turbo ajab õli välja??
turbo ajab õli välja??
plaanis osta 524td, autot ise pole näinud veel aga müüja ütles et turbo ajab tiba õli välja ja viliseb suurematel pööretel. turbo vist peabki ju vilisema või kuidas? kui hull on õli väljaajamine turbost ja mis maksab romulas turbo kui peaks kokku jooksma see?
530d touring
Mina just imestan, mis pagana vaev paneb inimest neid ärasõidetud 524td-sid ostma
Korras mootoreid on 5% juhtudest, kütusekulu on pea sama mis 2.0 bensumootoril ning remondikuludest ja igasugu ülevaatuste suitsutestidest ei hakka rääkimagi. Niiet mingist meeletust ökonoomiast ei saa rääkida, kui just tegu tõesti korras masinaga pole. Nendest td-dest mida remondis näinud olen, on 70% täitsa tümad. Peale mootori veel selles mõttes, et nende läbisõidud on ikka meeletud ja muud asjad on ka pehmed - isegi sellised kapitaalsed sõlmed nagu käigukast, tagumised õõtsapuksid, roolireduktor vms.....
Sõitsin 99 aasta diiselautoga kaks aastat (küll VW 81 kW TDI) ja julgen küll öelda, et (vähemalt minu nähtud-proovitud autodest) need vanad td-d on mõttetu ost vähemalt tavainimese jaoks. Ta oli küll silmapaistev auto omal ajal, aga aeg on ikka kõvasti edasi läinud ja selle auto ostuhinna+remondikulude eest saab juba tõesti ökonoomse ja kiire diiselauto, kui ökonoomsus esmane on. 100 000 eest saab saksast eriliste probleemideta 190+ kmh, 6l/100 km ning 0-100 12 sek auto. Milleks neid Karla Auto taolisi kohti toita

Korras mootoreid on 5% juhtudest, kütusekulu on pea sama mis 2.0 bensumootoril ning remondikuludest ja igasugu ülevaatuste suitsutestidest ei hakka rääkimagi. Niiet mingist meeletust ökonoomiast ei saa rääkida, kui just tegu tõesti korras masinaga pole. Nendest td-dest mida remondis näinud olen, on 70% täitsa tümad. Peale mootori veel selles mõttes, et nende läbisõidud on ikka meeletud ja muud asjad on ka pehmed - isegi sellised kapitaalsed sõlmed nagu käigukast, tagumised õõtsapuksid, roolireduktor vms.....

Sõitsin 99 aasta diiselautoga kaks aastat (küll VW 81 kW TDI) ja julgen küll öelda, et (vähemalt minu nähtud-proovitud autodest) need vanad td-d on mõttetu ost vähemalt tavainimese jaoks. Ta oli küll silmapaistev auto omal ajal, aga aeg on ikka kõvasti edasi läinud ja selle auto ostuhinna+remondikulude eest saab juba tõesti ökonoomse ja kiire diiselauto, kui ökonoomsus esmane on. 100 000 eest saab saksast eriliste probleemideta 190+ kmh, 6l/100 km ning 0-100 12 sek auto. Milleks neid Karla Auto taolisi kohti toita

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
2.4 td koha pealt vaidlen ikka vastu.
Mootorid on ikka suht vastupidavad, ja küttekulu võrreldes 2.0 bensukaga ikka hulka väiksem, kui just ei ole pumbast paele väänatud.
Endal E28 2.4 td mootor nüüdseks üle 500000 km läbi kimanud ja töötab nagu mees, talvel -30 läks käima nii mis plaksub ja tiris päris paljusi bensukaid käima.
Turbo ja õli: ei pruugi just alati olla turbo see koht mis õli ajab, kuigi tundub jah, et turbo.
Küttekulu minul linnas 8 maanteel 6 l
Küttekulu Tarmol linnas alla 8l maanteel 6 ja isegi alla.
Mootorid on ikka suht vastupidavad, ja küttekulu võrreldes 2.0 bensukaga ikka hulka väiksem, kui just ei ole pumbast paele väänatud.
Endal E28 2.4 td mootor nüüdseks üle 500000 km läbi kimanud ja töötab nagu mees, talvel -30 läks käima nii mis plaksub ja tiris päris paljusi bensukaid käima.
Turbo ja õli: ei pruugi just alati olla turbo see koht mis õli ajab, kuigi tundub jah, et turbo.
Küttekulu minul linnas 8 maanteel 6 l
Küttekulu Tarmol linnas alla 8l maanteel 6 ja isegi alla.
Mercedes EQS 450+ 2022
Sellisel teemal võivad küll rääkida ainult need kellel endal mingi kogemus. Iga turbo on õline ja see on normaalne. Ka uhiuutel autodel on turbo õline, kui anda korralikult valu. Loomulikult ei tohi see palju õline olla aga õrn õlikiht on normis. Hea näide on see kui tuttav ostis omale impreza sti prodrive (poest) ja peale mõningat sõitu vaatasime turbot, sest enne seda ei uskunud mina ka, et õline on normaalne, aga näed, õrn õlikiht oli olemas!!