Vajan abi klappide reguleerimisel
Vajan abi klappide reguleerimisel
Tere kõigile.
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades
Re: Vajan abi klappide reguleerimisel
mina sinu asemelt sellisel juhul ei hakaks ise torkima kuigi seal midagi üle mõistuse rasket pole aga see on minu soovitussild kirjutas:Tere kõigile.
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades

Bmw sõidurõõm
1. Mootor TÄIESTI külm(öö läbi seisnud)
2. Klapikambri kaane tihend
3. Värske lehtkaliiber 0,30
3. 10 silmusvõti
4. Konksukujuline 3mm traat
Keerad silindri nukad võrdselt alla
Vahet mõõdad klapi otsa ja nookuri vahel
Paned lehtkaliibri vahesse ja keerad lahti stoppermutri
Paned konksu ekstsentriku auku ja keerad seda väljapoole, kuni lehtkaliiber vastu tuleb
Hoides kerget survet konksu peal, keerad stopperi kinni(mõistusega, keere on õrn)
Kaliiber peab paraja takistusega välja tulema
Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda
2. Klapikambri kaane tihend
3. Värske lehtkaliiber 0,30
3. 10 silmusvõti
4. Konksukujuline 3mm traat
Keerad silindri nukad võrdselt alla
Vahet mõõdad klapi otsa ja nookuri vahel
Paned lehtkaliibri vahesse ja keerad lahti stoppermutri
Paned konksu ekstsentriku auku ja keerad seda väljapoole, kuni lehtkaliiber vastu tuleb
Hoides kerget survet konksu peal, keerad stopperi kinni(mõistusega, keere on õrn)
Kaliiber peab paraja takistusega välja tulema
Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda

Kolb on ülemises surnud asendis ja klapp kinni, kui sul surve on nookuri poolt klapile siis kuidas sa selle kaliibri sinna vahele surud ?
Nukka keerad jah silma järgi - silm sirkel, nina vinkel.
Nukka keerad jah silma järgi - silm sirkel, nina vinkel.
Viimati muutis Tinavile, 15.05.2007 19:08 32, muudetud 1 kord kokku.
E39, 523i Touring '97
Mul E30 323I puhul olid kohati võllid, mille peal nookurid istuvad, kulunud (pisteliselt). Peale nookurite "klapivahete" reguleerimist, jonnisid mõned klapivahed ikka. Need olid võllidele omale urgitsenud aja jooksul mittevajalikud "tolerantsid" ja klõbinast sain lahti alles ka nende võllide vahetamisel.truumu kirjutas: Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda
Lihtsalt isiklik amatöörlik tähelepanek.
E39 528I fjordgrau met.