Külmalt auto käima pannes hoiab pöördeid väga kõrgel - 1700 - 2500 pööret. Soojast peast 1100 pööret, kuid aeg-ajalt ka u. 800 pööret. Tühikäik on nigel ja mootor jätab aeg-ajalt ka vahele. Lisaks kõigele muule on tühikäigumootori piirkonnast kuulda mingit vaikset vilinat.
Kontrollisin õhukulumõõtjast sisselaske kollektorisse minevat õhulõdvikut ja ka tühikäigumootori lõdvikuid - need olid terved ja ühendused olid korralikud.
Tähikäigumootor suriseb ja nii tühikäigu, kui ka täisgaasi lülitid toimivad.
Kui tühikäigumootoril oli vool taga siis ta sulges õhu voolu läbi klapi - kui vool oli maha võetud siis ta ise klappi lahti ei teinud.
Kas see tühikäigumootor peabki vaid õhuvoolu sulgema ja klapp seal sees peab liikuma vaid 180 kraadi või peab klapp liikuma 360 kraadi?
Milles võib viga olla?
BMW 325i E30 1989, tühikäigu probleem - vaja abi...
BMW 325i E30 1989, tühikäigu probleem - vaja abi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
mootori siiber käib ainult niipalju, kuipalju vaja ava sulgemiseks, kerge vilin normaalne, tühikäiku reguleeriv õhk nühib ennast vastu siibrit, mis ei ole täiesti lahti
proovi puhastada :Carb.cleaner+suruõhk+paar tilka õlitaolist ollust(tefloniga PWD parim) või tule minu juurest läbi, see võtab 5 minti aega
proovi puhastada :Carb.cleaner+suruõhk+paar tilka õlitaolist ollust(tefloniga PWD parim) või tule minu juurest läbi, see võtab 5 minti aega
