E46 328 tühikäigul külm mootor jõnksutab
E46 328 tühikäigul külm mootor jõnksutab
Tere,
Selline jama siis, et kui mootori temp on sinise ala peal, siis kohati käivad sellised jõnksud nagu ei saaks kütet kätte ja hakkaks nagu välja surema, aga siis nagu keegi vajutaks gaasi ja töötab edasi. Ega sellest midagi ei ole üldiselt, aga sellien kummaline probleem. Saab seda kuidagi selgitada?
Keegi mudiu kunagi rääkis, et mingi juhtploki pidi ära nullima vms., et nagu mingi aju probla.
Tänud!
Selline jama siis, et kui mootori temp on sinise ala peal, siis kohati käivad sellised jõnksud nagu ei saaks kütet kätte ja hakkaks nagu välja surema, aga siis nagu keegi vajutaks gaasi ja töötab edasi. Ega sellest midagi ei ole üldiselt, aga sellien kummaline probleem. Saab seda kuidagi selgitada?
Keegi mudiu kunagi rääkis, et mingi juhtploki pidi ära nullima vms., et nagu mingi aju probla.
Tänud!
Re: E46 328 tühikäigul külm mootor jõnksutab
[quote="zaruljom"]Tere,
Selline jama siis, et kui mootori temp on sinise ala peal, siis kohati käivad sellised jõnksud nagu ei saaks kütet kätte ja hakkaks nagu välja surema, aga siis nagu keegi vajutaks gaasi ja töötab edasi. Ega sellest midagi ei ole üldiselt, aga sellien kummaline probleem. Saab seda kuidagi selgitada?
Kas said veast lahti? Milles oli asi ja mis sa selleks tegid, endal sama jama kah autoks 328 E46
Selline jama siis, et kui mootori temp on sinise ala peal, siis kohati käivad sellised jõnksud nagu ei saaks kütet kätte ja hakkaks nagu välja surema, aga siis nagu keegi vajutaks gaasi ja töötab edasi. Ega sellest midagi ei ole üldiselt, aga sellien kummaline probleem. Saab seda kuidagi selgitada?
Kas said veast lahti? Milles oli asi ja mis sa selleks tegid, endal sama jama kah autoks 328 E46
BMW 2,8l....142kw.... Play
kere ei muuda mootorit... m50 ja m52 mootorid ikka suht yhtemoodi ehitatud... see milles konkreetselt viga on saab kindlalt öelda siis kui sa diagnostikasse lähed... muidu võib sulle ette lugeda milles on tavaliselt probleem olnud... ja kui sa kõige nendega yhelepoole saad, siis soovid, et oleksid diagnostikasse läinud ja seal veel 5 või 6 korda peale seda käinud... siis oleks ka raha yle jäänud.
e-test maksab umbes 400 krooni... kas tõesti on kahju lasta asjatundjal öelda mis autol viga on kui pigem minna ise sinna brutaalse jõuga kallale ja loota, et saad asja korda ... väiksemate kuldega
kui ei suuda ära õppida kuidas otsingut kasutada, siis ei õpi sa ka seda viga eemaldama.
e-test maksab umbes 400 krooni... kas tõesti on kahju lasta asjatundjal öelda mis autol viga on kui pigem minna ise sinna brutaalse jõuga kallale ja loota, et saad asja korda ... väiksemate kuldega
kui ei suuda ära õppida kuidas otsingut kasutada, siis ei õpi sa ka seda viga eemaldama.
Oleks see vaid nii lilleline ja ilus!!
Sai käidud UM'is, seal öeldi et nuka andur annab veateate , lasin selle ära vahetada pandi uus peale ja öeldi et nüüd igati OK enam ei näita ühtegi vea teadet. Paraku aga muutused olid/on 0, sest mitte midagi selle anduri vahetusest ei muutunud ei paremaks ega halvemaks, niiviisi võiks lõputult juppe vahetada! Mul on ka UMiga juba see kogemus olemas, et nad ei viitsi või ei taha süveneda üldse probleemi endasse vaid hakkaks aga hea meelega juppe kuskilt otsast vahetama, et ehk siis äkki laheneb asi ära või tuleb viga juhuslikult välja!hollow kirjutas:kere ei muuda mootorit... m50 ja m52 mootorid ikka suht yhtemoodi ehitatud... see milles konkreetselt viga on saab kindlalt öelda siis kui sa diagnostikasse lähed... muidu võib sulle ette lugeda milles on tavaliselt probleem olnud... ja kui sa kõige nendega yhelepoole saad, siis soovid, et oleksid diagnostikasse läinud ja seal veel 5 või 6 korda peale seda käinud... siis oleks ka raha yle jäänud.
e-test maksab umbes 400 krooni... kas tõesti on kahju lasta asjatundjal öelda mis autol viga on kui pigem minna ise sinna brutaalse jõuga kallale ja loota, et saad asja korda ... väiksemate kuldega
Juba kahel korral olen suutnud erinevad vead iseseisvalt kõrvaldada, samas kui UM' väitis et mul tuleb mitu asja uut osta ja ära vahetada. Kuid nüüd tean et kui ma oleksin neid kuulama jäänud ja ostnud uued jupid siis poleks probleem kuhugi kadunud vaid neil oleks jällegi üks jupp vähem mida vahetada, mina tunduvalt vaesem aga "õnnelik" tagavara jupi eest! Autoks on muide 328i 99a. 143kw, mootori tüüpi küll ei oska kohe nüüd õelda aga ehk siis see viimane variant m52...kuid pole üldse kindel!?
BMW 2,8l....142kw.... Play
Re: Oleks see vaid nii lilleline ja ilus!!
selles suhtes on sul õigus, et kui UM-is diagnostika enam viga ei näita siis on naad ise seal parajad lambad ja tõenäosus suur, et naad viga ei tea ja lasevad lambist jubinaid ära vahetada, mis võivad ehk viga põhjustada vms... soovitan näiteks tartus DIA autodiagnostikat, tallinnas ka kindlasti on kedagi pädevat aga vat ei oska õelda ainult ära päris neisse garaaziurgastesse roni pärast teevad sul asja veel hullemaks! vist patrik on ainuke pädev tallinna poole peal kelle kohta ainult kiidusõnu olen tähele pannud, foorumis on palju pläkutajaid neid ei maksa muidugi tõsiselt võtta igaüks püüab ju oma intelligentsi kuidagi tõestada või oma tuttavat nn autodiagnostikut soovitada kes valdav enamus ise ka parajad ajudeta lambad ja ainult veakoode oskavad lugedaPleiks kirjutas:Sai käidud UM'is, seal öeldi et nuka andur annab veateate , lasin selle ära vahetada pandi uus peale ja öeldi et nüüd igati OK enam ei näita ühtegi vea teadet. Paraku aga muutused olid/on 0, sest mitte midagi selle anduri vahetusest ei muutunud ei paremaks ega halvemaks, niiviisi võiks lõputult juppe vahetada! Mul on ka UMiga juba see kogemus olemas, et nad ei viitsi või ei taha süveneda üldse probleemi endasse vaid hakkaks aga hea meelega juppe kuskilt otsast vahetama, et ehk siis äkki laheneb asi ära või tuleb viga juhuslikult välja!hollow kirjutas:kere ei muuda mootorit... m50 ja m52 mootorid ikka suht yhtemoodi ehitatud... see milles konkreetselt viga on saab kindlalt öelda siis kui sa diagnostikasse lähed... muidu võib sulle ette lugeda milles on tavaliselt probleem olnud... ja kui sa kõige nendega yhelepoole saad, siis soovid, et oleksid diagnostikasse läinud ja seal veel 5 või 6 korda peale seda käinud... siis oleks ka raha yle jäänud.
e-test maksab umbes 400 krooni... kas tõesti on kahju lasta asjatundjal öelda mis autol viga on kui pigem minna ise sinna brutaalse jõuga kallale ja loota, et saad asja korda ... väiksemate kuldega
Juba kahel korral olen suutnud erinevad vead iseseisvalt kõrvaldada, samas kui UM' väitis et mul tuleb mitu asja uut osta ja ära vahetada. Kuid nüüd tean et kui ma oleksin neid kuulama jäänud ja ostnud uued jupid siis poleks probleem kuhugi kadunud vaid neil oleks jällegi üks jupp vähem mida vahetada, mina tunduvalt vaesem aga "õnnelik" tagavara jupi eest! Autoks on muide 328i 99a. 143kw, mootori tüüpi küll ei oska kohe nüüd õelda aga ehk siis see viimane variant m52...kuid pole üldse kindel!?

Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Eks igaüks muidugi ise teab, kuidas oma elu raskeks elada, aga mina läheks küll kurdaks probleemi uuesti seal parajate lammaste juures..
p.s. kui ei olnud kasu, siis tuleks seda teha kohe, järgmine päev, mitte öelda näiteks 3kuud hiljem, et kasu oli 0, aga mul ei olnud aega helistada, ega läbi tulla. See jutt tihtipeale haiseb millegi järele, usun, et nii truumu kui patrik nõustuvad sellega.
p.s. kui ei olnud kasu, siis tuleks seda teha kohe, järgmine päev, mitte öelda näiteks 3kuud hiljem, et kasu oli 0, aga mul ei olnud aega helistada, ega läbi tulla. See jutt tihtipeale haiseb millegi järele, usun, et nii truumu kui patrik nõustuvad sellega.
`93 525i M50
kuna ma patriku jures diagnostis ei ole kunagi käinud, siis tallinnas julgen soovitada ainult truumut kelle juurde diagnosti minna... seda, et um ei leia viga üles tean omast käest samamoodi... ja seda märgsa lihtsama systeemi rikke puhul kui mingi elektooniline viga... nimelt oli esisillas kolks... UMi silla test ei näidanud mingit viga... ja kaks päeva hiljem kui ise auto alla ronisin ei leidnud vist yhtegi tervet puksi... või ühed olid... ei mäleta ka enam nii täpselt.
igatahes... mine truumu jutule oma masinaga... kui truumu veast jagu ei saa, siis ta tavaliselt ka arvet ei esita... muidugi kui on mingeid silmnähtavaid vigu mis takistavad edasist diagnoosimist, siis pead sa need siiski eemaldama, sest selliste sümptomitega on nii palju asju mis võib olla otsad andnud ja kui neist on 2tk katki ja yhe viga tuleb väja diagnostikaga ja teise viga mitte aga auto jätkab samamoodi käitumist, siis paraku tuleb vigased detailid ka välja vahetada
328 e46 on 142kw ja mootoriks M52B28TU
igatahes... mine truumu jutule oma masinaga... kui truumu veast jagu ei saa, siis ta tavaliselt ka arvet ei esita... muidugi kui on mingeid silmnähtavaid vigu mis takistavad edasist diagnoosimist, siis pead sa need siiski eemaldama, sest selliste sümptomitega on nii palju asju mis võib olla otsad andnud ja kui neist on 2tk katki ja yhe viga tuleb väja diagnostikaga ja teise viga mitte aga auto jätkab samamoodi käitumist, siis paraku tuleb vigased detailid ka välja vahetada
328 e46 on 142kw ja mootoriks M52B28TU
Pead just ei anna aga hästi ei tahaks uskuda, et viga küünaldes, sest algul kui külma auto käivitan ca. 5min. töötab korrektselt siis ühtäkki umbes 20sek. intervalliga turtsatab (nagu tahaks välja surra-kuid ei sure)oliver552 kirjutas:mul 320 .125kw tegi sellist trikki nii külma,kui ka sooja mootoriga,peale küünalde vahetust probleem kadus.
Kui temperatuuri seieri näiduk on sinise-ala joone juba ületanud (auto on töötanud ca.10 min.) kaob probleem täielikult ja mootor töötab nii kohapeal tühikäigul kui sõites laitmatult!
Kui küünlad oleksid läbi siis tõenäoliselt auto mootor ei töötaks ühtlaselt ja kütusekulu peaks ka suurem olema, kuid võta näpust kõik on OK!??

BMW 2,8l....142kw.... Play
No ega ma eile sündinud poleHornet kirjutas:Eks igaüks muidugi ise teab, kuidas oma elu raskeks elada, aga mina läheks küll kurdaks probleemi uuesti seal parajate lammaste juures..
p.s. kui ei olnud kasu, siis tuleks seda teha kohe, järgmine päev, mitte öelda näiteks 3kuud hiljem, et kasu oli 0, aga mul ei olnud aega helistada, ega läbi tulla. See jutt tihtipeale haiseb millegi järele, usun, et nii truumu kui patrik nõustuvad sellega.

Teades tundes UMi hakkasingi siit võimalikke lahendusi otsima, et nad mul pooli juppe lambist seal ära ei vahetaks... raha küsivad nad ikkagi lõppude lõpuks nii vahetatud osade kui tööaja eest- vahet siis pole said nad asja korda või ei!

BMW 2,8l....142kw.... Play
ma ei ütle, et patrik oleks kehv diagnostik... samas... truumu on patrikust märgatavalt vanem ja vanusega seoses on tal ka tõenäoliselt kokkupuudet rohkem olnud, seega kogemusi rohkem... truumu igapäeva töö on olla diagnostik patrikul on igapäeva töö teha peaaegu kõike mis auto ja auto elektriga on seotud... järeldused tee iseguardvv kirjutas:selle tummu kohta siin kuskil vist mingeid negatiive oli lugeda niiet eelista siiski patrikut
küünales võib kamm olla küll ,paari masinaga sellised jandid olnud , üks ei suvatsenud niiske ilmaga käivituda , said vahetatud juhtmed, kaan ja kõik wd -ga üle käidud ,tulemus 0 , vahetasin küünlad ,probleem kadus sedamaid , küü nlad muidu ilusad helepruunid jne. Muidu tõmbles ka sõiduajal. Teine oli lõpuaastate senaator , loobus vahepeal käiguvahetustest ,kõrgeim sisse ,alla enam eivahetanud , ma ei mäleta ,kus diagnostika sai tehtud ,kusagil tartus , otsus : umbes niimoodi ,et ajud vaja vahetada. Kuna vahepeal ei viitsinud hästi käima minna ,said küünlad vahetatud , peale selle läks ilusti käima ja hakkas kast ka korralikult tööle . Selliseid kalasid tuleb vahel ette .
Hollow, meil on Patrikuga erinevad profiilid ja võrrelda ei saa kuidagihollow kirjutas:ma ei ütle, et patrik oleks kehv diagnostik... samas... truumu on patrikust märgatavalt vanem ja vanusega seoses on tal ka tõenäoliselt kokkupuudet rohkem olnud, seega kogemusi rohkem... truumu igapäeva töö on olla diagnostik patrikul on igapäeva töö teha peaaegu kõike mis auto ja auto elektriga on seotud... järeldused tee iseguardvv kirjutas:selle tummu kohta siin kuskil vist mingeid negatiive oli lugeda niiet eelista siiski patrikut
Patrik väga tugev elektris-elektroonikas, mina kaldun rohkem mehaanilise osa poole
Pealegi aitab suur praktika ainult vanemate autode puhul
Uuematel juba teised vead ja enamus seotud nimelt elektroonikaga
Lisaks veel selle, et enamus diagnostikuid Eestis on pidevalt omavahel suhtlev kogukond, kes teevad meeleldi koostööd ja jagavad teistega oma praktilisi kogemusi
Ja muudmoodi ei saakski seda tööd teha
Aga "guardvv" on nähtavasti lihtsalt isiklikult solvunud selle Carstopi teema peale ja sellest on mul sügavalt....savi
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
ja kui keegi mingeid intriige punuma hakkab, loobume mõlemad, kui keegi läheb ühega riidu, läheb põhimõtteliselt mõlemaga. on olnud juhuseid kus minu juurde saadetud klient on jätnud truumu juures maksmata ja on minu ukse peal truumu juurde tegasi saadetudLisaks veel selle, et enamus diagnostikuid Eestis on pidevalt omavahel suhtlev kogukond, kes teevad meeleldi koostööd ja jagavad teistega oma praktilisi kogemusi
Ja muudmoodi ei saakski seda tööd teha
mis puutub autosse siis um-i poolt on kõik õigesti tehtud- arvuti näitas viga- viga eemaldati, kui on veel teisi vigu, tuleb ka need eemaldada. nukaandurite probleemid on neil sagedad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
MITTE AINULT CARSTOPI VAID KÕIGI NÜRGATAGUSTE URGASTE PEALE - KES OMA PASA KLIENDI KAELA AJAVAD JA TUMMUGA OLI VIST SIIN KUSKIL TEEMAS SAMA NALI OLNUD - ja soovitan selles vallas eriti ettevaatlik olla ja lugeda foorumist tagsisidet erinevatest töökodadest ja nn meistrimeestest!!!(kuigi siin foorumis need nn meistrimehed ise kangesti selliste teemade vastu sõdivad)truumu kirjutas:Hollow, meil on Patrikuga erinevad profiilid ja võrrelda ei saa kuidagihollow kirjutas:ma ei ütle, et patrik oleks kehv diagnostik... samas... truumu on patrikust märgatavalt vanem ja vanusega seoses on tal ka tõenäoliselt kokkupuudet rohkem olnud, seega kogemusi rohkem... truumu igapäeva töö on olla diagnostik patrikul on igapäeva töö teha peaaegu kõike mis auto ja auto elektriga on seotud... järeldused tee iseguardvv kirjutas:selle tummu kohta siin kuskil vist mingeid negatiive oli lugeda niiet eelista siiski patrikut
Patrik väga tugev elektris-elektroonikas, mina kaldun rohkem mehaanilise osa poole
Pealegi aitab suur praktika ainult vanemate autode puhul
Uuematel juba teised vead ja enamus seotud nimelt elektroonikaga
Lisaks veel selle, et enamus diagnostikuid Eestis on pidevalt omavahel suhtlev kogukond, kes teevad meeleldi koostööd ja jagavad teistega oma praktilisi kogemusi
Ja muudmoodi ei saakski seda tööd teha
Aga "guardvv" on nähtavasti lihtsalt isiklikult solvunud selle Carstopi teema peale ja sellest on mul sügavalt....savi



Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Mul sportlik huvi millist foorumit ta loeb, mina Truumu ja Patriku kohta vaid häid sõnu ja soovitusi lugenudHornet kirjutas:guardvv, mul on juba sportlik huvi teada, millises teeninduses sina käid, eeldades, et sa ikka käid teeninduses millega sa rahul ka oled..

Aga asi läheb OT-ks, enam pole 3-seeria vaid PR-teema.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
nu kui sportilk huvi siis ka vastan - nüüd ise ainult UM , kuna lihtsalt ei viitsi oma närve ja aega kulutada ja eelistan töökodasi kes ka reaalselt vastutavad ja garantii annavad aga väiksemad tilulilud teen ikka iseHornet kirjutas:guardvv, mul on juba sportlik huvi teada, millises teeninduses sina käid, eeldades, et sa ikka käid teeninduses millega sa rahul ka oled..





ok sorri rohkem ot-d ei tee

Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
laias laastus on nii truumu kui ka patrik rohkem BMW remondi peal... vähemalt bmw omanikud on ühed sagedasemad kliendid... ylejäänud masinaid tehakse siis enamvähem muuseas sinna vahele...
aga selles suhtes olen nõus, et universaalsed töömehed on yldjuhul lohakamad kui need kes mingi kindla asja peale on oma energia suunanud
universaalsust ei pea silmas just et teeb kõiki marke vaid just seda, et teeb kõike... diagnostikast mootori remondini ja sünnituse vastuvõtmisest allvee maletamiseni... õnneks on patrik enamuses diagnostika ja elektritöödele suunanud ennast ja truumu diagnoosimisele... enamasti mingite suuremate jubinate vahetuse teeb truumul ära rommi kes on siis nn. lukksepp... muidugi küünalde vahetust ei ole mõtet saata teise töömehejuurde teha... aga mingeid muid mootori remonte truumu läbi ei vii
aga selles suhtes olen nõus, et universaalsed töömehed on yldjuhul lohakamad kui need kes mingi kindla asja peale on oma energia suunanud
universaalsust ei pea silmas just et teeb kõiki marke vaid just seda, et teeb kõike... diagnostikast mootori remondini ja sünnituse vastuvõtmisest allvee maletamiseni... õnneks on patrik enamuses diagnostika ja elektritöödele suunanud ennast ja truumu diagnoosimisele... enamasti mingite suuremate jubinate vahetuse teeb truumul ära rommi kes on siis nn. lukksepp... muidugi küünalde vahetust ei ole mõtet saata teise töömehejuurde teha... aga mingeid muid mootori remonte truumu läbi ei vii
ise mingi meistrimees ei ole, niiet käisin UM'is diagnostikas (mingi 1,5 kuud tagasi). Igaljuhul diagnostika näitas, et nuka andur vigane ja see sai välja vahetatud. Peale seda pole enam seda jama olnud (kuna pole külma ilma olnud, siis 100% saan alles talve tulekuga väita, et viga selles oli).
Aga tagumikutunne ütleb, et anduri vahetus tegi mootori tööd paremaks küll. Enne oli töötava mootoriga autos tunda mõningast vibratsiooni. Praegu ei saa arugi, et mootor töötaks. Samuti on mootor reipam. Foori taga vilistab nüüd isegi kummi paigaltvõtul (steptronic). Samuti on masin ökonoomsem. 100km/h, 4 täiskasvanut, kliima sees võtab maateel 6 liitrit sajale (tallinn-tartu ots), lapatsit ei andnud.
Aga tagumikutunne ütleb, et anduri vahetus tegi mootori tööd paremaks küll. Enne oli töötava mootoriga autos tunda mõningast vibratsiooni. Praegu ei saa arugi, et mootor töötaks. Samuti on mootor reipam. Foori taga vilistab nüüd isegi kummi paigaltvõtul (steptronic). Samuti on masin ökonoomsem. 100km/h, 4 täiskasvanut, kliima sees võtab maateel 6 liitrit sajale (tallinn-tartu ots), lapatsit ei andnud.
Loen ja minumeelest ei ole keegi veel maininud et võiks bensiini filtri välja vahetada. Proovi järgi. See pole väga kallis katse 
(aega võttis minul ca 10min)

(aega võttis minul ca 10min)
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu