Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
masinaks 88a 535.mure siis selline,et algul ei tahtnud auto käima minna siis pikema käivitamise peale läks masin tööle ja löi kohe pöörded 2000ni ja siis hakkasid pöörded köikuma 1500-2000.nüüd on see pöörete köikumine ära kadunud ja hoiab lihtsalt pöördeid 1900juures.aga kui lasta masinal töötada kohapeal siis löpuks langeb 1000ni aga see ikka palju.kui kohapeal kaasi anda 4000 ja kaasi lahti lased jäävad pöörde 1500juurde seisma ja kuskil 3sekundi pärast langeb 1000pöördeni.1käiguga söites ei pea kaasi andma veab end ise edasi 1900pöördega.ja kui tahad veel aeglasemalt söita siis peab pidureid vajutama ja 3nda käiguga on pöördeid 1200 :S. diagnostikas käisin ka ära seal tuli välja,et benspumba relee on näkku pannud.tühikäigu mootori puhastasin ära see oli väga must aga kasu polnud ikka midad.kas viga vöib olla kaasiklapi asendi anduris?
tänud abi eest
proovisin uut tühikäigumootorit ikka sama jama otsingust ei leidnud ka mitte midad tarka.kas öhulugeja ja pritungi vaheline öhulödvik vöib sellist jama tekitada?
oja87 kirjutas:proovisin uut tühikäigumootorit ikka sama jama otsingust ei leidnud ka mitte midad tarka.kas öhulugeja ja pritungi vaheline öhulödvik vöib sellist jama tekitada?
Oma kogemuste põhjal võib küll, külgi siis ei olnud tegu BMW-ga. Üle võiksid ikkagi vaadada, võib olla kusagilt lõhki või auk sees.
kui temperatuuri andurküljest vötta hakkab puterdama ja kui tahad ilma selle andurita tööle panna siis ei lähe.järelikult ei tohiks viga selles olla.kui hästi läheb siis homme saab uue öhulödviku ka.