E34 525ia automaatkasti käikude arv
E34 525ia automaatkasti käikude arv
auto siis 93a 525 24v automaat ja peaks olema 5käiku aga loe kuda tahad aga mina saan kokku 6. pole nagu varem näinud ega kuulnud et e34-jal kuueseid kaste tehtud.nagu tahakski teada kas neid on siis ikkagi kunagi tehtud või on see ise sinna alla aretatud.viimane käik läheb sisse kuskil 93km/h ja pöörded kuskil 1600 või nats vähem
BMW
Re: k:525ia aut kasti kohta
Mis moodi sa neid loed?petsval kirjutas:auto siis 93a 525 24v automaat ja peaks olema 5käiku aga loe kuda tahad aga mina saan kokku 6.
Indrek
Olen ise ka täheldanud, et ennem 5-da käigu sisse lülitust nagu laseks pöördeid alla- nagu vahetaks käiku, ning siis hiljem lülitab selle 5-da sisse. Aga eks see ole tingitud automaatkasti iseärasusest, et hakatakse pidurdama mõningaid rattaid käigukastis, et siluda seda käigu vahetus. Kuna automaat ei sarnane põhimõttelt erilist manuaaliga. Seal vastavalt vajadusele piidurdatakse siis kroonratast või päikeserattaid.
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kuramus, sellepeale ei tulnudki 

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
olen käinud mõnest töökojast küsimas ja targad mehed räägivad et e34 viiesel on neli käiku ja ja see viies on see lukustus. mul see esimene aut kastiga auto ja hästi seda ei tunne aga käikude vahepeal on 1 pikk paus.enne kui kiirus 60 kätte tuleb on juba neljas käik sees ja viies läheb alles kuskil 86km/h ja see kuues 93(nii silma järgi vaadates) juures ja see viimane läheb järsemalt kui teised
BMW
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema võilosto kirjutas:enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
BMW
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei usu. Pakun et see on paljudel nii. Käigukasti iga hakkab lõppema kui käiguvahetust on tunda kohe. Mul muidu täitsa vaikne sujuv. Kiirendades on õrnalt tunda.petsval kirjutas:nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema võilosto kirjutas:enda atm kastil auto peab käima,sõitma nii 5-7 minti ennem kui hüdromuff lukustub. Teoorias on siis käigukast tõõtemperatuuril.veebmaaster kirjutas:Külma käigukastiga vahetab ka käike madalamatel pööretel. Ma arvan, et see turbiini lukustus toimub ka ikka sooja kastiga.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kast üritab end lihtsalt töösoojaks saada.petsval kirjutas:nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Mul vahetab küll külmalt vaikselt minnes 1500-1600 kandis käike.petsval kirjutas: nii kuskil 5-7 minti on ka mul see aeg aga külmalt just tahab millegipärast pöördeid rohkem saada.soojalt kui vaikselt kohalt minna vahetab nii 1500rpm juures teisele käigule. aga täitsa külmalt enne 2500 vahetust pole mõtet lootagi. kas see tähendab et hakkab sellel kastil elu lõppema või
Endal ka ikka lukustub ühtlasel sõidul seal 95km/h kiiirusel. Ja siis sellise jõnksuga vahel. Ennetada saab ka veel, et seal 95km/h kiiruse juures lased natuke kaasi maha ja siis lukustab. Väiksel kiiruse lisamisel lukustub natuke hiljem.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Sama siin!romm kirjutas:Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Käruga sõites on see paras valu perzes.
Kuna siis sajaga sõites on vedu raske ja pidevalt vahetab edasi tagasi.
Mõnikord viskab veel neljanda peale.
Lahenduseks soovitab Um kasutada käruga sport reziimi.
Tulemuseks loomulikult kütusekulu 10+
BMW 530d -01 142kw 

- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see käru teema jah paras nuhtlus. maanteel 110km/h ja 2800 rpm.Silver_S kirjutas:Sama siin!romm kirjutas:Kui ise veel omasin E34 525 TDSa-d siis sellel lukustas umbes 100 km/h pealt, enne seda tavaliselt ei juhtunud.
Käruga sõites on see paras valu perzes.
Kuna siis sajaga sõites on vedu raske ja pidevalt vahetab edasi tagasi.
Mõnikord viskab veel neljanda peale.
Lahenduseks soovitab Um kasutada käruga sport reziimi.
Tulemuseks loomulikult kütusekulu 10+
Sedasi maanteel lasta oma 100 km oli päris "fun"
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.