E34 Touring amordipadi
E34 Touring amordipadi
kas tõesõna saab amordipatja vahetada ainult koos tugilaagriga. kumb paneb enne ees kobisema kas amordipadi või läbilöögipuks
Ma arvan, et eesmine ülemine amordi tugilaager ei hakkagi väga häält tegema. Või siis peab ta juba väga silmnähtavalt ribadeks olema.
Enda kogemus ütleb seda, et kõva kobinat ees võivad teha stabikakondid ja amordid ise. Läbilöögipuks samuti vaevalt.
Enda kogemus ütleb seda, et kõva kobinat ees võivad teha stabikakondid ja amordid ise. Läbilöögipuks samuti vaevalt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kõrvale kuuldava heli suhtes kahtlustaks ikkagi enne amorte. Seda enam, et need paistavad Sul ka vanad olema. Pealegi on amort odavam, kui see ülemine padi.
Ja tõsi on, et kogu krempel ühes tükis, st. kummipuks koos pöördlaagriga.
Ja neid on E34-l kahte erinevat sorti ka veel. Amordi kolvivarre kinnitus on neil erineva diameetriga ka.
Ja tõsi on, et kogu krempel ühes tükis, st. kummipuks koos pöördlaagriga.
Ja neid on E34-l kahte erinevat sorti ka veel. Amordi kolvivarre kinnitus on neil erineva diameetriga ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Sama kiskumise pull oli ka mul, süüdlaseks oli ribadeks tugilaager. See muidugi ei tulnud välja ennem kui sai püstak lahti võetud. Muidu oli kah kerge kolks tunda vajutades. Lõbus oli muidugi see, et esinduses maksab laager ~1900 eek. Ei olnud just meeldiv uudis esmaspäeva hommikul kell üheksa, hea oli et istusin parasjagulaur84 kirjutas:aga äkki on su juttus ikkagi iva sees, sest kui pidurdada siis ots vajub vist sinna nurka liiga alla ka ja tekitab sellise kiskumis efekti. oskad sa äkki pakkuda miski ligilähedase amordi paari hinna


Nii et minu soovitus on mõlemad püstakud lahti katkuda, vaadata mis seal tegelikult läbi on. Eelnevalt veenduda muidugi et kõikvõimalikud varuosad mida vaja võib minna on vähemalt saadaval kohe.
Õige lähenemine on tegelikult asjale sellinne et nii amort, vedru kui tugilaager vahetatakse kõik korraga.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
a üks küsimus veel, et vin koodis ei saa ju olla interneti lehtede kohaselt 10-s koht olla 0 aga mul on. http://www.vehicleidentificationnumber.com/carfax2.html
sellised lehed sõimavad mu vin-i
sellised lehed sõimavad mu vin-i
Carfax tahab USA VIN-i seal on Sinu mainitud kohal valmistusaasta. Euroopa VIN-is on see positsioon kasutamata.
Mul nt. algab nii: WBA HE11 060 G Exxxxx
http://www.avtosdelka.ru/carsinfo/vin.php?car=BMW
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=14
Mul nt. algab nii: WBA HE11 060 G Exxxxx
http://www.avtosdelka.ru/carsinfo/vin.php?car=BMW
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=14
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!