2008 5 seeria!
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
kas uuendusega seoses M5 kah jõudu juurde saab? mida üldse arvate BMW viimastest M mudelitest. mulle endale kui alalisele fanaatikule on umbes aastast 1998 väga tõsiselt käinud närvidele see hobujõudude küsimus. mingi 507 hobusega ei ehmata tänapäeval kedagi. miks ei võiks BMW teha midagi oma võimete kohast. Näit 1002hp M7. või ok 700hp oleks kah alustuseks piisav. ikka on vaja tilgutada uutele mudelitele eelmistega võrreldes mingi sada hobust ja paar sajandiksekundit (sest auto massilt raskem)
Minu meelest võiks just BMW sellest lambakarjast erineda, kes oma uusi mudeleid ainult uute hobujõududega müüvad. Tuleb uus C-klass või S4 ja mõned hobused peavad ikka rohkem olema kui M3. Ega ainult hobujõud kiireid ringiaegu sõida... (Porche 911 vs M6)innovaat kirjutas:kas uuendusega seoses M5 kah jõudu juurde saab? mida üldse arvate BMW viimastest M mudelitest. mulle endale kui alalisele fanaatikule on umbes aastast 1998 väga tõsiselt käinud närvidele see hobujõudude küsimus. mingi 507 hobusega ei ehmata tänapäeval kedagi. miks ei võiks BMW teha midagi oma võimete kohast. Näit 1002hp M7. või ok 700hp oleks kah alustuseks piisav. ikka on vaja tilgutada uutele mudelitele eelmistega võrreldes mingi sada hobust ja paar sajandiksekundit (sest auto massilt raskem)
"The sun shines and the iglu melts"
kui top gear ringiaegade tabelit vaadata siis saab teha küll mingi järelduse võimsuse kaalu suhte osas. bmw ei ole päris nissiauto. valdav osa ei jõua iial ringrajale vaid nähivad tänavaid. enamik inimesi vaatavad hinna kõrval ikkagi tehnoandmeid kah. selge see, et bmw 507hp on hoopis midagi muud kui mõnel teisel margil, aga paberi peal on ikkagi phäh vähe.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Olen seda uut elektroonilist käiguvahetust proovida saanud (küll uue X5-ga), kuid no tõesti väga sujuv lülitumine toimub. Sisu pool pealt olen kõigi eelnevatega nõus - isegi mu eelmisel E39-l olid uksed seestpoolt "luksluslikumad" (puit immit. ustel annab palju juurde). 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Milleks sa autot ostad, sõitmiseks või tehn-passiga lehvitamiseks?innovaat kirjutas:selge see, et bmw 507hp on hoopis midagi muud kui mõnel teisel margil, aga paberi peal on ikkagi phäh vähe.
Loe natuke kirjandust M kontseptsiooni kohta, eelviimases Car'is päris hea ülevaade antud (intervjuu Gerhard Richteriga). Ametlikult ei ole sõnagi öeldud, et M mudelid saaksid ülelaadimise külge, töö käib ikkagi efektiivsete, kiirekäiguliste vabalthingavate mootoritega ja auto dünaamika parandamisega kergete/eksootiliste materjalide kasutamise läbi. Kuigi Richter isegi tunnistas, et praeguste võimsuste puhul enam kütusekulu madalamaks viia väga ei saa, samas pakkus jälle, et süsinikfiiber peaks märksa laiemalt levima hakkama kuna tootmistehnoloogia on kõvasti arenenud. Teisalt tean, et süsinikfiibri baashind on maailmaturul lakke löödud kuna seda on massiliselt lennukitööstuses kasutama hakatud...nokk kinni, saba lahti.
- ökosohver
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 16.07.2007 14:29 15
- Peamine sõiduk: mitsubishi sigma
- Asukoht: harjumaa
kahju
selles autos pole mitte midagi bmw le omast v.a esiosa äratuntavad neerud mingil määral...t6si ta on nagu k6ik teisedki automargid, on ka see masin juba paras ufo 

...eks nunn läheb ikka kloostri tagasi...ja ega munk ka parem pole