325 M50 probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

325 M50 probleem

Postitus Postitas Margo_325 »

Nimelt selline probleem, et auto sureb vahest lambist ära. Sõidu ajal ära ei sure, aga tavaliselt ilmneb probleem siis, kui auto seisma jätta, poes vms ära käia ja siis käivitada. Auto läheb käima, hakkan käiku sisse panema ja auto sureb välja. Käima enam ei lähe, ainult lubab iga võtmekeeramise ajal, nagu tahaks minna, aga siis ikka ei. Paar korda keerates lööb vist juba tule sumpasse, sest seal hakkab paukuma. Siis peab ootama. Kõige vähem olen 5min oodanud, kõige rohkem olen 3 tundi oodanud. Siis läheb käima. Teeb nii ainult sooja mootoriga. Külmalt võttes käib väga hästi. Väga tihti seda ei tee...nädalas paar korda vbolla. Imelik on ka see, et kui auto töötab, siis väga hästi ja mingit probleemi nagu polekski. Äkki keegi tark oskab midagi huvitavat öelda selle kohta.
Diagnostikasse pole aega minna...samas imelik ka töötava autoga minna ja öelda, et ei käivitu :lol:
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Miskipärast läks mõte bensufiltri peale esimese hooga :roll:
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kontrolli aju kopsikut... äkki ujub sul seal asi... lihtsalt mõte
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Käisin nüüd viimases hädas ikkagi Laki Diagnostikas ära ja öeldi, et küttepump. Diagnostik lõi rusikaga paar laksu ja töötas jälle :lol:
Vahetasin pumba ära ja praegu pole enam jama olnud.

Kuna nüüd see viga kadunud, ei suuda ma ikkagi seletada, miks ta mul nagu turboauto käitub...alguses on minek suht kehva ja siis kuskil 3500 peal hakkab väga järsku rebima. Enne seda käib halvemini edasi kui M43B18. Koha peal järsku gaasi vajutades kostub kapoti alt ainult ilge õhu imemine, nagu lämbuks ja siis läheb pöördesse. Ise kahtlustan, et kõik silindrid ei tööta alguses nii, nagu peaks. Tühikäik on ühtlane, vahest ristmikul hakkab tahhokas mõned sekundid 1000-600 vahele käima ja siis tõmbab normaalseks. Lambdasid vahetasin ja proovisin siis (mõlemad olid siiski kasutatud), ei aidanud see ka.

Üks variant muidugi, et mootor hõre juba, aga siis vast oleks minek ühtlaselt halvem, aga ta just mingi hetk kuskil 3500 kandis hüppab kiirendades paremini edasi.

Huvitav, kas diagnostikas uuritakse vaid elektroonilist poolt või vaatavad nad selle mehhaanilise poole ka üle? (silindrite surved, klappide töö jne)
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

kõik vaakumvoolikud ilusasti küljes igal pool? :)
Vasta