E39 ASC- kohta küsimus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

E39 ASC- kohta küsimus

Postitus Postitas Danil523 »

525tds. Kui armatuuris põleb ASC (kollane märk) siis auto sõida ja liigub, kui aga selle kustutada siis(asc nupul) siis ei taha auto üldse saavutada üle 1000rmp ja puterdab, kui tagasi panna asc ette siis sõidab edasi. Mis tal puudub või millele see viitab?
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2630
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

diagnostikale.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

kapa kirjutas:diagnostikale.
Tean küll aga tahaks lihtsalt ennem teada(muidu suht paha tunne)

Kui kellelgi oli nii (või umbes selline viga) siis huviga tahaks teada mis seda põhjustas või kus viga oli...
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
V8
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

parbmw- kirjutas:(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
tänud , sain targemaks.

nüüd siis küsimus : miks kui asc sees on, siis auto ei taha eriti üldse sõita, kui aga väljas siis sõidab ilusti ....
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Ütleme kui asc on sees, siis kui sõidad ja tagumised rattad hakkavad libisema, hakkab asc seda takistama sellega, et tõmbab klapiga mootorile peale tuleva õhu sissevoolu kinni, mootoril ei ole enam jõudu, et rattaid ringi tõmmata, ja kui enam libisemist ei ole saab auto sellest aru teeb klappi uuesti lahti ja laseb sul edasi rahulikult sõita -siit ka minu variant, ehk kui sa asc aktiveerid tõmbab ta selle klappi kohe kinni ja seepärast ei ole ka motol jõudu :roll:
Kui auto käivitad peaks asc automaatselt sisse lülitatud olema ju!
Ehk mõni elektroonika kala.
Las mõni targem mees ütleb ka sõna.
V8
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kuna jutt paistab käivat diislist, siis sel polegi mingit klappi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

priitv8 kirjutas:Kuna jutt paistab käivat diislist, siis sel polegi mingit klappi.
Aga mis seal siis kinni keeratakse et ei taha mootor normaalselt töötada kui ASC on peal. Kui väljas siis toimib kõik enamvähem normaalselt.
patrik
Huviline
Postitusi: 4704
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Danil523 kirjutas:
parbmw- kirjutas:(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
tänud , sain targemaks.

nüüd siis küsimus : miks kui asc sees on, siis auto ei taha eriti üldse sõita, kui aga väljas siis sõidab ilusti ....
sest sõidad vale rehvimõõduga näiteks
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

patrik kirjutas:
Danil523 kirjutas:
parbmw- kirjutas:(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
tänud , sain targemaks.

nüüd siis küsimus : miks kui asc sees on, siis auto ei taha eriti üldse sõita, kui aga väljas siis sõidab ilusti ....
sest sõidad vale rehvimõõduga näiteks
rehvimõõt on minuteada õige ja kõik neli rehvi samad (195-65-R15)

Otsingus leidsin et mingi ASC tross on ja ka vedru, kuid see vist bensukatel -- Kus aga selline asi asub tds- il, või selle laadne... Otsingus oli aint vist bensiini e39 asc probleemind, tds kohta ei olnud :(
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15see siis nr1 ja nr3 - ja mul ona aga 525tds - kus seal otsida analoogilist asja , või diislil on üldse teine süsteem?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Danil523 kirjutas:http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15see siis nr1 ja nr3 - ja mul ona aga 525tds - kus seal otsida analoogilist asja , või diislil on üldse teine süsteem?
Kuda see diislil saaks olla?
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/ASC5M51-000.htm
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/ASC5M51-000-HI.htm
Encoding = Cyrillic (ISO)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

priitv8 kirjutas:
Danil523 kirjutas:http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15see siis nr1 ja nr3 - ja mul ona aga 525tds - kus seal otsida analoogilist asja , või diislil on üldse teine süsteem?
Kuda see diislil saaks olla?
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/ASC5M51-000.htm
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/ASC5M51-000-HI.htm
Encoding = Cyrillic (ISO)
veelkord tänud.
Vasta