K: e34 sillaosad
K: e34 sillaosad
Huvitab siis selline asi, et kas e34 on tagasillal silikon puks? Ise nagu kuulnud ei ole, aga UM-i veermiku kontrolli on lehele märgitud, et vahetamist vajab silikon puks.
Kas silikoonpuksiks ei nimetata mitte seda väikest kaheksat (pitman arm), detail 6 siis...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Kui minu autol oli vahetuses see detail, siis suht palju hakkas kõrva sõna "silikoonpuks"
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Kui minu autol oli vahetuses see detail, siis suht palju hakkas kõrva sõna "silikoonpuks"
Too pole ju isegi mitte puks, vaid hoob! Enamasti kasutatakse märksõna "kaheksa".
Silikooniga ei seo teda minu arvates mitte miski.
Silikoonpuksist olen küll kuulnud räägitavat ainult E39 kontekstis.
E34 sillapuksid on kõik "tavalisest" mustast kummist (tegelikult on nad küll kummi ja metalli segu) ning eesmise ülemise õõtsa juures on veel kasutusel nn. hüdrolaager, sest see on vedeliktäidisega.
Silikooniga ei seo teda minu arvates mitte miski.
Silikoonpuksist olen küll kuulnud räägitavat ainult E39 kontekstis.
E34 sillapuksid on kõik "tavalisest" mustast kummist (tegelikult on nad küll kummi ja metalli segu) ning eesmise ülemise õõtsa juures on veel kasutusel nn. hüdrolaager, sest see on vedeliktäidisega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Ega siis need puksid ju lääpasolekut(ma m6tlen et noh alumine rattaserv on väljapool kui ylemine, nagu scorpiotel v6i nii ) ei saa p6hjustada...seppa kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Nr,2 ja neid siis 2tk. vaja vahetada
Pigem siis ainult eelmise joonise nr 2
Kysimus targematele meestele! Plaanis e34 tagasilda teha, kuna tundub kuidagi vedel. Kolksu kuskil veel pole TYV läks ka probleemideta läbi, kuid 3 aastat juba sõitnud ja mõtlesin, et suvel hea kanalis istuda
Yhesõnaga kas puksid, mis tavaliselt esmajärjekorras kuluvad ja vahetust tahavad on järgmiste piltide nr. 2-d või tuleks veel miskit yhe valuga ringi pista?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Tänud!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Tänud!
BMW-le kindel
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
pikk66 kirjutas:Kysimus targematele meestele! Plaanis e34 tagasilda teha, kuna tundub kuidagi vedel. Kolksu kuskil veel pole TYV läks ka probleemideta läbi, kuid 3 aastat juba sõitnud ja mõtlesin, et suvel hea kanalis istudaYhesõnaga kas puksid, mis tavaliselt esmajärjekorras kuluvad ja vahetust tahavad on järgmiste piltide nr. 2-d või tuleks veel miskit yhe valuga ringi pista?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Tänud!
Kolme aastaga võib seal juhtuda kõike arvestades meie teid.Nende talapukside vahetamisega saad vatti näha ma arvan.Üldjuhul on need nii kinni,et isegi töökojas hakkavad remondimehe võtmeid pilduma.Aga pigem mina pakuksin välja hoopis sellise variandi,et esmajärjekorras vaheta need,mis tunduvad pehmemad ja kahtlasemad.Kui raha üle jääb tee veel mõni uuendus.Siis jälle pikemaks ajaks kõrv puhkab

Nr 6-d sellelt ka.pikk66 kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Tänud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Selge siis! Suur tänu! Selle pehme ja kahtlasega oligi nii, et loksutades painutades jne. tundus kõik nagu pehme, aga mingit kolksu kuskil polnud ja teiseks olen seda meelt, et kui teha, siis juba kõik, mis seal kuluvat on, korraga ära vahetada, kuna pole mõtet koera saba jupi kaupa raiuda 

BMW-le kindel