
bmw 318i -91
bmw 318i -91
küsimus järgmmine ,mis kõlar on juhipool pedaalide juures nelja juhtmega.tänud vastuste eest juba ettte! 

Selle nimi peaks olema Gong. Kui tuled peal ja ukse lahti teed, välistemp alla +3C langeb, täistunnil, aknapesuvedelik otsas, siis ei kuule mingit "plönn"-i sealt alt? kolm juhet on selle pärast, et igaühele pinget andes teeb erineva häälega seda prääksu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tere
jJanno
Kas selline funktsionaalsus on alles E36'l? Minu E30 teeb prääksu vaid 30 sekundit enne täistundi ning temperatuuri langedes alla +3C. Samas tulede ning aknapesu meeldetuletus oleksid ka päris tõhusad featuurid.priitv8 kirjutas:Selle nimi peaks olema Gong. Kui tuled peal ja ukse lahti teed, välistemp alla +3C langeb, täistunnil, aknapesuvedelik otsas, siis ei kuule mingit "plönn"-i sealt alt? kolm juhet on selle pärast, et igaühele pinget andes teeb erineva häälega seda prääksu.
jJanno
exTouring
Selleks, et neid hoiatusi koos gongiga saada, peab autol olema selline asi nagu Check-Control (ja see E24-lt tuttav valgusdioodidega ei lähe arvesse!), koos tekstitablooga. LCD tablooga CC on peal E31-l, E32-l, E34 alates 525-st, E36 325/328-l, 320/323 lisavarustusena ja 316/318 ei saanud üldse.jjanno kirjutas:Kas selline funktsionaalsus on alles E36'l? Minu E30 teeb prääksu vaid 30 sekundit enne täistundi ning temperatuuri langedes alla +3C. Samas tulede ning aknapesu meeldetuletus oleksid ka päris tõhusad featuurid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Täistunni- ja +3 kraadi piiksu eest hoolitseb OBC (või siis digikell).Tarvo kirjutas:Täistunnil, aknapesuvedeliku lõppedes ega tulede puhul "prääksu" ei tule, kui temp alla +3, siis küll..miks nii?
CC hoiatuspiiksude eest hoolitseb tahhoplokk. Piiksud on erineva heliga ja juhitakse gongi erinevate sisendite kaudu. CC teated ekraanile ikka tekivad? Kombi, juhe gongini ja/või gong ise võivad ka peetis olla. Kui ka ekraanile teadet ei teki, siis on juba CCM-is miskit mäda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Parandus: Aknapesuvedeliku lõppedes "prääksub", CC teadet ekraanil selle kohta näen samuti, aga tulede puhul siiski vaikus..kas siis peaks ka mingi tekst ekraanil näha olema? Tulede jaoks on vist teistsugune heli?priitv8 kirjutas:Täistunni- ja +3 kraadi piiksu eest hoolitseb OBC (või siis digikell).Tarvo kirjutas:Täistunnil, aknapesuvedeliku lõppedes ega tulede puhul "prääksu" ei tule, kui temp alla +3, siis küll..miks nii?
CC hoiatuspiiksude eest hoolitseb tahhoplokk. Piiksud on erineva heliga ja juhitakse gongi erinevate sisendite kaudu. CC teated ekraanile ikka tekivad? Kombi, juhe gongini ja/või gong ise võivad ka peetis olla. Kui ka ekraanile teadet ei teki, siis on juba CCM-is miskit mäda.
Tulede jaoks on lausa mitu teksti:Tarvo kirjutas:Parandus: Aknapesuvedeliku lõppedes "prääksub", CC teadet ekraanil selle kohta näen samuti, aga tulede puhul siiski vaikus..kas siis peaks ka mingi tekst ekraanil näha olema? Tulede jaoks on vist teistsugune heli?
Abblendlicht - lähituled
Standlicht - parktuled
Rücklicht - tagumised parktuled
1 Bremslicht - üks pidurituli
Bremslicht - mõlemad pidurituled
Kennzeichenlicht - numbrituli
LKM-L omanikel (vaikimisi peal vaid E32 750-l ja E34 M5-l) veel lisaks
Nebelscheinwerfer vo. - eesmine udutuli
Nebelscheinwerfer hi. - tagumine udutuli
Ja CC helid olid vist erinevad ainult 1 ja 2/3 prioriteedi sõnumite jaoks, ning OBC helin (täistund, temp hoiatus, limit-hoiatus) on kolmanda tooniga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vt. mu eelmise postituse lõppu. CC heli on erinev kriitiliste, 1. prioriteedi sõnumite korral, st. need, mida ei saa CC nupule vajutamisega ära kustutada (nt. Motortemp).kimmo kirjutas:Piiksud erineva heliga? Umm.. mul teeb koguaeg erinevate veateadete peale ühest toonis blinni
Enamus igapäevaseid CC teateid on 2 või 3 prioriteedi omad, mis on sama heliga ja OBC teated on kolmandaga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui näiteks lähitulepirn katki, siis selle kohta kiri ekraanil ja kõlab ka helisignaal!priitv8 kirjutas:Tulede jaoks on lausa mitu teksti:Tarvo kirjutas:Parandus: Aknapesuvedeliku lõppedes "prääksub", CC teadet ekraanil selle kohta näen samuti, aga tulede puhul siiski vaikus..kas siis peaks ka mingi tekst ekraanil näha olema? Tulede jaoks on vist teistsugune heli?
Abblendlicht - lähituled
Standlicht - parktuled
Rücklicht - tagumised parktuled
1 Bremslicht - üks pidurituli
Bremslicht - mõlemad pidurituled
Kennzeichenlicht - numbrituli
LKM-L omanikel (vaikimisi peal vaid E32 750-l ja E34 M5-l) veel lisaks
Nebelscheinwerfer vo. - eesmine udutuli
Nebelscheinwerfer hi. - tagumine udutuli
Ja CC helid olid vist erinevad ainult 1 ja 2/3 prioriteedi sõnumite jaoks, ning OBC helin (täistund, temp hoiatus, limit-hoiatus) on kolmanda tooniga.
Kui tuled seisva mootoriga põlema jätta, on vaikus ja pimedus

Esimese parktule pirni katki olles polnud ka midagi näha-kuulda
No siis on asi põhimõtteliselt ju töökorras!Tarvo kirjutas:Kui näiteks lähitulepirn katki, siis selle kohta kiri ekraanil ja kõlab ka helisignaal!
Juhiuks peab ka lahti olema, enne ei plönni. Aga mis aasta auto? Esimestel plokkidel oli sealt seest üks diood puudu, nii et "uks lahti" signaal ei jõuagi CC-ni ja vastavalt ei järgne ka seda hoiatust!Tarvo kirjutas:Kui tuled seisva mootoriga põlema jätta, on vaikus ja pimedus![]()
Parktuledel ei ole tavalise LKM-B puhul nn. külma kontrolli, vaid tuled tuleb peale lülitada. Siis peaks signaal tulema. LKM-L puhul on parktuledel ka külm test, st kontrollitakse ka siis, kui nad ei põle.Tarvo kirjutas:Esimese parktule pirni katki olles polnud ka midagi näha-kuulda
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kui juhiuks lahti, siis ka ei pirise, dets ´89priitv8 kirjutas:Juhiuks peab ka lahti olema, enne ei plönni. Aga mis aasta auto? Esimestel plokkidel oli sealt seest üks diood puudu, nii et "uks lahti" signaal ei jõuagi CC-ni ja vastavalt ei järgne ka seda hoiatust
no siis ikka vist kõik korras..
mis aastast see featuur lisandus?
Siin on see lugu kirjas:
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips-2.pdf
Kahjuks aint saksa keeles, a selle oskamine tuleb saksa auto omamise juures ainult kasuks
Sul ilmselt siis (ka aastaarvu järgi juba) see kõige esimene kombi, mitte 'redesign', sel siis veel LKM-L ka vaja
PS kogu stoori:
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips.htm
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips-2.pdf
Kahjuks aint saksa keeles, a selle oskamine tuleb saksa auto omamise juures ainult kasuks

Sul ilmselt siis (ka aastaarvu järgi juba) see kõige esimene kombi, mitte 'redesign', sel siis veel LKM-L ka vaja

PS kogu stoori:
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Küsiks nüüd teadjamate meeste käest, kas selle OBC gongi kõlarile peab jääma vool ka siis kui võti on süütelukust ära võetud? Kui raadio ei tööta, on kuulda kuidas see kõlar seal vaikselt omaette krõbistab
. Võtsin OBC-l juhtmed tagant ära (võtit polnud ka süütelukus) ja testriga mõõtes läks kõlaraile ikka 11,5V
. (Meenus ka see asi, et alati akut ühendades, teeb see gong alati oma plõnni, ju ta on mul kogu aeg akult voolu võtnud, kui see vist ei ole märkimisväärne suurus). Enda E36l siis see kõige lihtsam OBC.


- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
E36 on selle Memo nupu ülesanne teine kui E34. E36 saad panna selle Memo nupu abil alarmi, mis igal tunnil teeb (enda määratud ajal) kolm piiksu. Hea on see näiteks selleks, et ei läheks uudiseid raadiost uudiseid meelest kuulata vms.
Ja see tulede summer ei tohiks olla seotud OBCga (enda autol kontrollisin järele, gongi kõlar ja OBC paneel olid tagant ära aga tulede summer töötas kenasti edasi
).
Ja see tulede summer ei tohiks olla seotud OBCga (enda autol kontrollisin järele, gongi kõlar ja OBC paneel olid tagant ära aga tulede summer töötas kenasti edasi

- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
matu665, vaata Hansu poolt otsitud teema 2 lehekülje lõpupoole, seal gongist pildid olemas. Asub ta muidu kohe juhi jalgade juures.
Ennast huvitab ka see hääle tegemine kui uks lahti. Minul ta igatahes häält ei tee. Aga nagu bimmerifoorumit uurides aru sain, osadel variantidel ta häält teeb siis.
Oskab keegi öelda milliseid funktsioone peaks see must pistik käivitama?

Siin siis gong pealtvaates

Kas mitte see musta pistikukaudu peakski gongi tulema signaal kui uks lahti või siis turvavöö kinnitamta sõidu ajal? Igatahes testriga mõõtes pinget selles pistikus ei paistnud tulevat.
Ennast huvitab ka see hääle tegemine kui uks lahti. Minul ta igatahes häält ei tee. Aga nagu bimmerifoorumit uurides aru sain, osadel variantidel ta häält teeb siis.
Oskab keegi öelda milliseid funktsioone peaks see must pistik käivitama?
Siin siis gong pealtvaates
Kas mitte see musta pistikukaudu peakski gongi tulema signaal kui uks lahti või siis turvavöö kinnitamta sõidu ajal? Igatahes testriga mõõtes pinget selles pistikus ei paistnud tulevat.