BMW 540iA 4.4 V8 210 kW - Juno Autoaias
BMW 540iA 4.4 V8 210 kW - Juno Autoaias
Mure selline, et kas ehk on keegi vaatamas käinud ja seda näinud ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.juno.auto24.ee/detail.php?ct ... 4e328866l6
Või on ehk keegi tore inimene ja läeks piiluks selle masina üle ? Ei tahaks nii pikka sõitu ilma asjata ette võtta, töölt vabaks küsida jne.
Veel üks valikus:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.juno.auto24.ee/detail.php?ct ... 4e328866l6
Või on ehk keegi tore inimene ja läeks piiluks selle masina üle ? Ei tahaks nii pikka sõitu ilma asjata ette võtta, töölt vabaks küsida jne.
Veel üks valikus:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Viimati muutis KristjanS, 09.07.2007 19:18 15, muudetud 1 kord kokku.
.
juna müüb üldiselt korralike isendeid
Re: .
Loodan nii. Homme plaanis juba vaatama minna ja sobivusel koju tuua.adidas117 kirjutas:juna müüb üldiselt korralike isendeid
Noh, läbisõit on juba selline, et igaksjuhuks võid 10-15K kõrvale panna - kui kast peaks jupsima hakkama
Mis on v8 mootorite puhul üsna sagedane. Ja lase ikka masin kindlasti kusagil üles ka tõsta, esmapilgul võib kõik ilus paista, kui "kaane" alla ei vaata.
Ning lihtsalt isiklik tähelepanek, et nahk ilma soojenduseta on talvel päris ebameeldiv.

Ning lihtsalt isiklik tähelepanek, et nahk ilma soojenduseta on talvel päris ebameeldiv.
GS
Hea tähelepanek. Ma arvasin millegi pärast, et soojendused on olemas.
Naine jällegi arvab, et peaksime hoopis sellise ostma ja ise ka kaalun sügavalt selle poole. Lisavarustus on muljet avaldav
Kuna mõlemad autod on Tartus siis hea kohe mõlemad üle vaadata.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Naine jällegi arvab, et peaksime hoopis sellise ostma ja ise ka kaalun sügavalt selle poole. Lisavarustus on muljet avaldav

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ise kalduks kah pigem viimase poole. Legaalsetel kiirustel väga suurt erinevust nende liikumises pole, vääne on päris muljetavaldav. Ise kunagi proovisin oma 4.0 ja kõrval oli 142kw diisel, kuni 80-ni liikusid täitsa võrreldavalt.
Ja kui sõitmist on kah rohkem kui tavakodanikel (ehk üle 1.5-2 tuhat kuus) ning bensu eest peab ise maksma - muutub selle 4.4 nuumamine veidi kaheldavaks (materiaalselt mõtleval inimesel
). Ning ma olen päris kindel, et hiljem müües on diisli turuhind oluliselt parem kui 540-il.
Aga kui sõidad vähe ja tahad kiiret ja mugavat peresedaani saada, siis soovitaks ikka bensukas võtta.
Ja kui sõitmist on kah rohkem kui tavakodanikel (ehk üle 1.5-2 tuhat kuus) ning bensu eest peab ise maksma - muutub selle 4.4 nuumamine veidi kaheldavaks (materiaalselt mõtleval inimesel

Aga kui sõidad vähe ja tahad kiiret ja mugavat peresedaani saada, siis soovitaks ikka bensukas võtta.
GS
Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks. Liigun tõesti oma rahakoti peal ~ 1500km kuus ja suvel eriti palju Saaremaa ja Tallinna vahet. Hinnavahe on muidugi autodel 80k aga lisavarustuse hind mis on viimasel ei tasuks kommenteeridagi . Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku. M paketiga individual on ikka muljetavaldav 

Oota vaid, kui "suure kaliibriga mehed" nagu eero ja priitv8 siia ilmuvad, küll nad sind ringi veenavadKristjanS kirjutas:Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks.Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku.

Vanasti olin kah põline bensiinineelaja fänn, aga uued diislid on ikka paganama heaks läinud (elastsed, dünaamilised, suhteliselt säästlikud) ning igapäevaauto valikul oleks ise ka üsna kindel "masuudipressi" kandidaat.
GS
Ka mina olin kunagi paadunud bensiini fanat aga kuna sõitmist on päris palju siis ei kannata rahakott bensukat ja diisel on säästlikum kui samakubatuuriga bensukas ja väänet on neil isegi rohkem kui bensukatel!Raivo kirjutas:Oota vaid, kui "suure kaliibriga mehed" nagu eero ja priitv8 siia ilmuvad, küll nad sind ringi veenavadKristjanS kirjutas:Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks.Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku.
Vanasti olin kah põline bensiinineelaja fänn, aga uued diislid on ikka paganama heaks läinud (elastsed, dünaamilised, suhteliselt säästlikud) ning igapäevaauto valikul oleks ise ka üsna kindel "masuudipressi" kandidaat.
Sõidan kuus kuskil 3000-5000 km ja bensukaga oleks ikka suur pauk rahakotile!
Muideks liigun homme või ülehomme ka Tartu poole om uuele võrrile järgi kui aidata saan siis ütle!
üldiselt raske valik...mina oma 530d müüsingi sellepärst et osta 540, aga kahjuks polnud midagi korraliku saada ja pidin marki vahetama.
Aga kui nüüd nende kahe konkreetse vahel valida siis see M-paketiga diisel on küll suht hea leid, varustus on 5+...ja tegelikult liigutab see mootor ikka väga hästi autot edasi, ainult et nagu öeldakse, süües kasvab isu
Aga kui nüüd nende kahe konkreetse vahel valida siis see M-paketiga diisel on küll suht hea leid, varustus on 5+...ja tegelikult liigutab see mootor ikka väga hästi autot edasi, ainult et nagu öeldakse, süües kasvab isu

-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
minulgi ropkaga tegemist old, kaks autot sealt ostnud 1,5 aasta jooksul, ja alati on midagi viga autodel( kusjuures ei mõtle seda et aknapesuvedelik on otsas). Sealt saab kindalsti ka midagi head, aga peab väga põhjalikult auto üle vaatama. Pm kõiki asju kontrollima mis autol peal on.Henrik88 kirjutas:Viiene treila peale ja UM. Siin niipalju juttu olnud nii turbost kui ka käigukastist. GM kast ei hiilga oma töökindlusega.
Ja Ropka autopood ei hiilga just koralike autode eestisse toomisega. Seal küll ja küll jamasi olnud.
Kui tegemist just pole autoga, mis liisingu lõppemisel tagastatud, siis reeglina ei müüda ideaalses korras autot vaid müüakse auto siis kui jälle mingid väljaminekud ees ootamas on. Harva kui õnnestub saada mingi selline isend, mille omanikul on lihtsalt tekkinud soov oma korras auto maha müüa. Enamasti ujub hiljem ikka mingi kala kuskilt välja.Rakvererax22 kirjutas:minulgi ropkaga tegemist old, kaks autot sealt ostnud 1,5 aasta jooksul, ja alati on midagi viga autodel( kusjuures ei mõtle seda et aknapesuvedelik on otsas). Sealt saab kindalsti ka midagi head, aga peab väga põhjalikult auto üle vaatama. Pm kõiki asju kontrollima mis autol peal on.
Iseasi on muidugi autoaiad, mis ostavadki rappeid ja neid kuidagi sõidukõlbulikuks putitavad - siis on oht päris saasta saada.
Indrek
Ei tea, millistega ja kus te sõidate, aga praegu mul 100% linnatsüklis lubab ta endale 18..19l/100km täiesti vabalt. Ja seal pole enam erilist vahet, kas on 18, 19 või 20 sajale.Ain kirjutas:On ikka kül, Ain sõitnud kül ja veelgi rohkem 4,4L'gaHenrik88 kirjutas:Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.)
Henrik omanud 740iA d
Kohe, kui maanteesõitu sisse tuleb, langeb kulu muidugi drastiliselt. Eilne käik saaremaale langetas keskmise kohe 14.4 peale.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!