Amortisaatorid ja vedrud
Amortisaatorid ja vedrud
Nii teema püstitatud seepärast et tahaks hakata neid endal vahetama teadaolevatel põhjustel. Kes mida soovitab ja kuskohast. Mul e28 aga oodatud ka teised kommentaarid.
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Nii teema püstitatud seepärast et tahaks hakata neid endal vahetama teadaolevatel põhjustel. Kes mida soovitab ja kuskohast. Mul e28 aga oodatud ka teised kommentaarid. [/quote]
Tava-E28-le sai pandud Monroe gaasamordid ja
Kileni vedrud. Vastupidiselt üldlevinud mulale,
et alla Bilsteini on saast on need pidanud
vastu juba neli aastat ilma märgatava väsimiseta.
Üks tagaamort sai kolinakahtlusega garantii-
korras ära vahetatud, hiljem selgus, et asi
polnud selles. Hind on sachsist jms pea poole
odavam.
Nii teema püstitatud seepärast et tahaks hakata neid endal vahetama teadaolevatel põhjustel. Kes mida soovitab ja kuskohast. Mul e28 aga oodatud ka teised kommentaarid. [/quote]
Tava-E28-le sai pandud Monroe gaasamordid ja
Kileni vedrud. Vastupidiselt üldlevinud mulale,
et alla Bilsteini on saast on need pidanud
vastu juba neli aastat ilma märgatava väsimiseta.
Üks tagaamort sai kolinakahtlusega garantii-
korras ära vahetatud, hiljem selgus, et asi
polnud selles. Hind on sachsist jms pea poole
odavam.
[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
Aare on vist esimene inimene kelle käest kuulen Monroe kohta ka midagi positiivset, endal siiski kogemused puuduvad.
To Cardo: Äkki saad vedrud Igori käest ja amordid paned uued? [/quote]
Garantii amortidele oli 2a ilma läbisõidupiirangute ning päris
saastale seda ju anda ei saa. Minu käes pidasid nad kenasti mingi
40 000 km ning sõidavad tänapäevani, poritiiva allavajutamisel
tõuseb ainult ühe korra üles ja kõik. Isegi esinduses müüdavale
originaalile anti 12 kuud. Võib-olla vedas, ei tea. Auke mööda
ei kündnud, rallit ei sõitnud, vahel lennuväljal ning kumm oli
suvel 205/60 R15, talvel 185/70 R14.
Negatiivne kogemus odavates oli aga Laki auto
pakutava NK ja PK ???ga, mis järgmisel suvel
prügikasti läks
Aare
Aare on vist esimene inimene kelle käest kuulen Monroe kohta ka midagi positiivset, endal siiski kogemused puuduvad.
To Cardo: Äkki saad vedrud Igori käest ja amordid paned uued? [/quote]
Garantii amortidele oli 2a ilma läbisõidupiirangute ning päris
saastale seda ju anda ei saa. Minu käes pidasid nad kenasti mingi
40 000 km ning sõidavad tänapäevani, poritiiva allavajutamisel
tõuseb ainult ühe korra üles ja kõik. Isegi esinduses müüdavale
originaalile anti 12 kuud. Võib-olla vedas, ei tea. Auke mööda
ei kündnud, rallit ei sõitnud, vahel lennuväljal ning kumm oli
suvel 205/60 R15, talvel 185/70 R14.
Negatiivne kogemus odavates oli aga Laki auto
pakutava NK ja PK ???ga, mis järgmisel suvel
prügikasti läks
Aare
Monroe on endal ees ja tundub et nad on õhtal sest kiirendades tõuseb esiots üles ja kurvis mittetasasel teel tekib kolin. Esisild sai kontrollitud seal viga pole. Ja ka läbilöök karjääris oli ootamatu. Ma peris esimest korda ka ei sõida. Mingit jama hakkasin juba detsembris tundma. Enne oli küll vääga hea sõita ja vastu pidas see amort siis a 2 aastat sõitu. 3 a tagasi sai ostetud vist pooleaastase vahega vasem ja parem , kuna tollal nagu veidike pappi nappis.
Tervist! Kuna kasutan sama masinat e28-t , siis seletan ka veidi. Sai sügisel soetatud Monroe Sensa-Trac gaasikad, minumeelest suht normaalne hind oli ca 950 tk mingi 30 eeku kuskil oli kallim kui õliamort, ning uued vedrud, täitsa kõige tavaliseMadis K, momendil nime ei meenu, hind ca 350 tk. Vahetasin ära tagumise ringi, kuna vean aeg-ajalt igasugu pudinaid ja tihti on ka tagumised kohad autos täis.Praegu olen küll igati rahul, on piisavalt jäik, summutab ka tugevaMadis K löögid kenasti ära, sest teed on nagu nad on siin Mulgimaa päälinnas. Ostes peab vaid vaatama millise jämedusega on amordi, kuidas seda nimetatagi, säär. Minul oli jämedam variant ( vist 16mm) peenem oli kui mu mälu ei peta siis 12mm. Ning kasutatud vedru maksis muide Viiratsi lammaris 200 kr/tk ning uue hinda ma juba mainisin. Hinna vahe ei olnud just eriti suur, ning otsustamine ei olnud raske kumba võimalust kasutada.
enda imestuseks on minulgi taga Monroed ja tunduvad et kestavad veel edaspidigi, ei tea palju juba nende läbisõit on sest olid all siis kui ostsin auto...aga minu käes on sõitnud u. 15000km.
Aga esimesed rsk on läbi, auto õõtsub nagu mõni ameeriklane!!!
Aga mind huvitaks veel selline asi, et kui panna tavaline amort ja sportvedru, et kaua umbes selline koostöö vastu peaks???
Aga esimesed rsk on läbi, auto õõtsub nagu mõni ameeriklane!!!
Aga mind huvitaks veel selline asi, et kui panna tavaline amort ja sportvedru, et kaua umbes selline koostöö vastu peaks???
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Proovitud variant ja tulemus oli vist paar kuud.
Siis oli amort samahästi kui surnud.
Nüüd panin ette Kybi gaasikad ja enam ei tundu probleemi olevat.
Siis oli amort samahästi kui surnud.
Nüüd panin ette Kybi gaasikad ja enam ei tundu probleemi olevat.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
[quote][i]Algselt postitas Tarmo[/i]
Proovitud variant ja tulemus oli vist paar kuud.
Siis oli amort samahästi kui surnud.
Nüüd panin ette Kybi gaasikad ja enam ei tundu probleemi olevat.
[/quote]
Ma ei saanud nüüd päris täpselt aru, et mis amort sul siis ennem oli??? Ja kas see KYB gaasiamort (nagu ma aru saan ei ole see sport) on nüüs koos sportvedruga või ilma?
Sest et mul on ka plaanis panna gaasiamort aga tavaline, mitte sport, ainult et sportvedru tahaks panna!!!
Proovitud variant ja tulemus oli vist paar kuud.
Siis oli amort samahästi kui surnud.
Nüüd panin ette Kybi gaasikad ja enam ei tundu probleemi olevat.
[/quote]
Ma ei saanud nüüd päris täpselt aru, et mis amort sul siis ennem oli??? Ja kas see KYB gaasiamort (nagu ma aru saan ei ole see sport) on nüüs koos sportvedruga või ilma?
Sest et mul on ka plaanis panna gaasiamort aga tavaline, mitte sport, ainult et sportvedru tahaks panna!!!
Nii nüüd vedrudest. Kuna pikemat aega ei ole tekkinud soodsalt tagumisi sportvedrusid ja tagaotsa on vaja madalamax saada siis leidsin garaazist ühe katkise vedru. kahjuks oli kunagi ka teine mis sai ää visatud. Asetasin siis katkise vedru pilsu amordile ja pikkus klappis täpselt amordi lahtise oleku asendiga.
Küsimus 1. Kas kellelgi oleks veel üht katkist vedru pakkuda ?
Küsimus 2. Kas katkine vedru st. lühem vedru annax osalist effekti ka kiirel sõidul kui amordix on bilsu sport ? On keegi sellist varianti proovind hädakorral ??
Küsimus 1. Kas kellelgi oleks veel üht katkist vedru pakkuda ?
Küsimus 2. Kas katkine vedru st. lühem vedru annax osalist effekti ka kiirel sõidul kui amordix on bilsu sport ? On keegi sellist varianti proovind hädakorral ??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21