Käisin nüüd viimases hädas ikkagi Laki Diagnostikas ära ja öeldi, et küttepump. Diagnostik lõi rusikaga paar laksu ja töötas jälle
Vahetasin pumba ära ja praegu pole enam jama olnud.
Kuna nüüd see viga kadunud, ei suuda ma ikkagi seletada, miks ta mul nagu turboauto käitub...alguses on minek suht kehva ja siis kuskil 3500 peal hakkab väga järsku rebima. Enne seda käib halvemini edasi kui M43B18. Koha peal järsku gaasi vajutades kostub kapoti alt ainult ilge õhu imemine, nagu lämbuks ja siis läheb pöördesse. Ise kahtlustan, et kõik silindrid ei tööta alguses nii, nagu peaks. Tühikäik on ühtlane, vahest ristmikul hakkab tahhokas mõned sekundid 1000-600 vahele käima ja siis tõmbab normaalseks. Lambdasid vahetasin ja proovisin siis (mõlemad olid siiski kasutatud), ei aidanud see ka.
Üks variant muidugi, et mootor hõre juba, aga siis vast oleks minek ühtlaselt halvem, aga ta just mingi hetk kuskil 3500 kandis hüppab kiirendades paremini edasi.
Huvitav, kas diagnostikas uuritakse vaid elektroonilist poolt või vaatavad nad selle mehhaanilise poole ka üle? (silindrite surved, klappide töö jne)