Paljudel on XI-d?
Paljudel on XI-d?
Uurin natuke paljudel siin on XI ? Endale sai just ostetud 330 XI 2003 3.0 170 kw. Oleks hea kuulda kogemusi ja arvamust antud autost.
Neil kahel viimasel on väga palju vahet. Umbes nagu ööl päevast. E30-l neliveosüsteem sihuke kõrgema klassi vanakooli viskovärk. Põhimõtteliselt kolm ratast alati veavad. e46-l on mingi püsiv nelivedu libaveo tunnustega, Mis tähendab, et rattaid pidurdatakse ükshaaval piduritega kinni. Täis jama iga kandi pealt. Töötab heasti vaid meie libedatel tänavatel kohaltvõtul ja kerge libedaga kurvis ka. Väga libedal killivad elektroonilised vidinad kõik nii ära, et auto muutub alajuhitavaks ja hang on garanteeritud.
Facelifti järgsel X5-l on X-drive, mis hakkab juba taas olema.
Keegi pisut suurema tehnilise taibuga inimene võiks siin pisut sisulisi nüansse valgustada, aga tagumikutunde järgi valin ise talvel jäisel teel sihukese järjekorra:
1. E30 iX
2. E53 X5
3. E46 Xi
Päeva lõpuks pole sel 330 Xi-l ka viga midagi. Praeguste ilmadega tõstan igal nädalavahetusel proua e46-st välja ja funnin ise täiega. X5 on nigu trollibuss kolmesajase kõrval. Peale selle juhtub ta mul veel olema diisel, mis on tõeline õudus (kui küttekulu kõrvale jätta). Enne turbo rakendumist on uimane kui sügisene kärbes. E30 325iX on juba tõeline gurmaani leib. Seda tihti ei pruugi.
Facelifti järgsel X5-l on X-drive, mis hakkab juba taas olema.
Keegi pisut suurema tehnilise taibuga inimene võiks siin pisut sisulisi nüansse valgustada, aga tagumikutunde järgi valin ise talvel jäisel teel sihukese järjekorra:
1. E30 iX
2. E53 X5
3. E46 Xi
Päeva lõpuks pole sel 330 Xi-l ka viga midagi. Praeguste ilmadega tõstan igal nädalavahetusel proua e46-st välja ja funnin ise täiega. X5 on nigu trollibuss kolmesajase kõrval. Peale selle juhtub ta mul veel olema diisel, mis on tõeline õudus (kui küttekulu kõrvale jätta). Enne turbo rakendumist on uimane kui sügisene kärbes. E30 325iX on juba tõeline gurmaani leib. Seda tihti ei pruugi.