küll.
Bensufilter/küünlad/õhulugeja on jah elementaarne teema aga mind näiteks see ei aidanud. Ootan soojemaid ilmasid et oma e36't (aasta 1995) lammutama hakata, kusagil peab mingi andur või elektrooniline vile olema mis sellist jama tekitab.
Bensufilter/küünlad/õhulugeja on jah elementaarne teema aga mind näiteks see ei aidanud. Ootan soojemaid ilmasid et oma e36't (aasta 1995) lammutama hakata, kusagil peab mingi andur või elektrooniline vile olema mis sellist jama tekitab.
Tänud kõikide vastuste eest.
Bensufiltri vahetasin küll ära aga jama on sama. Ütlen siis nii, et gaas põhjas tuurid üle 4500 ei lähe, mingi poole gaasiga läheb ja mootoril pole nagu jõudu enam nii palju kui varem.
Täna tuli veel ka selline probleem, et koha peal langevad tuurid aegajalt korra u 500 pöörde peale ja mootoril oleks nagu raske töötada.
Peaks siis proovima seda botensaatorit vahetada:P
Bensufiltri vahetasin küll ära aga jama on sama. Ütlen siis nii, et gaas põhjas tuurid üle 4500 ei lähe, mingi poole gaasiga läheb ja mootoril pole nagu jõudu enam nii palju kui varem.
Täna tuli veel ka selline probleem, et koha peal langevad tuurid aegajalt korra u 500 pöörde peale ja mootoril oleks nagu raske töötada.
Peaks siis proovima seda botensaatorit vahetada:P
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
Minul endal sama mure. Vahel läks natsa üle 70 vahest ei läinud sinnanigi. Käisin ´United motorsis diagnostikas ja sealt öeldi et õhujugeja ja lamda.
Õhu lugejat saad kontrollida. Võta juhe tagant ära ja vaata kas läheb pöördesse. Minu oma töötab kui õhulugejal juhe välja tõmmatud on. Siit on minul küsimus. Mis juhtub kui ma niimoodi sõidan? Kui kellelgi peaks olema pakkuda e46 1.9 77kw õhulugejat siis andge teada?
Õhu lugejat saad kontrollida. Võta juhe tagant ära ja vaata kas läheb pöördesse. Minu oma töötab kui õhulugejal juhe välja tõmmatud on. Siit on minul küsimus. Mis juhtub kui ma niimoodi sõidan? Kui kellelgi peaks olema pakkuda e46 1.9 77kw õhulugejat siis andge teada?
Viimati muutis swodoo, 19.02.2008 17:47 06, muudetud 1 kord kokku.
Madalatel pööretel on mul ka sama mure. Fooritaga tahab välja surra kui gaasi ei anna. Uurisin endal asja ja boshi õhulugeja maksab umbes 2700 kuid ise vahetamisega on see et ta võib tahta arvutiga ühendamist korraks et aju saaks uue käsi. On mul õigus? Kui diagnostikas ära käid anna teada mis öeldi?