e39 523i m52 soojalt ei käivitu hästi ja töötab ebaühtlaselt
e39 523i m52 soojalt ei käivitu hästi ja töötab ebaühtlaselt
Eile ristmikul seistes draivi peal pöörded veidi madalamad ja lõpuks suri üldse välja, sain küll käima aga jõudu pole nagu peaks ja töötab ebaühtlaselt. Soojalt peab starter kaks-kolm korda kauem vedama. Täna hommikul külmalt käivitus normaalselt. Küünlad vahetasin ära ja bensiinifiltri saan esmaspäeval kätte- need oli esimesed asjad mis pähe tulid. Äkki mingi andur jamab ?
tegemist vist vändaanduriga, kui suur on tõenäosus , et just see ? Saab ise vahetatud, või mootorispetsi vaja ?
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1485/ osa 9 ?
Um 1400 eek
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1485/ osa 9 ?
Um 1400 eek
Viimati muutis Spooner, 31.03.2007 20:12 49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 25.03.2007 17:34 36
- Asukoht: tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 25.03.2007 17:34 36
- Asukoht: tartu
Oligi väntvõlli andur. Tänud Patrikule
. Vända andurit vahetades kiskusin sisselaske kolle maha,et ligi saada. Vahepeal selgus ,et starter hakkab otsi andma ja sai see ka maha kistud lahti võetud pendiksit puhastatud määritud ja külge tagasi. Kuigi päris korda ei saanudki, vahel veab starter üksi ringi, mootor seisab. Teab keegi mis kala on ? Veepumba vahetasin ära.Vana oli plekist labadega, uus sai alumiiniumist - ei tea kas on mingit vahet ka ? Imelikku kõrinat hakkas tegema ja antifriis hakkas kaduma, veepumbal on võlli juures see auk kust hakkab välja ajama kui mingi jama. Uus jahutusvedelik sisse, õhutus ja korras. Uus geneka rihm ja üks rullik, teisel laagri puhastus, määre ja korras. Roolivõimu survevooliku tihend seibid sai pandud ja moned lõdviku otsad said ka uued klambrid. Kokku ligi 4000.- väljaminek aga mis teha, auto on auto. Paar klubitamist vahele jätta ja saab ehk täis kõhuga järgmise palgapäevani välja veetud.

-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Jõukontaktiks võib nimetada kontakti(võib olla erineval kujul, missugune bemmidel on, ei tea- pole näinud, ka realOEM ei näita tõmberelee sisemust), mis tõmberelee rakendumisel ühendabki starteri taha. On ettekujutus vasest plaatkontaktist, mis tõmmatakse vastu punktkontakte ja mis taastub vedru mõjul.Spooner kirjutas:igatahes sai veepump nüüd uus ja ehk enam jahutusvedelikku ka ei kao.
Mis on jõukontakt ? Mõtled seda silindrit mis tõmberelee sees vedruga liigub ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Need klemmid on teisest otsast tõesti punktkontaktideks ja neid ühendab kontaktplaat tõmberelee mõjul.Spooner kirjutas:leidsin pildi valeo starterist, peaaegu sama mis bosch.
Tõmberelee 1 mis voolu rakendudes magnetjõuga tõmbab silindrit 2.
Siin kahjuks ei ole näidatud tõmberelee sisemust. Otsaklemmid 6 jne. peaks olema siis punktkontaktid. Ei tea kas reeleed lammutada on suur töö ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Nagu postitusest näha, ainult VAHEL veab starter üksi ringi- tähendab ei ole tõmberelee mähise viga. Samas, starter ise hakkab alles siis vedama, kui tõmberelee toimib ja ühendab nn. jõukontaktid.Spooner kirjutas:...VAHEL veab starter üksi ringi, mootor seisab. Teab keegi mis kala on ?


