Huvitab selline asi, et kas kas BMW E36 M43 85 kw mootoril on detonatsiooniandur?
Otsisin netist põhjalikult ja seal oli näiteks Siemens VDO nimistu, kus see andur oleks vaid 320 ja ülespoole tolle ajastu mootoritel.
Küsimus tekkis, kuna auto paagiluugil kiri, et bensiin RON 91-98, aga manuaal käseb panna katalüsaatoriga autol 95 bensiinist alates. Mõtlesin, et kui tarbida oluliselt odavamat Venemaa 92 bensiini, siis detonatsioonianduri olemasolul peaks mootor sellega kenasti toime tulema.
Hetkel olen vahel miksinud tankla 95E bensiini ja Vene 92 bensiini nii suhtega 50:50 ja minekus mingit vahet ei tunneta...vahe on tuntav rahakotis, kuna vene küte on 2 eek/l odavam.
E36 M43 mootori detonatsiooniandur.
E36 M43 mootori detonatsiooniandur.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Arendan veidi seda OT edasi.Fred22 kirjutas:Veits OT, aga venemaa bensiini ei soovita vaenalsele ka. Võib jopata, et ei juhtu midagi, aga enamasti on see ebakvaliteetne, solgitud või tarnitud jaamadesse "kogemata" näiteks diisli tsisternides. Las 92 jääb ikka Ladadele.
Kõik oleneb sellest kui usaldusväärne on tooja. Konkreetne kogemus on eelmise auto Nissan Primeraga, millega sai sõidetud 3 aastat AINULT Venemaa bensiiniga ja kütus küll mingeid probleeme ei tekitanud. Ei vahetanud ei katalüsaatorit, pihusteid ega midagi muud, samuti ei kasutanud kordagi mingeid kütuselisandeid.
Probleeme tekkis hoopis üks kord Tartu Era tn Uno X-st 95E tankides kui auto igal tänavanurgal välja surra tahtis ja kahel korral seda ka tegigi. Kokku oli too auto minu käes 4 aastat ja tanklas tankimise kordi sai selle aja jooksul kokku lugeda sõrmedel

PS Lõviosa Eesti tanklates müüdavast bensiinist on pärit just Venemaalt
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)