K:kas 523 või 528
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
K:kas 523 või 528
Tere !
plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad
ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse
PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut
plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad
ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse
PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut
Re: K:kas 523 või 528
Küttekulu oleneb ilmselt rohkem su gaasijala raskusest kui mootorist. 2,8 kompenseerib väikese kütte erinevuse tunduvalt parema minekuga. V8 mootorid muidugi oluliselt janusemad.Reimers66 kirjutas:Tere !
plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad
ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse
PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut
Automaat või manuaal - maitse asi.
Mingit sellist asja nagu kuskil Opel Calibrate juures, et umbes automaatkastist ja V6 mootoritest hoia eemale nagu katkust, BMW puhul pole.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Re: K:kas 523 või 528
528 ja automaat oleks minu valik.hotwing kirjutas:Küttekulu oleneb ilmselt rohkem su gaasijala raskusest kui mootorist. 2,8 kompenseerib väikese kütte erinevuse tunduvalt parema minekuga. V8 mootorid muidugi oluliselt janusemad.Reimers66 kirjutas:Tere !
plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad
ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse
PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut
Automaat või manuaal - maitse asi.
Mingit sellist asja nagu kuskil Opel Calibrate juures, et umbes automaatkastist ja V6 mootoritest hoia eemale nagu katkust, BMW puhul pole.
Millest siin see V8 jutt? tegemist ikka R6 motoga
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
kuidas ei saa KWsi rakendada linnaliikluses?
iga kohaltminek nõuab ju KWsi. see ei tähenda et igalpool kõigiga joonele pead võtma. aga on hea kui tipptunnil kõrvalteelt peateele vasakule näiteks keerata siis annab tunda kas autol on KWsi
kui sul peres 523 olemas siis peaksid ju teadma kas on piisavalt jõudu või tahad enamat. ega Sul vast muud üle ei jää kui käi kasvõi enda südamerahu tõttu erinevate mootoritega isendeid proovimas (ei jää hiljem midagi kipitama endale).
iga kohaltminek nõuab ju KWsi. see ei tähenda et igalpool kõigiga joonele pead võtma. aga on hea kui tipptunnil kõrvalteelt peateele vasakule näiteks keerata siis annab tunda kas autol on KWsi

kui sul peres 523 olemas siis peaksid ju teadma kas on piisavalt jõudu või tahad enamat. ega Sul vast muud üle ei jää kui käi kasvõi enda südamerahu tõttu erinevate mootoritega isendeid proovimas (ei jää hiljem midagi kipitama endale).
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
jah eks ma vaatan mis saksas pakutakse ja eks vaatab kumma mootoriga siis parema saab kuna tahaks korralikku ja nahksisuga bmw nagu ei sobi kui lisasid ei ole ! peres olev 523 liigub vägagi hästi pole midagi halba öelda kuid kui küttekulu on sama siis võtaks juba vähekene võimsama kindlustus ei tohiks ka ju palju erineda
aga piinas just see et kumba rohkem ostetakse et kas manuaale ostetakse järelturul vähem kui automaate et kunagi kui müüa vaja tekib äkki probleem manuaaliga
kiirendus ja küttekulu on üsna erinevad manuaal vs automaat 1s vs 1l umbes
peres olev 523ia võtab linnas kuskil 12l s see siis vaikselt sõites
520 jätan oma valikust laia ringiga välja kuna nende hind on langenud ja keegi väga neid ei taha 110kw on manuaaliga kindlasti piisav kuid ... ei näe asjal mõtet kuna motod kõik pmst samad R6
aga piinas just see et kumba rohkem ostetakse et kas manuaale ostetakse järelturul vähem kui automaate et kunagi kui müüa vaja tekib äkki probleem manuaaliga

peres olev 523ia võtab linnas kuskil 12l s see siis vaikselt sõites
520 jätan oma valikust laia ringiga välja kuna nende hind on langenud ja keegi väga neid ei taha 110kw on manuaaliga kindlasti piisav kuid ... ei näe asjal mõtet kuna motod kõik pmst samad R6
Kas sul on manuaal või automaat?Rando535 kirjutas:see on küll minu jaoks üllatusperes olev 523ia võtab linnas kuskil 12l s see siis vaikselt sõites![]()
523 siis küll mingi ökopill ei ole, arvasin et need ikka 10l võtavad. minu V mootor näitab keskmist koguaeg 12.5-13 ja see ei ole kohe kuidagi rahulikult sõites.
Kui huvitab küttekulu siis soovitaks võtta 523 manuaal ...see võtab kindlasti vähem kui 528Reimers66 kirjutas:ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
no see 12 on ka lagi ja ainult linnasõiduga muidu jah pigem sinna 10 kanti küttekulu umbes sama mis mu 2.0 audil niiet suht öko auto ikka ja tegemist siis automaadiga ikka steptronic
ega see 1l siia sinna väga määrav ei olegi lihtsalt vaatasin et kiirendus on ka suht erinev üle 1s automaat vs manuaal
tehase küttekulu on mul olemas vaatasin seda bmw oma kataloogist lihtsalt huvitas reaalne kulu
kuidas muidu seda alumiinium bloki korrasolekut teada saada tuttav autodiiler toob selle saksast niiet ennem kontrollida ei saa aga üldiselt ta toob ainult korralikke servisega autosid ja nüüd paari kuu jooksul peaks hind veel ka langema pragu saksas juba 80k kati hinnad
hea sait kust asju vaadata on www.autoweek.nl
reaalset küttekulu ma 523ia ei tea kuna pole ise paaki tühjaks sõitnud vaid teinud niisama sõite vahepeal
ega see 1l siia sinna väga määrav ei olegi lihtsalt vaatasin et kiirendus on ka suht erinev üle 1s automaat vs manuaal
tehase küttekulu on mul olemas vaatasin seda bmw oma kataloogist lihtsalt huvitas reaalne kulu
kuidas muidu seda alumiinium bloki korrasolekut teada saada tuttav autodiiler toob selle saksast niiet ennem kontrollida ei saa aga üldiselt ta toob ainult korralikke servisega autosid ja nüüd paari kuu jooksul peaks hind veel ka langema pragu saksas juba 80k kati hinnad
hea sait kust asju vaadata on www.autoweek.nl
reaalset küttekulu ma 523ia ei tea kuna pole ise paaki tühjaks sõitnud vaid teinud niisama sõite vahepeal
See 0-100 peaks olema täispaagiga ja 2 inimesega sõidetud.
Käiguvahetuse peaks küll autokoolis juba piisavalt heal tasemel ära õppima, et see ülikiiresti toimuks...
Käiguvahetuse peaks küll autokoolis juba piisavalt heal tasemel ära õppima, et see ülikiiresti toimuks...
Rando535 kirjutas:tekkis selline küsimus: automaat vs manuaal on vahe umbes 1sekund.
see manuaali aeg on välja sõidetud tipp sõitja poolt kes oskab väga hästi käiku vahetada?
tavaelus selliseid "rallisõitjaid" ju palju ei ole.
Oled sa kindel et suudad käike vahetada nagu näiteks Tõnu Soomer???See 0-100 peaks olema täispaagiga ja 2 inimesega sõidetud.
Käiguvahetuse peaks küll autokoolis juba piisavalt heal tasemel ära õppima, et see ülikiiresti toimuks...
Peaks vist Grõnholmiga ka suutma võidu sõita-ma ju autokoolis õppinud rooli keerama

Mitte midagi isiklikku AGA arvan et käiguvahetajala ja käiguvahetajal on vahe

Pakun, et peaaegu sama kiiresti või siis samaväärselt. Olen autospordiga ikka head 20 aastat vähem tegelenud , kui Tõnu Soomer või siis kasvõi Grõnholm, aga käiguvahetusel on ringrajal / rallis väga väike osatähtsus... Pigem kurvisuutlikusel ja arvata on, et nendes tingimustes oleksid mõlemad sõitjad minust kiiremad, samas pole kummagagi kunagi võrdse tehnikaga võidu sõitnud

Rando535 kirjutas:
Oled sa kindel et suudad käike vahetada nagu näiteks Tõnu Soomer???
Peaks vist Grõnholmiga ka suutma võidu sõita-ma ju autokoolis õppinud rooli keerama![]()
Mitte midagi isiklikku AGA arvan et käiguvahetajala ja käiguvahetajal on vahe
ja siit tekib küsimus miks seda autot ostetakse et jälgitakse mingit kiirendust.
Kui lihtsalt linnas liikumiseks siis pole ju vahet kas kiirendab 8sek. sajani või 9sek. Isegi maanteel pole neid sekundeid kuskil rakendada.
Endal on 528 man. ja keskmine kulu linnas tuleb nii 11-12, maanteel rüüpab kuskil 7-8... hetkel kompuuter näitab 9.8 keskmiseks. Tehase andmete järgi peaks see sõiduk kiirendama 7.5 sek 100km/h aga auto ei ole uus ja ausalt öeldes ei huvita ka mis ta kiirendus on. Ja ma ei ostnud autot selleks et kellelegi kuskil ära teha, kui vaja siis vajutan ja seda ka asja pärast.
Sry kui kellegi tundeid riivasin aga lihtsalt ei saa sellele käiguvahetuse ja kiirenduse vaidelmisele pihta.
Kui lihtsalt linnas liikumiseks siis pole ju vahet kas kiirendab 8sek. sajani või 9sek. Isegi maanteel pole neid sekundeid kuskil rakendada.
Endal on 528 man. ja keskmine kulu linnas tuleb nii 11-12, maanteel rüüpab kuskil 7-8... hetkel kompuuter näitab 9.8 keskmiseks. Tehase andmete järgi peaks see sõiduk kiirendama 7.5 sek 100km/h aga auto ei ole uus ja ausalt öeldes ei huvita ka mis ta kiirendus on. Ja ma ei ostnud autot selleks et kellelegi kuskil ära teha, kui vaja siis vajutan ja seda ka asja pärast.
Sry kui kellegi tundeid riivasin aga lihtsalt ei saa sellele käiguvahetuse ja kiirenduse vaidelmisele pihta.
BMW E39 528i Shadowline 98' -˃ Volvo V70 Move 05' -˃ Toyota LC120 05' -˃
Honda CR-V 16'
Honda CR-V 16'
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
jah ma olen steptronicuga sõitnud küll aga jube igav hakkab lihtsalt roolis tahaks ka midagi teha
lihtsalt kuna ma noor veel ka ja viicimist on miks mitte manuaal + veel tüdrukul vaja autosõitu lihvida manuaaliga ! ega sellel pole tõesti vahet kas 1sek siia või sinna seda ma ei mõelnudki antud teemas
aga ok eks näis mis elu toob ja mis isend mulle satub

aga ok eks näis mis elu toob ja mis isend mulle satub

- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
kuhu, **** need KW-d ikka kaovadRando535 kirjutas:maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
300 000 km läbisõitnud mootor on kõvasti rohkem kulunud kui tehasest välja veerenud mootor. Mis värske seadistusega on. On naiivne loota et kuni auto surmani kõik kw alles on.siim .j kirjutas:kuhu, **** need KW-d ikka kaovadRando535 kirjutas:maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
losto kirjutas:300 000 km läbisõitnud mootor on kõvasti rohkem kulunud kui tehasest välja veerenud mootor. Mis värske seadistusega on. On naiivne loota et kuni auto surmani kõik kw alles on.siim .j kirjutas:kuhu, **** need KW-d ikka kaovadRando535 kirjutas:maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55