E-36 318 `95a ei tööta.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
E-36 318 `95a ei tööta.
Sai vahetatud õhukulu lugeja, ja nüüd siis ka lambda. tunda on et lambda nüüd ok. enne seda bosch`i universaali proovisin Laki autost universaalset see vabse ei töötanud. nüüd on tunda et tühikäik enam vähem normaalne. ei kõigu vähemalt. kuid probleem kui kiirendada siis ple jõudu ja kui kohapeal pöördeid kõigutada siis on kuulda et lajatab sumpas veel gaase põlema. 1500 pöörde ja 2000 pöörde vahel ... - no kui pöördeid kõigutada. - ja hääl nagu krdui sigullil.
mida edasi näppida?
mida edasi näppida?
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
jah üleval nuka küljes on küll jah va nelinurkne kant kuid kuda sinna see va nurgik pannakse kas siis sedasi et märk jääks ploki kaane suhtes 90 kraadi ülesse või horisondi suhtes ülesse. krdi autodata näitab et otse taevasse. saate aru ju et va moto plokk on ju viltu peal. kuhu ma selle märgi suunama peaks? all on koht olemas kuhu märk panna. see on selge kuid kuhu see ülemine?diislijoodik kirjutas:318 (M43) ei ole võllidel märke, vaid asjad pannakse paika abinõudega: polt hoorattasse ja nuka jaoks on oma (kui seda pole, on abiks ka tavaline nurgik). "Märkide" tagaajamisel võid sohu jõuda. See jutt muidugi ei välista, et kett tõesti valesti on, kuid olgu hoiatuseks, et väga "märke" ei usaldaks.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
jah loll nagu ma olen ...
ma ei keerutanud ilma ketita vänta ega ka mitte nukka need ple maha käinud point oli lihtsallt selles et kuhu ma selle ülemise märgi ehk nuka hammasratta märgi keeran. nii palju ma jagan tehnikat et abinõusi ple mul siiamaani vaja läinud.
küsitavaks jäi see et kas ülemine märk jääb plokikaane suhtes 90 kraadi ülesse või jääb auto suhtes. et kui ploki kaane suhtes siis jääb ta nukvõlli ja väntvõlliga ühele joonele.
et siis saan aru oma raske ajuga et jääb ikka vända ja nukaga ühele joonele.
või kuidas 
ma ei keerutanud ilma ketita vänta ega ka mitte nukka need ple maha käinud point oli lihtsallt selles et kuhu ma selle ülemise märgi ehk nuka hammasratta märgi keeran. nii palju ma jagan tehnikat et abinõusi ple mul siiamaani vaja läinud.
küsitavaks jäi see et kas ülemine märk jääb plokikaane suhtes 90 kraadi ülesse või jääb auto suhtes. et kui ploki kaane suhtes siis jääb ta nukvõlli ja väntvõlliga ühele joonele.
et siis saan aru oma raske ajuga et jääb ikka vända ja nukaga ühele joonele.


- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
Tänan sind sellest jutust oli abi nii vahepeal ka surved mõõdetud ja nuk ning hammasratas ja vänt ilusti paigas. hm mul pole küll autodatat käepärast kuid arvan et 10 bar igas silindris on täitsa hea ? või kuidas. ja seda töödeldud pinda seal 90kraadi alla ajada ple kah miskine raskus. see sai tehtud. jah arvan et kindlasti on abinõudega kindlam ja ka kergem seda teha. kuid nagu ma juba olen.... bla bla bla.diislijoodik kirjutas:Njah, raske lugu siis. TIS mingeid märke ei maini, sina ajad ikka oma joru- ma ei oska enam midagi lisada. See, et sul siiani pole mingeid abinõusid vaja läinud, ei tähenda, et neid nüüd ei võiks vaja minna- muidu jäädki oma mootoriga võitlema (juhul, kui teda lõpuks töökotta ei lohista).
Mootori stoperduse abinõu on astmeline, kui ma ei eksi, siis Ø=13,9 ja 8 mm. Kui võll stoperdatud, siis nuka 4-kant peab olema plokikaane või ka klapikaane pinnaga risti. 2 külge on tal pingis töödeldud, 2 on töötlemata- juhinduda tuleb töödeldud külgedest.
Soovin edu
aga aitäh saab näha kas oli abi.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
võis olla 1 hamba võrra. enam ei mäleta kuidas ennem oli kuid nüüd on ta kindlasti õieti. panen hetkel kokku eks ole kuulda kas käivitub või mitte.
muidu enne eelmise jutu järgi järeldaks et sa kas mõni müügimees või töökoja omanik - noh et seda abinõud siin mulle üritasid selgeks teha.
ära pahanda kui see äkki tuju rikkus.
ma saan aru et ka töökojad leiba tahavad
... lähen keeran edasi...




Kui sul nukkvõlli hammasratta peal on noole märk, siis see peab üles näitama (plokikaane suhtes 90 kraadi üles). Selle märgi tagaajamisel on ainult siis mõte, kui hammasratta juures on andur. Eelkõige käib mootor kokku nagu siin juba seletati, ja siis läheb hammasratas nool üles nukkvõlli külge, kui ta sealt ära oli kakutud.Johndoe318 kirjutas:et kuhu ma selle ülemise märgi ehk nuka hammasratta märgi keeran.
Sõidurõõm
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
eino mis ma siin ikka paugutan . läks tööle ja tunne selline et polekski nagu miskit teinud - krt küll kas siis kati ummistus võib olla sellise väljanägemise ja töö põhjus? nu kui siis natuken - hästi tiba on erksam. ilmselt sellest et hammasratas nuka otsas sai veidi paremasse asendisse.
kas bemmidel e36 318 masinatel 95a olid sumpa torud ühesuguse läbimõõduga? - noh et kui univ. kati ostma hakkan - siis seda küsitakse kohe.
seda on mulle kunagi öeldud et kui sul on vaja auto mootorit remontida ei pea sa ostma endale tehast
niisiis on siiamaani aetud audide ja audi grupi autodega ilma abivahendite ning ilma servisteta läbi. BMW on mulle uus.
tegin selle armsa vea et ostsin naisele esimeseks. kuigi ja peris nunnu on drifti lasta ... käisin katsetasin.
üks nähe on veel krdi sumpa läheb ikka väga kuumaks... nii et suitseb lausa.... -enne kati.....
kas bemmidel e36 318 masinatel 95a olid sumpa torud ühesuguse läbimõõduga? - noh et kui univ. kati ostma hakkan - siis seda küsitakse kohe.



üks nähe on veel krdi sumpa läheb ikka väga kuumaks... nii et suitseb lausa.... -enne kati.....
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

krdil ju tuleb jah kat vahelt välja lõigata. või pean kollektori küljest toru lahti laskma. ja kui mõõta palju see vastusurve olla võiks? M43 mootoril.
see et kui märgid on paigas siis esimeses millegipärast hakkab ikkagi väljalase. ????
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
Oi aitäh muretsemas. 4taktiline mootor on selge kuis töötab. Kuid näiteks kui ma keeran märgid täpselt õigeks siis sellel M43 mootoril jääb esimeses silindris alustavaks taktiks väljalaske takt! M43 mootoril - vist ei saa klappe pähe lasta. või kui saaks siis mitte selle hammasratta regulli ala pikkuses reguleeringus.
kati katsetan õhtu ära.
kati katsetan õhtu ära.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
vastamisest ehk niipalju. hea on et üldse vastad sest miskipärast tundub nagu bmw foorumis väga endasse tõmbunud inimesed. või pole keegi siin harjunud käsi mustaks tegema. Ei tea miks?
Ok märkidest enam ei räägi - need on nii nagu nad peavad olema
.
edasi ainult muust.
Näiteks küünladd- need on imeilusad kõik ühte karva kuldpruunid.
Mis veel nagu võiks probleemi tekitada on pihustid aga neid enne ei näpi kui kindel et kat töötab.
Hea et sinagi vastad!

Ok märkidest enam ei räägi - need on nii nagu nad peavad olema

edasi ainult muust.
Näiteks küünladd- need on imeilusad kõik ühte karva kuldpruunid.
Mis veel nagu võiks probleemi tekitada on pihustid aga neid enne ei näpi kui kindel et kat töötab.
Hea et sinagi vastad!

- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
nuh nüüd selge et kat ple umbes. võtsin toru ära korra ja nii oligi ikka plärtsus edasi. - ja töötas nagu lada.
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
eip seda pole veel uurinud. homme lähen vaatan mida patrik testis räägib.
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
niisiis viga selge - kõik ***** süütepooli viga. plät kus ajab vihale. varem oli ikka nii et kui süütepool ei tööta siis ei tööta ... aga nüüd mingisugust sädet ta ikka andis kuna kõik küünlad ju olid ilusad. "-nagu natuke rase!
"

Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
5 punkti Patrikule. arvutiga näitas otsa kätte et süüte süsteemi viga. sai käidud siis juhtmed läbi ja puha- aju korra lahti kistud - ja siis jäi asi poolikuks aga jäid ainult kaks vea varianti paljudest. kas pool või aju. õnneks ainult pool. sai teist kohe sõbralt laenatud. kas saue on uue pooli eest alati 1600 küsinud? mis uue kasutatud ikka. just selle neljase ploki? ma saan selle raha eest uue boschì oma. 

Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Ma kunagi kirjutasin ka, et mul samasuguse autoga oli eelmine talv sama jama ja sama viga ka. Sul vedas, et vigane süütepool aju turki ei keeranud. Minu pool oli juba nii läbi ja peksis üle ning keeras aju peeti (aju remont läks 2500). Ja uue (kasutatud) pooli ostsin samuti sauelt siimult ning hind oli tookord 800.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Tere!
Nagu ma sinu jutust aru saan siis sa panid bochi universaalse lambda. Ma ise ka katsetasin aga jätkus teda kuskil kaheks kuuks, siis läks asi halvaks. Nüüd lasin panna ngk oma ja asi ok. Töökojas räägiti et need bochid on jamad, et venemaal tehtud ja enmaus katsetamata. Seega müügis olevatest on enamus praagid.
Kui mootoril ketti pole näpitud siis on tõenäosus suht väike et see paigast.
Minu meelest kõige odavam variant on diagnost. Ma sain abi ja ei maksnud ka midagi. Tartus sain 200 eek.
Edu parandamisel!
Nagu ma sinu jutust aru saan siis sa panid bochi universaalse lambda. Ma ise ka katsetasin aga jätkus teda kuskil kaheks kuuks, siis läks asi halvaks. Nüüd lasin panna ngk oma ja asi ok. Töökojas räägiti et need bochid on jamad, et venemaal tehtud ja enmaus katsetamata. Seega müügis olevatest on enamus praagid.
Kui mootoril ketti pole näpitud siis on tõenäosus suht väike et see paigast.
Minu meelest kõige odavam variant on diagnost. Ma sain abi ja ei maksnud ka midagi. Tartus sain 200 eek.
Edu parandamisel!
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
ehk keegi vaatab oma tarkasid katalooge ja mainib mis tähistusega bosch= i küünlad ja mis tähistusega ngk omad olema peaksid e36 95a ja 1,8 mootor m43.
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
nii töötab
sain ka ülevaatuse 5+ `ga läbi. omale imestuseks.
Muidugi ei tööta ta ideaalselt kuna tühikäik nö võbeleb ca 850-890 rpm vahel seda oli ülevaatusel näha.

Muidugi ei tööta ta ideaalselt kuna tühikäik nö võbeleb ca 850-890 rpm vahel seda oli ülevaatusel näha.
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.