E46 3,0D 135kw mootor?
E46 3,0D 135kw mootor?
tere plaan endale soetada e46 2001a 330XD 135kw.küsiks siit tedjamatelt meestelt suur selle mootori resurss on 500 000km sõidab ilusti ära või peab arvestama mootoris mõne suurema remondiga et kaua selline mootor vastu peab.pihustid jne nänn pole oluline just mootor ise.ostetava auto läbisõit on 235 000km on hooldus ramatuga ja osaline ajalugu ka UM is olemas ja UM ist tehtud päring saksa ja see ühtib hooldusraamatuga.Kavas mingi auto endale lihtsalt pikemaks ajaks osta ja sõitmist on palju seega olen valinud suuna diisel mootorile.Aitäh
Päris palju sõltub ressurss ekspluatatsioonist vs õigeaegsest/kvaliteetsest hooldusest. Sa võid teada kui tihti teda hooldati, aga millega joodeti ja kuidas piitsa anti, paraku mitte. Parim oleks piiluda mootorisse, aga see ei anna ikkagi aimu mis olukorras on turbo, pihustid, kõrgsurvepump jne. Kui külmalt käivitades mingit vinguhaisu, tomu ei aja ning tühikäigul ja pööretel mingeid kuuldavaid/tuntavaid helisid/vibratsioone ei ole ja minek on masinal hea, siis miks mitte.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
keegi ei käsi! võid vabalt seda teha enda poolt valitud teenenduses. Samas pole ka kellegi asi arvustada inimest, kes soovib oma autot hooldada esinduses.diislijoodik kirjutas:Miks peab nimelt UM-is seda diislit hooldama (loe: õli ja filtreid vahetama)- aru ma ei saa, kui samad Knechti filtrid, mida UM-is bemmi filtrite pähe müüakse (originaalkütusefiltril on veel Knechti kiri näha, pole viitsitud maha viilida), maksavad mujal 2-3x vähem ja Longlife õli saab mujalt ka soodsamalt? Toitke aga Um-i tema 680 eeku tunnis taksiga ja juppide üüratu juurdehindlusega, saate õndsaks,.
PS! ma ei saa üldse aru miks krt on vaja nii väga teiste rahakotti vaadata

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Väga tubli, aga selle küsitud 265 000 lisakilomeetri jooksul ei piirdu hooldus pelgalt õlide ja filtrite vahetusega. Selle aja jooksul vajavad vahetamist kindlalt enamus veermiku detailid ja mitte ainult korra. Kui ma ei eksi, siis suvalises kohas ja suvalise inimese poolt masinale allaklopsitud detailile tootja küll mingit garantiid ei anna.diislijoodik kirjutas:Ma teen seda ise, et sa teaksid. Aga suured rahakotid on vist kõigil,
Kui see UM-s hooldamine ikka nii väga vastu käib, siis jätka seda juttu näiteks selles teemas.
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1684
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Kas sa astusid vale jalaga voodist välja????diislijoodik kirjutas:Miks peab nimelt UM-is seda diislit hooldama (loe: õli ja filtreid vahetama)- aru ma ei saa, kui samad Knechti filtrid, mida UM-is bemmi filtrite pähe müüakse (originaalkütusefiltril on veel Knechti kiri näha, pole viitsitud maha viilida), maksavad mujal 2-3x vähem ja Longlife õli saab mujalt ka soodsamalt? Toitke aga Um-i tema 680 eeku tunnis taksiga ja juppide üüratu juurdehindlusega, saate õndsaks,.
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Lihtsameelseid on siin väga vähe ja UM-i service on kindlasti paljudel teadlik valik. Hoopis negatiivses stiilis jorisemine koos üsna tobeda allkirjaga on see, mille peale silmad lahti lähevad.diislijoodik kirjutas:Üritasin lihtsameelsete silmi avada. Kui see ei sobi, siis ignoor abiks.
Üldiselt on siin foorumis normaalsed ja sõbralikud inimesed, vähemalt ürita ka olla.
Parem hilja kui mitte kunagi see väike nõks avastada.... miks siis muidu käiakse UM-s nii usinalt veermikudetaile vahetamas...?diislijoodik kirjutas:
Kas UM annab veermikudetailidele 2a-d garantiid? Kui ja, siis ma hakkan kindlasti seal käima neid vahetamas. Asi nimelt selles, et garantiikorras ära vahetatud asjale käsivad kiuslikud seaduseloojad uue 2a garantiid anda.
Jah, paraku pead nüüd ka ise hakkama oma lubaduse järgi käima ning UM külastama. 2 aastat garantiid veermikudetailidele on tõepoolest juba mõnda aega foorumlasi sinna meelitanud.diislijoodik kirjutas:Hea küll, rahu, käige kõik UM-is. Seal on maailma paremad filtrid ja õlid.
Raitz kirjutas:Kas UM annab veermikudetailidele 2a-d garantiid? Kui ja, siis ma hakkan kindlasti seal käima neid vahetamas. Asi nimelt selles, et garantiikorras ära vahetatud asjale käsivad kiuslikud seaduseloojad uue 2a garantiid anda.Kui ma ei eksi, siis suvalises kohas ja suvalise inimese poolt masinale allaklopsitud detailile tootja küll mingit garantiid ei anna.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Läbisõit
Aga läbisõit sellel autol on küll selle aasta kohta natuke liiga suur. Võiksid muid vaadata. Ka 2002 aasta kohta 200000 on liiga palju.
A.
A.
Sass
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Re: Läbisõit
ikka jube suur küll: 33000 km aastasSass330d kirjutas:Aga läbisõit sellel autol on küll selle aasta kohta natuke liiga suur. Võiksid muid vaadata. Ka 2002 aasta kohta 200000 on liiga palju.
A.

siia sobib aga hoopis teine teema: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48478
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Re: Läbisõit
Ma ei mõelnud ikkagi kuivõrd lihtne on keerata spidomeetri näitu vaid seda, et on olemas müügil autosid väiksema spido näiduga ja seda võib ka enam vähem kontrollida kui on hooldusraamat olemas.Tauri kirjutas:ikka jube suur küll: 33000 km aastasSass330d kirjutas:Aga läbisõit sellel autol on küll selle aasta kohta natuke liiga suur. Võiksid muid vaadata. Ka 2002 aasta kohta 200000 on liiga palju.
A.ma arvan, et auto igapäevase kasutamisel sihtotstarbeliselt igati normaalne läbisõit! selline läbisõit tekib kui sõita 1 kuus 25 päeval ca 110 km! Tallinnas ei ole see mingi ime kätte saada!
siia sobib aga hoopis teine teema: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48478
Sass
Mis jutt see on ma ei saa aru?! 2002 aasta kohta 200 000 liiga palju?
Kui saksast tood diisli mis on pärit aastast 2002 ja sõitnud alla 200 000 km võid 90% juhtudel kindel olla, et seda spido näitu on muudetud. Saksamaal ostetakse diisel juhul kui tuleb pikki vahemaid iga päev läbida. Kindlasti on nad paremas seisukorras kui eesti sama ajastu tranduletid, sest külmkäivituste keskmine arv kilomeetri kohta on väiksem. Mootori põhiline kulumine toimub just külmast peast.
Mul on tuttav, kes tõi 2001 a 320d mis oli reaalselt sõitnud 375000 3a tagasi. nüüd on autol juba üle 500 000 ees ja auto liigub ilma probleemideta. Sai ainult vahetatud õhulugeja ja veermiku osad + sidur.
Kui auto on korralik osta ära!
Kui saksast tood diisli mis on pärit aastast 2002 ja sõitnud alla 200 000 km võid 90% juhtudel kindel olla, et seda spido näitu on muudetud. Saksamaal ostetakse diisel juhul kui tuleb pikki vahemaid iga päev läbida. Kindlasti on nad paremas seisukorras kui eesti sama ajastu tranduletid, sest külmkäivituste keskmine arv kilomeetri kohta on väiksem. Mootori põhiline kulumine toimub just külmast peast.
Mul on tuttav, kes tõi 2001 a 320d mis oli reaalselt sõitnud 375000 3a tagasi. nüüd on autol juba üle 500 000 ees ja auto liigub ilma probleemideta. Sai ainult vahetatud õhulugeja ja veermiku osad + sidur.
Kui auto on korralik osta ära!
Külmkäivitused on vägagi õige tähelepanek.chulo kirjutas: Kindlasti on nad paremas seisukorras kui eesti sama ajastu tranduletid, sest külmkäivituste keskmine arv kilomeetri kohta on väiksem. Mootori põhiline kulumine toimub just külmast peast.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#233827
No kus ta siis ei seostu?
Pane kõrvuti auto, mis sõidab iga jumala päev pikki vahemaid ja auto, mis sõidab 10km päevas tööle siis 10km tagasi koju ja veel õhtul korra poodi 5km sinna ja 5km tagasi. Võid kindel olla, et 2002 aasta auto mis on sõitnud 300 000 km on sama heas seisukorras kui auto aastast 2004 mis on sõitnud sellisel moel vaevalt 150 000. Ma mõtlen just mootori seisukohalt. Külmast peast kulub nukvõll, kolvid, silindri hülsid, saaled ja kõik mis vajavad otsest õlitust, siia hulka kuulub ka turbo ja näiteks VW-del pumppihustid. Külm õli ei paku sama õlitust mis soe. Mitte aint õli viskoossus ei muutu kuumaga vaid toimuvad ka teatud keemilised rektsioonid mis muudavad õli määrimisomadusi. Olgu see õli või castroli täissünt külm õli ei ole sama, mis soe.
Ma eeldan, et autol, millel on vähem külmkäivitusi on üldiselt vähem ka soekäivitusi. Käivitus üldiselt tähendab et mootor tuleb ka millalgi seisata, see tähendab surma turbole.
Muidu on diislijoodiku jutt jumala õige, kõigega nõus, aga väide, et külmkäivitus ei mängi mittemingit rolli tänapäeva mootorite juures on sulaselge vale.
Endal on mul auto, mis oli läbind Saksas 153000(kontrollitud) vahetasin ära roolilati+nipet näpet veermikus+õhulugeja. Osta sa selline auto, mis tahad, kasutatud auto on siiski kasutatud auto ja sellega tuleb arvestada, et sinna hakkab raha minema, sõltuvalt siis auto eelnevast ekspluatatsioonist.

Pane kõrvuti auto, mis sõidab iga jumala päev pikki vahemaid ja auto, mis sõidab 10km päevas tööle siis 10km tagasi koju ja veel õhtul korra poodi 5km sinna ja 5km tagasi. Võid kindel olla, et 2002 aasta auto mis on sõitnud 300 000 km on sama heas seisukorras kui auto aastast 2004 mis on sõitnud sellisel moel vaevalt 150 000. Ma mõtlen just mootori seisukohalt. Külmast peast kulub nukvõll, kolvid, silindri hülsid, saaled ja kõik mis vajavad otsest õlitust, siia hulka kuulub ka turbo ja näiteks VW-del pumppihustid. Külm õli ei paku sama õlitust mis soe. Mitte aint õli viskoossus ei muutu kuumaga vaid toimuvad ka teatud keemilised rektsioonid mis muudavad õli määrimisomadusi. Olgu see õli või castroli täissünt külm õli ei ole sama, mis soe.
Ma eeldan, et autol, millel on vähem külmkäivitusi on üldiselt vähem ka soekäivitusi. Käivitus üldiselt tähendab et mootor tuleb ka millalgi seisata, see tähendab surma turbole.
Muidu on diislijoodiku jutt jumala õige, kõigega nõus, aga väide, et külmkäivitus ei mängi mittemingit rolli tänapäeva mootorite juures on sulaselge vale.
Endal on mul auto, mis oli läbind Saksas 153000(kontrollitud) vahetasin ära roolilati+nipet näpet veermikus+õhulugeja. Osta sa selline auto, mis tahad, kasutatud auto on siiski kasutatud auto ja sellega tuleb arvestada, et sinna hakkab raha minema, sõltuvalt siis auto eelnevast ekspluatatsioonist.
VW Pumppihustid kuluvad ja ausalt ma ei viitsi isegi sellesse teemase sügavuti laskuda, vaid niipalju, et Passati 1.9 96 kW mootori pumppihustid lõppesid tänu kehva kvaliteediga õlile. Õli oli kehv, sest õlivahetus välp 20 000 oli tunduvalt liiga pikk autole mis sõidab 30 km päevas. Iseasi on muidugi see, et tegelt peaks õli vahetama iga aasta, sõltumatult läbisõidust, aga see on teine teema.
Kõik mis sõltub õlist sõltub ka otseselt või kaudselt külmkäivitusest. Räägi mis sa tahad, aga külmkäivituse suhtarv kilomeetrite suhtes on tõsine argument auto ostmisel.
Aga kui nüüd teema juurde tagasi tulla, siis kõige õigem oleksast auto kellelgi pädeval isikul üle vaadata, enne kui ostma hakkad.
Kõik mis sõltub õlist sõltub ka otseselt või kaudselt külmkäivitusest. Räägi mis sa tahad, aga külmkäivituse suhtarv kilomeetrite suhtes on tõsine argument auto ostmisel.
Aga kui nüüd teema juurde tagasi tulla, siis kõige õigem oleksast auto kellelgi pädeval isikul üle vaadata, enne kui ostma hakkad.
Pumppihusti määrimine toimib mootoriõlidega.
Kui kapoti alla vaadata, siis on isegi kuskil kiri, et tegemist pumppihustitega kasutada, ainult spetsiaalseid määrdeaineid.
Sina võid omale autot osta kuidas tahad, aga mina olen kindel, et kui ma endale autot lähen ostma, siis kindlasti ei ole peamine asi mille järgi autot osta läbisõit. 150tuh kontrollitud ja õige läbisõit võib olla hullem rape kui 300tuh sõitnud, seda ma üritangi praegu tõestada, et kui sa ei pea argumendiks külmkäivituste arvu, siis võid ka läbisõidule vabalt läbi näppude vaadata.
Lisaks sellele sõltub külmkäivitusest kindlasti kütusepumpade ja katalüüsmuunduri, ning mootorisse gaaside tagasijuhtimis susteemi seisukord. Külm metall on on ikkagi rabedam ja hapram, kui soe, olgu see, mis sulam tahes.
Back to you my friend!
Kui kapoti alla vaadata, siis on isegi kuskil kiri, et tegemist pumppihustitega kasutada, ainult spetsiaalseid määrdeaineid.
Sina võid omale autot osta kuidas tahad, aga mina olen kindel, et kui ma endale autot lähen ostma, siis kindlasti ei ole peamine asi mille järgi autot osta läbisõit. 150tuh kontrollitud ja õige läbisõit võib olla hullem rape kui 300tuh sõitnud, seda ma üritangi praegu tõestada, et kui sa ei pea argumendiks külmkäivituste arvu, siis võid ka läbisõidule vabalt läbi näppude vaadata.
Lisaks sellele sõltub külmkäivitusest kindlasti kütusepumpade ja katalüüsmuunduri, ning mootorisse gaaside tagasijuhtimis susteemi seisukord. Külm metall on on ikkagi rabedam ja hapram, kui soe, olgu see, mis sulam tahes.
Kui leiad materjali, mis kirjeldaks mootori kilometraasi turbo eluea korrelatsioonina, siis soovin seda näha!Kõik väited on siiski NSR või kaudsete tõendite tasemel.
Back to you my friend!
Iga õli on vastavalt valmistaja võimalustele valmistatud töötama teatud temperatuurivahemikus. See on selge et õli viskoossus muutub paratamatult temperatuuri muutudes.diislijoodik kirjutas:Ma mainisin seda, et nõustun kolvigrupi kiirema kulumisega, nii, et sulaselgeks valeks mu juttu tituleerida peaks ka olema sulaselge vale![]()
Kusjuures ma ei nõustu, et laagrid kuluksid külmalt kiiremini (laagrite all mõtlen ka mootori liugelaagreid) ja ei nõustu, et pihustid sellest kiiremini kuluksid. Aga mootori laagrid pole ka pidev kõneaines, kui hooldusi on tehtud ja kvaliteetseid õlisid kasutatud.
Kui õli on külmem (külmkäivitus) on viskoossuse suurenemise tõttu raskendatud õlipumba töö, õli jõudmine mootori liugelaagritele ning õlikiilu tekkimine. Seega laagrite suurendatud kulumine külmkäivitusel on paratamatu.
Teiseks, kui õli on kõrgema temperatuuriga nominaalsest, siis on jällegi meil probleem. Õli Pumbatavus võib väheneda, lisandite ning manuste hulk õlist välja "keeda". Seega pole ka see hea.
Siit järeldubki see, et antud teemas me kirikut keset küla kuidagi lükata ei saa ning kõigil on on rohkem või vähem õigus. Sellist õlikest, mis oleks igal temperatuuril ühtemoodi hea, ei ole ning ega saagi ka olema.
Näidete toomine viib aga asja keerulisemaks ja keerulisemaks ning tulemuseks on OT teemas. Siit ka üleskutse huvilistele - kes soovib midagi tõestada või teha reaalsed katsed tõestamaks millegi kulumist või mittekulumist mingisugustest tingimustest olenevalt või mitteolenevalt, siis see oleks teretulnud - oleksin tulemustest vägagi huvitatud, kuna ise tegelen oma töös pidevalt igasuguste õlide ning kütuste katsetamisega - loomulikult vastavalt vajadustele ning võimalustele.
Aga auto ostjale jõudu ning jaksu raske valiku tegemisel

Ka mina pole seda väitnud, et see ainuke mätas on, kust otsast vaadata, lihtsalt seda peaks ka arvestama. Aga oma seisukohtadelt ei tagane.
Aga tõsi ta on, et uue kasutatud auto ostuga peab kuramuse ettevaatlik olema, kui ei taha kohe suurt raha sisse hakata laduma.
Ise olin agar endale autot ostes vigu otsima. Nimelt oli mu auto enne saksas mingi vanuri kasutada, ostsin otse omanikult. Varustuse poolest ei ole just top of the line aga see selleks. Kuna mul on tuttav, kellel on Berlinis oma töökoda, võtsime auto ja vaatasime kohe üle ja otsisime võimalikult palju vigu, et hinda alla saada. Jõudsime järeldusele, et ei olegi nagu midagi nuriseda. Küsisime isegi BMW servisest ajalugu, aga ikak ei midagi. Eestisse jõudes avastasime, "kõvad" bemmi teadlased nagu oleme, et roolilatt jumala peetis
Ei teagi kohe öelda, mis selle loo moraal võiks olla 

Aga tõsi ta on, et uue kasutatud auto ostuga peab kuramuse ettevaatlik olema, kui ei taha kohe suurt raha sisse hakata laduma.
Ise olin agar endale autot ostes vigu otsima. Nimelt oli mu auto enne saksas mingi vanuri kasutada, ostsin otse omanikult. Varustuse poolest ei ole just top of the line aga see selleks. Kuna mul on tuttav, kellel on Berlinis oma töökoda, võtsime auto ja vaatasime kohe üle ja otsisime võimalikult palju vigu, et hinda alla saada. Jõudsime järeldusele, et ei olegi nagu midagi nuriseda. Küsisime isegi BMW servisest ajalugu, aga ikak ei midagi. Eestisse jõudes avastasime, "kõvad" bemmi teadlased nagu oleme, et roolilatt jumala peetis


3liitrine diisel
Ah, vaidlust palju aga tulemus ikka sama - see 3-ne diisel on ikkagi väga hea mootor ja veab hästi. Kütulekulu väike (eriti linnast väljas) ja ressurs "vaikimisi" pikkaajaline. Pigem miski muu läheb korrast ära. Sõidan ise 1.5 aastat sellisega ja jumala rahul.
Sass
Sellel isendil kahjuks mitte
e46 roolilatte küll parandatakse, aga sama raha eest saab juba taastatud mitteoriginaal lati. Häbi öeldagi kui odavalt neid asju saab kui on vähegi sidemeid ja võimalusi
Neil kuluvad lattides kapron detailid ära ja hakkavad loksuma, ning lõpuks ka õli jooksma. Ainult liigendite vahetusest ei piisa, nad kuluvad seest ära, loks ei ole vaid liigendites. Olen sellel teemal ka enne teinud juttu. Kui mu eelmisi postitusi vaadata, siis saab sealt ka kontaktandmeid kui vaja.
Enne praegust oli mul veel üks e46 ja sellel lasin lati taastada lasnamäel.
See töö tehakse seal 5000-6000 eest ära(latt alt+remont+alla tagasi+regull) Sama raha eest saad uue lati + natuke jääb ka taskuraha, kui on tutvusi, aga töö tuleb ise teha.


Enne praegust oli mul veel üks e46 ja sellel lasin lati taastada lasnamäel.
See töö tehakse seal 5000-6000 eest ära(latt alt+remont+alla tagasi+regull) Sama raha eest saad uue lati + natuke jääb ka taskuraha, kui on tutvusi, aga töö tuleb ise teha.