Vihmasensor
Vihmasensor
Autol siis selline asi varustuses (e39). Ei tea kas nii lammas ,et ei oska kasutada või lihtsalt ei toimi.
Kuidas see sensor siis töötab?
Kuidas see sensor siis töötab?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ega seal eriti ei ole midagi osata. Töötab lüliti samas asendis kui ilma sensorita autol intervall on e. ühe positsiooni võrra 0 asendist üles. Tundlikust saab reguleerida kangilt samuti nagu intervalliga autol intervalli pikkust e. üles poole tundlikumaks ja allapoole vastupidi.
Muud polegi. Kui et see, et minu autol on vähemalt nii, et kui lüliti on nt juba käivitamisel sensori asendis, siis kui sadama hakkab tuleb korraks nulli panna ja tagasi sensori peale. Muidu tööle ei hakka.
Muud polegi. Kui et see, et minu autol on vähemalt nii, et kui lüliti on nt juba käivitamisel sensori asendis, siis kui sadama hakkab tuleb korraks nulli panna ja tagasi sensori peale. Muidu tööle ei hakka.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Minu autol tuleb samamoodi ära nullida.eero kirjutas:Ega seal eriti ei ole midagi osata. Töötab lüliti samas asendis kui ilma sensorita autol intervall on e. ühe positsiooni võrra 0 asendist üles. Tundlikust saab reguleerida kangilt samuti nagu intervalliga autol intervalli pikkust e. üles poole tundlikumaks ja allapoole vastupidi.
Muud polegi. Kui et see, et minu autol on vähemalt nii, et kui lüliti on nt juba käivitamisel sensori asendis, siis kui sadama hakkab tuleb korraks nulli panna ja tagasi sensori peale. Muidu tööle ei hakka.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
See ei läinud vist teemasse. Sensoriga seda ei ole ju.tanel25 kirjutas:kang esimeses asendis pühib intervalliga. Aga kui vihm järgi jääb siis luuad pühivad edasi intervalliga.
Sensoriga pühib ainult siis kui aknal vesi ja olenevalt sätitud tundlikusest kas rohkem või vähem vett.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Need, kes viitsisid manuaali lugeda, teavad ka, et kui kang on käivitamisel sensori asendis, siis on ta ikkagi mitteaktiivne. Aktiveerimiseks on kaks võimalust ja sellest saab aru selle järgi, et luuad käivad ühe korra üle ekraani:
1) kojamehekangi liigutamine 0-asendist I-sse asendisse või
2) liiguta korraks tundlikkuse rullikut.
Enda kogemuse järgi tundub, et sensoriga sõltub intervall nii vee kogusest klaasil kui ka sõidukiirusest.
Sensori kohalt peab klaas puhas olema. Igasugu vahad segavad teda.
1) kojamehekangi liigutamine 0-asendist I-sse asendisse või
2) liiguta korraks tundlikkuse rullikut.
Enda kogemuse järgi tundub, et sensoriga sõltub intervall nii vee kogusest klaasil kui ka sõidukiirusest.
Sensori kohalt peab klaas puhas olema. Igasugu vahad segavad teda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Lisaks peavad ka kojamehed korras olema.priitv8 kirjutas:Need, kes viitsisid manuaali lugeda, teavad ka, et kui kang on käivitamisel sensori asendis, siis on ta ikkagi mitteaktiivne. Aktiveerimiseks on kaks võimalust ja sellest saab aru selle järgi, et luuad käivad ühe korra üle ekraani:
1) kojamehekangi liigutamine 0-asendist I-sse asendisse või
2) liiguta korraks tundlikkuse rullikut.
Enda kogemuse järgi tundub, et sensoriga sõltub intervall nii vee kogusest klaasil kui ka sõidukiirusest.
Sensori kohalt peab klaas puhas olema. Igasugu vahad segavad teda.
Proovisin mõlemat varianti. Ikka vaikus.priitv8 kirjutas:Need, kes viitsisid manuaali lugeda, teavad ka, et kui kang on käivitamisel sensori asendis, siis on ta ikkagi mitteaktiivne. Aktiveerimiseks on kaks võimalust ja sellest saab aru selle järgi, et luuad käivad ühe korra üle ekraani:
1) kojamehekangi liigutamine 0-asendist I-sse asendisse või
2) liiguta korraks tundlikkuse rullikut.
Enda kogemuse järgi tundub, et sensoriga sõltub intervall nii vee kogusest klaasil kui ka sõidukiirusest.
Sensori kohalt peab klaas puhas olema. Igasugu vahad segavad teda.
Selline loll küsimus veel: kas on võimalik diagnostikaga viga tuvastada?
või kust viga üldse otsida(mõni kaitse)?
Sama mure minulgi!tanel25 kirjutas:Tahaks ka teada.(pole autot ostes peale sensori mõnusid saanud nautida)hanno kirjutas:Nagu ma aru saan, siis juhul, kui enne töötas sensor ilusti ja nüüd teeb esimeses asendis lihtsalt intervalli olenemata sellest kas vihma sajab või mitte, siis vaja uuesti "initsialiseerida"?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4511
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Kui sa Haapsallu satud, siis võin su murest vabastada, s.t vihmasensori initsialiseeridaVeljo_V kirjutas:Sama mure minulgi!tanel25 kirjutas:Tahaks ka teada.(pole autot ostes peale sensori mõnusid saanud nautida)hanno kirjutas:Nagu ma aru saan, siis juhul, kui enne töötas sensor ilusti ja nüüd teeb esimeses asendis lihtsalt intervalli olenemata sellest kas vihma sajab või mitte, siis vaja uuesti "initsialiseerida"?

tel. 51 949 859
Re: Vihmasensor
Tartukandis ka keegi teeks selle installi ära?