1. mis peaks olema tühikäigu pöörete arv külmkäivitus ja saavutatud norm temp korral?
2. miks peaks madalatel pööretel kiirendamise korral (manuaal kast) masin jõunksu tegema? Näide: teisel käigul alla tuhande pöörde juurest gaasi põhjavajutamise järel teeb masin 1000 ja 1500 pöörde vahel võibolla 0,5 sekundilise (mõtte?;)"pausi" ja alustab kiirenamist uuesti sh teisel katsel probleemideta (gaas põhjas ilma rohkema võimlemiseta). Samas kui pöördeid on aga üle 3k siis justkui ei ole seda probleemi. Sama ka tühikäigul tuuritades aga, et kiirendamisel tõmbab madalatel pööretel nagu "hinge kinni" ja muidugi välja sureb ka tõbras liiga tihti kui pidevalt ei sõida. Tühikäigul pöörded praegu 400rpm or sth vist.. Masin tegi BMW esintuses täistesti edukalt läbi ja mingeid vigu ei leidunud, samas oli juba sel ajal see paus tuntav kiirendamisel, aga ei pööranud tähelepanu sellele kuna ise pidevalt ei sõida sellega. Veel võiks iseloomustada selliselt, et siis natuke automaatkastiga normaalselt tempolt äkilise kiirendamise moodi so kui madalamale käigule vahetus toimub enne "suurt möiret"/minemist muig (suur mootor muidugi

3. ja küünlad millised ning kust kohast? Praegu peal NGK 4 elektroodiga ja vanust ei tea samas selles asi ilmselt pole, et nagu öeldud näiteks väändemoment 3,5k rpm alates on minekut küll ja 50 pealt korjab ka viiendaga kiiruse päris kiiresti üles jmt et jõud ära nagu ei kao mis võiks olla teemaks kui mõni pütt ei tööta. Mida manuaal veel pakuks (-01 vist) või mis min/max spec on küünalde kohta välja toodud kataloogides?
Kõik head/paremad mõtted/soovitused igatahes oodatud;
Tänud!