Ei läinud ... ma viimasel ajal igalpool selline võrdkuju autode omamisessysi kirjutas:läks südamesse või?
ma rohkem aspektist, et pole just kõige ratsionaalsem üritada iga vähegi auto mõõtu andvat e21 323i'd omada
 
 Teeb rohkem nalja

 
  oleks veits väiksemat vaja
  oleks veits väiksemat vaja  
 
  
  
 


 
 
Aivar kirjutas:Mul oli 1980 323i , nüüdseks arvelt maha võetud ja sisuliselt kõik osadeks müüdud.
Edasi liikus küll, 2-> 3.käik nii 100 juures jättis mustad jutid maha asfaldile.
 
   
   
 
E21 323 on E30 325i-st umbes 100kg siiski kergem, 155 laiusega protikummiga võib 3 käiguga kumm veel ringi käia küll , korraliku rehviga võimatu IMHO..Aare kirjutas: no kui seda räägiks selle 3.5 motoga E21 omanik, siis oleks asi enam-vähem usutav. Aga 323-ga, mis on samaraske, kui vähe võimsam 325
(mis küll teisest käigust üles mingeid jutte ei tee) võtab muigama
Mu kunagisel 323i-l olid talvekummideks 165/70 13 vist, sai sõita küll ja veel, eks gaasi tuli lihtsalt rahulikumalt vajutada. Ega 175-st laiemaid 13" rehve just massiliselt ei liikunud, praegu võibolla pakkumine suurem...Aare kirjutas:No Arvo, 155 prott 323 all on ikka tõsiselt debiilne tegu kui aus olla
Mul 535 võtab libedamal kuival asfaldil kõige hiljem 1-2 vahetusega ehk korraks kiuksti...
225 kumm
mul on ühed nagu uued 185/70 13" M+S'd, firmaks Master, ehk protid. terve eelmise talve sõitsin nendega (ostetud uuena) ja ma pean ütlema, et ma väga üllatusin kui hästi need peavad. talvel. ilma naelteta. läbisõit siis kuskil 1000-2000 km ja kinni ei jäänud kordagi, rääkimata muudest probleemidest.Ega 175-st laiemaid 13" rehve just massiliselt ei liikunud, praegu võibolla pakkumine suurem...
 
   
  
  
 
Muide see esimese klipi sinine e21 on M20 mootoriganuga kirjutas:Kuskil teemas sai kergelt puudutatud BMW'st kiirendusauto ehitamise teemat. Panen kaks videoklippi, kus e21'st on tõsine dragster (bmw mõistes siiski) tehtud ja sõidetakse 9 sek. aegu
 
  
 



 )
 )