
Mootoripadjad
Mootoripadjad
Juhtus nii, et mootoril padjad puru.
Kuna raha on väga-väga nullis, siis kas äkki oleks mõni odavam variant kellelgi välja pakkuda? Kuulsin kuskil, et Niva padjad pidid sobima...

E90 325I LCI´10 M-Tech
See Niva padjavärk on mingi rumalus. Olen ise näinud 320i-d, millel kahe päeva pärast mootor aistevahelt vendiga radikasse sõitis. Need padjad maksavad Aaves alla 300 eek tükk, vaevalt et niva omadega 200 kr säästes 2000 maksva radikaga mõtet riskida on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
niva padjad on vist kõrgemad, nagu olen aru saanud. mul vaja mootorit veidi tõsta kuna vedrustus tõsiselt madal ning need asfaldist lamavad politseinikud tõmmavad iga kord "paitavalt" üle karteripõhja. kasvõi 1 sentimeeter päästaks pidevast grimassist ja mõttest, et nüüd peab jälle paela otsas sõitma hakkama.
aga siiski kuskohast neid osta saab?

aga siiski kuskohast neid osta saab?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8509
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
omal olid 325i ka niva padjad ja ei läinud see mootor sealt kuskile.
Lillel ka minu teada niva padjad kasutusel.
Lillel ka minu teada niva padjad kasutusel.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
No ja palju Lill siis selle autoga sõitis, et nii põhjapanevaid järeldusi teha?
Mitte rohkem kui 2500 km aastas. Kui mulle uue radika ja vendi ostate, siis võime minu autol katsetada. Millegipärast arvan, et seda radikat läheb järgmine päev juba tarvis.
Nende patjade vahetamine on piisavalt ränk töö, et raha kokkuhoiu pärast mingi vene varuosatehase podjobkaga jamada.
Meil on peres kunagi Niva olnud ja seda mäletan küll, kuidas iga mootori "tegemisega", mida seal ikka kord aastas ette tuli, võis mootori pealt ära tõsta ilma roostes mutritega jamamata, sest ülemine metallplaat koos tikkpoldiga tuli lihtsalt tortsti kummi küljest lahti. BMW padjad on nii kõvasti tehtud, et võid mootorile tropid külge panna ja terve otsa telfriga maast lahti tõsta ilma, et seal midagi järgi annaks.
Kui auto on madal ja karteripõhi katki läheb, siis pannakse ikka karterikaitse. Pealegi bmw külge mingite mosse-lada juppide aretamine .......
Mitte rohkem kui 2500 km aastas. Kui mulle uue radika ja vendi ostate, siis võime minu autol katsetada. Millegipärast arvan, et seda radikat läheb järgmine päev juba tarvis.
Nende patjade vahetamine on piisavalt ränk töö, et raha kokkuhoiu pärast mingi vene varuosatehase podjobkaga jamada.
Meil on peres kunagi Niva olnud ja seda mäletan küll, kuidas iga mootori "tegemisega", mida seal ikka kord aastas ette tuli, võis mootori pealt ära tõsta ilma roostes mutritega jamamata, sest ülemine metallplaat koos tikkpoldiga tuli lihtsalt tortsti kummi küljest lahti. BMW padjad on nii kõvasti tehtud, et võid mootorile tropid külge panna ja terve otsa telfriga maast lahti tõsta ilma, et seal midagi järgi annaks.
Kui auto on madal ja karteripõhi katki läheb, siis pannakse ikka karterikaitse. Pealegi bmw külge mingite mosse-lada juppide aretamine .......

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
ei tea neid bmw b osa patju ka midagi, padjad said vahetatud 2002 aasta sügisel ja nüüd tõstsime ka niimoodi mootori maha, et ei pidanud mutrite lahtikeeramisega vaeva nägema. kumm oli lihtsalt metalli küljest lahti tulnud.
karterikaitse ongi see mis kogu aeg mööda asfaldit krigiseb ja on juba päris koledasti deformeerunud ning peaaegu vastu karterit.
karterikaitse ongi see mis kogu aeg mööda asfaldit krigiseb ja on juba päris koledasti deformeerunud ning peaaegu vastu karterit.
- T-MAC
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
- Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
- Kontakt:
niva padjad on tõesti kõrgemad. ja seda et lillel need kasutusel on - on ka tõsi. seda et palju ta aastas sõidab? eriti mõttekas küsimus.. parem mõtle selle peale, kui palju need padjad runni saavad iga sõiduga! arvad tõesti, et lill pani need paldjad alla just sellepärast et nad ODAVAD on ja et tal on savi kas need peavad vastu või mitte?
aga savi, ise teate mis alla panete. kes kardab, ärgu pangu ja ostku kalleid, siis on kindel et padjad ei purune ega kulu...
Peace!
T-MAC
aga savi, ise teate mis alla panete. kes kardab, ärgu pangu ja ostku kalleid, siis on kindel et padjad ei purune ega kulu...

Peace!
T-MAC
Audi A4 1.6 '95.