 ? Järelkaja ehk
 ? Järelkaja ehk   ?
 ?

 
  , kui see M5 seal pöörast pani, olevat ikka päris hull olnud, ei tea, ei oska sellisest lõhkumisest midagi suurt arvata...
, kui see M5 seal pöörast pani, olevat ikka päris hull olnud, ei tea, ei oska sellisest lõhkumisest midagi suurt arvata...
 v rõhku palju).
  v rõhku palju). ...rada oli päris konarlik,aga ratas jõudis ilusti järgi.Hea meel,et ostes rahast kahju polnud.
 ...rada oli päris konarlik,aga ratas jõudis ilusti järgi.Hea meel,et ostes rahast kahju polnud.

Jah, ilmaga meil vedas ja vihma ei tulnud.e36forever kirjutas:Tundub, et e60 m5-ga oleks võimalik juba puhtalt hea sõitjaga Sauga ringil esikoht kinni panna, isegi tänavarehvidega
Muidu väga head ajad nii E.Lille, kui ka Silweri poolt. Ilm oli kogu ürituse vältel kuiv?




 rollerimeestele sai selgeks tehtud, et BMW-d on ikka palju ägedamad kui Hondad. Nad jäid isegi nõusse
  rollerimeestele sai selgeks tehtud, et BMW-d on ikka palju ägedamad kui Hondad. Nad jäid isegi nõusse   
  ) on lihtsalt väga kiired..." aga vana arvas vastu, et küll need on ikka rullnoka autod ja kiitis Sigulli
 ) on lihtsalt väga kiired..." aga vana arvas vastu, et küll need on ikka rullnoka autod ja kiitis Sigulli 
 Loodetavasti saan ka rikkaks ning suudan oma rondi sõidukorda saada
 Loodetavasti saan ka rikkaks ning suudan oma rondi sõidukorda saada  
 
 
 Silwer kirjutas:Kõigepealt tahan tänada kõiki abilisi. Mart ja Indrek kes turvasid rada, Aaro kes lehvitas ruudulippu, Herdys kes aitas aegasid märkida tabelisse ja Kimmo kes aitas registreerimise ja autasustamisega - ilma teie abita poleks see üritus toimuma saanud...
Siis tahan tänada kõiki osalejaid. Minu suurimad kartused enne üritust olid: a) kohale ilmub alla 20 osaleja. b) keegi keerab rajal auto korralikult kooki. Õnneks kumbki nendest kartustest ei täitunud...
Ajavõtusüsteem ei olnud meil ideaalne, kuna ei võimaldanud auto tuvastamist. Samas oli see ikkagi palju parem kui on meil olnud selle aasta eelmistel etappidel - kui möödasõite ei olnud siis näitas ta ka täpset aega. Loodetavasti arendatakse seda süsteemi veelgi edasi ja tulevikus saab ehk ka autode tuvastamise teha transponderitega.
Lisaks siis tänud Honda klubile - koostöö sujus väga hästi ja see raja kahepeale rentimine aitas meil vähendada ka kulusid mis muidu Sauga rajal ürituse korraldamisega kaasnevad.
Ajakavast ei suutnud me kinni hoida aga sõita said vast kõik piisavalt. Loodetavasti pakkus Sauga EstRing (ikkagi päris ringrada) väheke vaheldust Rapla kardirajal sõitmisele. Järgmine aasta plaanime korrata EstRingil sõitmist.
Kui jõuame siis see aasta püüame teha veel kaks üritust. Üks üritus on planeeritud Rapla rajale ja teine uuendatud Tabasalu rajale. Millal need üritused toimuma saavad ei oska veel öelda.


BMW club korraldas oma üritust ikka rajal ja see mis "aia" taga toimus see on juba midagi muud huvitavatIce kirjutas:Siim_s: thnx, et ka "külalisesinejad"videosse sisse jätsid, väga cool.
Seal video lõpus see e30 tegi omale uue "raja"...
 Huvitav on see, et peale selliseid üritusi on enamusel kohe mingid paugupillid, seda muidugi enda arust -panin ka sõitude ajal stardikoridori kõrval oleval kruusaplatsil tähele, et just kruusa peal hakkasid autod jubedalt astuma, küll oli seal üks vahtralehega E34 ja üks E38, pragunenud ja väljakitkutud naeltega talverehvidega, mis kruusadrifti tegid...
  Huvitav on see, et peale selliseid üritusi on enamusel kohe mingid paugupillid, seda muidugi enda arust -panin ka sõitude ajal stardikoridori kõrval oleval kruusaplatsil tähele, et just kruusa peal hakkasid autod jubedalt astuma, küll oli seal üks vahtralehega E34 ja üks E38, pragunenud ja väljakitkutud naeltega talverehvidega, mis kruusadrifti tegid...