millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)
millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)
Et millist siis saaks kõige kaugemale aretada kuni 2 liitriste klassis?
algul oli mõte, et tegema hakata m42 doch-i aga kuskilt olen nagu midagi kuulnud, et doch-ist ei saa nii palju välja pigistada, kui tavalisest.
huvitav oleks teada mida siinne rahvas arvab.
või hoopis 2,0 r6
nelja pütiga on aga vist pill ikka järsem.
mõte on seda ehitada kiirenduste jaoks.
algul oli mõte, et tegema hakata m42 doch-i aga kuskilt olen nagu midagi kuulnud, et doch-ist ei saa nii palju välja pigistada, kui tavalisest.
huvitav oleks teada mida siinne rahvas arvab.
või hoopis 2,0 r6
nelja pütiga on aga vist pill ikka järsem.
mõte on seda ehitada kiirenduste jaoks.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)
2.0 r6 m10 moto. palju pakud? seda annab kõvasti ylelaadida
. mootori saaksid vast minu käest 


Toivoku: 2.0R6 ei ole M10. Hoopis M20
Kuni 2.0 klassis tuleks otsida kas M10 2.0 versioon või vähemalt selle väntmehhanism. See annab vabalthingavana kuni 240 hj ja kannab
vähemasti 8000 pööret.
Kui eesmärgiks on aga neljapotine, siis tuleb teha 2.0-st 2.2 - selleks suurendatakse silindrite läbimõõtu 89-lt 92-ni ja pannakse 535 kolvid.

Kuni 2.0 klassis tuleks otsida kas M10 2.0 versioon või vähemalt selle väntmehhanism. See annab vabalthingavana kuni 240 hj ja kannab
vähemasti 8000 pööret.
Kui eesmärgiks on aga neljapotine, siis tuleb teha 2.0-st 2.2 - selleks suurendatakse silindrite läbimõõtu 89-lt 92-ni ja pannakse 535 kolvid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kas oleks mõttekas uuem 1.8-ne puurida 2 liitriseks?
paneks sinna suuremad klapid ja tõstaks surveastet(sellisel juhul oleks vist isegi mõttekas kolvid lasta valada. Kergemad ja tugevamad). plokikaane laseks tervenisti ära teha. Lisaks veel sportnukk. Sisse ja väljalase ehitada vabamaks. ja aju oleks plaanis kah siis veel teha.
Millisel mootoril siis saavutaks kõige parema tulemuse?
paneks sinna suuremad klapid ja tõstaks surveastet(sellisel juhul oleks vist isegi mõttekas kolvid lasta valada. Kergemad ja tugevamad). plokikaane laseks tervenisti ära teha. Lisaks veel sportnukk. Sisse ja väljalase ehitada vabamaks. ja aju oleks plaanis kah siis veel teha.
Millisel mootoril siis saavutaks kõige parema tulemuse?