E34 520i mootori ketitalla vahetus.Auto korras!
E34 520i mootori ketitalla vahetus.Auto korras!
Mure on siis selline,et koguaeg sain korralikult sõita ja jätsin auto seisma nii umbes 10-ks minutiks, kui käima panin siis lõi sellise õudsa kihina sisse.
Kui pöörded sõidu ajal umbes 2500rpm peale lähevad,siis tuleb kihin sisse jällegi.
Mootor muidu käib kõik ilusti,aga ka koha peal,kui mootor tiksub ja lased seal kuskil 2500 pööret,siis kuuleb ka natuke kihinat,kuigi sõidu ajal ikka jubedam.
Kas võib viga olla näiteks veepumbas, veepumbalaagris.
Autoks siis BMW 520i E34 110kw M50 mootor.?
Ette tänades.
Kui pöörded sõidu ajal umbes 2500rpm peale lähevad,siis tuleb kihin sisse jällegi.
Mootor muidu käib kõik ilusti,aga ka koha peal,kui mootor tiksub ja lased seal kuskil 2500 pööret,siis kuuleb ka natuke kihinat,kuigi sõidu ajal ikka jubedam.
Kas võib viga olla näiteks veepumbas, veepumbalaagris.
Autoks siis BMW 520i E34 110kw M50 mootor.?
Ette tänades.
Viimati muutis erx168, 15.07.2007 23:34 22, muudetud 4 korda kokku.
Kiskusin kupatuse maha.
Veepumba(laager kll kinni ei ole ja käib ilusti ringi)
Genekas ka maas,ringi pöörates suuremalhool teeb nagu mingit jõrinat ning alumine rullik ka ilmselgelt läbi,sest loks on sees ja ringi kerides ka kõriseb natu.
Vb ,et asjatu vaev oli selle pumba maha kiskumine,aga peaasi ikka,et auto korda saaks.
Veepumba(laager kll kinni ei ole ja käib ilusti ringi)
Genekas ka maas,ringi pöörates suuremalhool teeb nagu mingit jõrinat ning alumine rullik ka ilmselgelt läbi,sest loks on sees ja ringi kerides ka kõriseb natu.
Vb ,et asjatu vaev oli selle pumba maha kiskumine,aga peaasi ikka,et auto korda saaks.
Homme kõrvaldan kindlasti igaksjuhuks need kõik vead ära,et vahetan rihma juhtrulliku ära ninh generaatori laagri ning panen ka teise veepumba.
Mootoris ikkagi ei tohiks viga olla,kuna tiksub ilusti,kõik väga hea,kuid sõites just,kuskil 2000rpm-st alates lööb ragina sisse ja kui hoo alla lased,siis kohe kadund.
Üle 40-ne kannata sõita,kuna see hakkaks lausa häirima ja ei taha autot piinata kh sellega.
Hea ikkagi,et enda kodulinnas asi ära läks,oleks kaugemal olnud,oleks veel jamam.
Mootoris ikkagi ei tohiks viga olla,kuna tiksub ilusti,kõik väga hea,kuid sõites just,kuskil 2000rpm-st alates lööb ragina sisse ja kui hoo alla lased,siis kohe kadund.
Üle 40-ne kannata sõita,kuna see hakkaks lausa häirima ja ei taha autot piinata kh sellega.
Hea ikkagi,et enda kodulinnas asi ära läks,oleks kaugemal olnud,oleks veel jamam.
Sai siis ära vahetatud rullik ja ka genekas kontrollitud,kõik peale pandud ja ei midagi,lõpuks kutsusin ikka suurema auto septsi kohale ja tema arvas kohe,et kett lõtv .
Kiskusin siis klapikambrikaane lahti ja tuli välja selline tõsiasi,et keti leevendustald puruks.
Küsimus selline,et kas on seda lihtne kätte saada ja ära vahetada.
Ja see esiosa plokk ka vaja maha saada,aga on mingi asja peale kinni.
Lisan konkreetse pildi kh,kus näitan,mida vaja lahti saada,et korralikult eest ära ning tegelda talla vahetusega.


Kiskusin siis klapikambrikaane lahti ja tuli välja selline tõsiasi,et keti leevendustald puruks.
Küsimus selline,et kas on seda lihtne kätte saada ja ära vahetada.
Ja see esiosa plokk ka vaja maha saada,aga on mingi asja peale kinni.
Lisan konkreetse pildi kh,kus näitan,mida vaja lahti saada,et korralikult eest ära ning tegelda talla vahetusega.


Viimati muutis erx168, 02.07.2007 23:59 37, muudetud 1 kord kokku.
Ostsin siis UM-st uue leevendustalla ja ennem sai ära tellitud ka pingutustald,et siis korraga mõlemad ära vahetada, üks tegemine.
Vaja oleks veel lahti teha kolm sellise tähikotsaga polti sealt vanose juures,et saaks korralikult selle alumiinimuist esiosa ploki kätte.
Kett on ju kohe paista ja ega talla vahetus ei tohiks eriti raske olla?
Paar poldiga kinni?
Vaja oleks veel lahti teha kolm sellise tähikotsaga polti sealt vanose juures,et saaks korralikult selle alumiinimuist esiosa ploki kätte.
Kett on ju kohe paista ja ega talla vahetus ei tohiks eriti raske olla?
Paar poldiga kinni?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Seal joonisel näitan nr.1 mingit detaili,aga seal all ka poldi auk,et kas seda keskmist polti on kerge lahti saada,et egas ei pea ju Vanose ketti maha võtma,et sinna ligi pääseda?
Seal joonisel näitan nr.1 mingit detaili,aga seal all ka poldi auk,et kas seda keskmist polti on kerge lahti saada,et egas ei pea ju Vanose ketti maha võtma,et sinna ligi pääseda?
Kas pingutus talla vahetuseks mootoriploki seest saab ühe spilka kätte kuidagi.
Sellise asja vahetuseks nüüd plokikaant kll maha ei hakka kiskuma?
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1273/
Detail nr.5
Sellise asja vahetuseks nüüd plokikaant kll maha ei hakka kiskuma?
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1273/
Detail nr.5
Tänud.equilibrium kirjutas:Minul kõrin kaotatud. See plastik kate, mis sisselaske nuka peal on oli niipalju järgi andnud, et loksus. Lasin kuumapüssiga üle ja painutasin kinnitusi ja korras. Kui uuesti kõrisema hakkab peab UM -ist uue võtma.(BMW)
EDIT: Sulle ka jõudu Erx!
Endal oli see leevendustald suht kildudeks,sai karter ka lahti lastud ja puhastatud tükkidest.
Omsest hakkan siis uuesti autot kokku panema, uus leevendustald ning ka karteritihend.
Laupäeva õhtuks loodetavasti auto sõiduvalmis jälle
