
uuemate BMW-de vastupidavusest
Ütleme nii, et järgnevalt on kõigil võimalus teha omad järeldused.Ilves kirjutas:Ausalt öeldes ma veidi kahtlen selles teoorias, et 0.5bar extra rõhku lõhub 2x kiiremini sharniire, puhtalt talupojamõistuse ja kogemuste baasilt
Esimesel pildil kiirendused rehvirõhuga ligi 2,2 bar

Teisel pildil sama tee 2,7 bariga

Lisaks veel pidev müra nö comfort tsoonis (kiirendused kuni 3 m/s2). Minu arvates on erinevus täiesti silmaga nähtav. Liigrõhu suhtes olen aegade jooksul üpris tundlikuks muutunud. Ja graafikud näitavad, et see ei ole mingi pseudoprobleem. Selles on sul õigus, et tulemus oleneb vägagi palju rehvist. Eriti üllatav oleks ilmselt RFT ja tavalise rehvi võrdlus.
Oleme siiski iseendi vastu ausad, et veermiku korrashoid sõltub ikkagi kõige rohkem kasutajast ja mis ta oma autoga on teinud:
sõidustiilist , rehvirõhust, velje-, rehvimõõtudest, vedrust, amordist jne.
Viimati muutis Raitz, 16.10.2007 14:08 45, muudetud 1 kord kokku.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kui nad sulle UM-s ütlesid et midagi on vaja vahetada siis see ka nii on. Pigem on neil probleem et ei leia kõike kohe üles. Samas arvestades seda et mitte BMW-le orienteeritud töökojad ei ei suuda tavaliselt veermikust ennem midagi leida kui ta täitsa katki on siis on see täitsa normaalne.tanel25 kirjutas:Ei lagune midagi see e 39 nii hullusti. Sai just käidud veermiku kontrollis(mitte UM-is) ,vänsutati siit ja sealt ,95% kõik ok. Kuigi saksast tooduna käis UM-is ,siis öeldi et vana raud(12 000 raha eest juppe).
Ja üldse kus autot remontida? Kõlbab iga teine autoteenindus.(ei pea silmas mingeid garaazi bokse).Remondi tehnika sama mis UM-is.
Ja üle üldse Tartu UM-is remonditöökojas nägin ,et mingid noored kulud mehaanikuteks(värskelt vist kutsekast tulnud).Vaevalt ,et neid kuskil saksas koolitatakse.
Kokkuvõteks:UM-is töötavad samasugused inimesed nagu igas teises töökojas. Nii et igat UM-is öeldut ei tasuks veel puhta kullana võtta.
Lihtne näide autopesust:UM-is maksab välispesu 250 eeku(lõuna -eesti), teistes 100-150. Kas siis UM-i autopesu on parem?
RAHAL EI OLE SILMI PEAS
Heaks näiteks võin tuua enda auto. Tegi UM mulle eelmine kevad pakkumise ~15keek. Enne seda oli läbitud ülevaatus kus auto tunnistati väga heaks. Kuna see hetk tundus asi kallis siis sai mujal tehtud. Asi on nüüd lõppenud sellega et jupid mis veel eelmisest kevadest alles lähevad 2 nädala pärast vahetusse v.a üks õõtshoob. Ofcoors esinduses seekord.
Normaalne garantii on ka hea asi, mitte kui öeldakse et eesti teed on nii sitad et meid ei huvita see garantii.
Ja esindususes on ka töö kallim nagu alati. Samas arvestades et mujal võid korrutada tööle kuluva aja kahega teeb see täpselt sama ju välja.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Selle tunnihinde ja 'professionaalsuse' kohta, mida väidetakse UM'i omavat, tuleks iga viimane kui asi üles leida. Normaalne oleks, et esindus TEAB, mis autot ta parandab(tunneb asja).erikred kirjutas:Pigem on neil probleem et ei leia kõike kohe üles. Samas arvestades seda et mitte BMW-le orienteeritud töökojad ei ei suuda tavaliselt veermikust ennem midagi leida kui ta täitsa katki on siis on see täitsa normaalne.
See jutt, et keegi teine peale UM'i ei oska midagi - on igatahes mittepädeva inimese mõlgutus. Kust selline arvamus tuleb?
All good things come to those who wait.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Loe nüüd sinu poolt tsiteeritud lõik uuesti läbi ja seleta mulle kus ma olen öelnud et peale UM'i ei oska keegi teine midagi teha.
Kindlasti on on eestis ka teisi pädevaid töökodasid ja remondimehi kes saavad bmw'ga hakkama, sellejaoks on meil ka eraldi teema olemas foorumis.
Sihukestest kõigega tegelevatest töökodadest on mul jäänud suhteliselt kehv mulje, kuna enamus kordi olen pidanud töömehele ette näitama mida ja kuidas teha. Samas suudavad nad teha kõike asju 2 korda kauem kui selle asja peale reaalselt kuluma peaks, nii et töörahas niikuinii ei võida. Miks peaks ma näiteks maksma sellepärast et mingi õli otsib võtmeid vms taga töökojast enamus aega. Sellepärast ma neid enam ei kasutagi, kui siis täiesti lollikindlate tööde tegemiseks eeldusel et ise saan kõrval olla.
Oma elukoha ja kiire elutempo tõttu kasutan tõesti enamus juhtudel Tartu UM'i teenuseid, ei ole nagu sellist aega et käia kuskil eesti teises otsas oma autot remontimas koguaeg. Lihtsamate töödega saan ka ise hakkama.
Nagu ka enne rääkisin siis normaalne garantii tähendab kah midagi + viisakas teenidus on see mille eest ma olen nõus ka seda paljude jaoks ülikõrget tunnihinda maksma.
Aegajalt ei saa nad jah kõigega hakkama, aga kui sa suudad mulle leida koha kus kõikidele probleemidele leitakse lahendus siis hea meelega olen nõus oma auto sinna viima.
terv
erich
Kindlasti on on eestis ka teisi pädevaid töökodasid ja remondimehi kes saavad bmw'ga hakkama, sellejaoks on meil ka eraldi teema olemas foorumis.
Sihukestest kõigega tegelevatest töökodadest on mul jäänud suhteliselt kehv mulje, kuna enamus kordi olen pidanud töömehele ette näitama mida ja kuidas teha. Samas suudavad nad teha kõike asju 2 korda kauem kui selle asja peale reaalselt kuluma peaks, nii et töörahas niikuinii ei võida. Miks peaks ma näiteks maksma sellepärast et mingi õli otsib võtmeid vms taga töökojast enamus aega. Sellepärast ma neid enam ei kasutagi, kui siis täiesti lollikindlate tööde tegemiseks eeldusel et ise saan kõrval olla.
Oma elukoha ja kiire elutempo tõttu kasutan tõesti enamus juhtudel Tartu UM'i teenuseid, ei ole nagu sellist aega et käia kuskil eesti teises otsas oma autot remontimas koguaeg. Lihtsamate töödega saan ka ise hakkama.
Nagu ka enne rääkisin siis normaalne garantii tähendab kah midagi + viisakas teenidus on see mille eest ma olen nõus ka seda paljude jaoks ülikõrget tunnihinda maksma.
Aegajalt ei saa nad jah kõigega hakkama, aga kui sa suudad mulle leida koha kus kõikidele probleemidele leitakse lahendus siis hea meelega olen nõus oma auto sinna viima.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Aare kirjutas:Venemaa turu jaoks on vähemalt 3sel eripakett olemas, sisaldades kõrgemaid vedrusid. Kas munakad ka erinevad, ei tea. Ka on vene turu jaoks paljudel firmadel armatuurikirjed venekeelsed.Arux kirjutas:Huvitav kas BMW pole mõelnud kehvade teedega riikide jaoks eripaketti pakkuda a la külmade riikide pakett? Venemaa karmidele oludele minu teada on osad auto tootjad kohaldanud oma mudeleid...
keegi meie foorumist ei suhtle venelastega,või bmwhouse'st kellegiga kes suhtleb? kui endal roolilatti vahetama hakkaks siis paneks küll selle vene oludele mõeldud lati kui sobib tava BMW'le?!
täpi pealt sama stoori - juulis vahetasin,mingi 6-7tuh läbisõitu ja puksid olid pehmed juba,vahetasin ära detsembri lõpus garantiikorrasIlves kirjutas:Tagasi vastupidavuse juurde. Märtsis vahetati UM-s alla esiõõtsad koos puksidega, esmaspäeval Valdeku juures selgus, et parem puks on oluliselt vedelam kui vasak - niipalju siis originaaljuppide kestvusest. Hea, et on garantii. Samas on see ikka üsna uskumatu, et 5tuh üsna rahulikult sõitnud jupp juba minema hakkab.

On the 8th day, God created boost.
septembris sai esinduses 20k
eest juppe (520 e39)alates sikioonpuksidest kuni roolivardani vahetatud. Kõhust võttis pangakaarti kassasse ulatades õõnsaks küll, aga peale seda oli ikka ülihea sõita. Nüüdseks auto konkreetselt logiseb kruusa peal sõites. Eks tuleb ka see garantii ette võtta millalgi.
Või tegin ma midagi väga valesti?

Või tegin ma midagi väga valesti?
OT: Oleksid pidanud sulas maksmatsap kirjutas:septembris sai esinduses 20keest juppe (520 e39)alates sikioonpuksidest kuni roolivardani vahetatud. Kõhust võttis pangakaarti kassasse ulatades õõnsaks küll, aga peale seda oli ikka ülihea sõita. Nüüdseks auto konkreetselt logiseb kruusa peal sõites. Eks tuleb ka see garantii ette võtta millalgi.
Või tegin ma midagi väga valesti?

Aga teenindusse jah, siis saad teada, mis sul seal täpselt koliseb jälle.
Indrek
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
... uuemate BMW-de vastupidavusega tundub kõik hästi olevat, kui sakslaste top-10's on 3 BMW-mudelit..
DELFI autoleht


DELFI autoleht
V8
Itaalias võivad Fiatid ja Alfad ka hästi vastu pidadaSiilV12 kirjutas:... uuemate BMW-de vastupidavusega tundub kõik hästi olevat, kui sakslaste top-10's on 3 BMW-mudelit..![]()
![]()

Vaata Saksa kliimat ja teekatet, pole midagi imestamisväärset, et seal ei lagune õõtshoovad, puksid ja roolilatid. Paneme siia kõrvale meie talve eripärad, mis tapavad lisaks kõigele muule kliimaradikaid, ukselukke, Touringute tagaluugi lukustust, tagumist klaasipuhastajat ja isegi arvatakse et M57 mootori 2-osalist vända otsas asuvat rihmaratast (sic!). Uksetihenditest ja kupee meeste mittekäivatest akendest pole mõtet rääkidagi...
Kohati jääb küll mulje, et bmw oma testimuuladega kaugemale Müncheni äärelinnast ja bahnist ei sõida.
Vastupidi, bmw-ga sõidetakse sõidurõõmu pärast, vaatamata sellele, et ta laguneb nagu loom ja on rõvedalt kallis ülal pidadaSiilV12 kirjutas:noh, miski pooltõe annab see pingerida siiski kätte...
või kui BMW nii kehvasti vastu peab võrreldes teiste markidega, siis te sellega ju ei sõidaks või mis

Kui ma tahaks vastupidavat autot ostaks ma midagi tõusva päikese regiooni poegade toodangust.
Ilvesega nõus. Viimasel ajal majanduslik mõtlemine sunnib vägisi kaaluma mõne nn riispüssi soetamist. Aastate jooksul kasutatud BMW-de peale kulutatud raha eest oleks saanud tutika tehasest välja veerenud masina koos garantiiga. Aga jah - sõidurõõmust on raske loobuda, vaatamata sellele, kui tuttavatega tuleb jutuks keskmine kütusekulu.