525 Touring, 92a - rooli vahetus ja maantee kulu
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
525 Touring, 92a - rooli vahetus ja maantee kulu
Otsides adekvaatset vastust ei leidnud..
92. aasta E34'l on see suur ilma airbagita rooliratas(91 ja alla?) - kas selle saan välja vahetada uuema nahkrooliga, millel on airbag sees või siis M-tech II rooliga? Kas nuudid on samad ja istub kõik ilusti?
Kas 525 Touring(141kW) maantee kulu 10 liitrit sajale on normaalne või peaks väiksem olema?
Mis linnakulu võiks olla sellel autol? Käike tühjaks laskmata!
Kastiks manuaal.
92. aasta E34'l on see suur ilma airbagita rooliratas(91 ja alla?) - kas selle saan välja vahetada uuema nahkrooliga, millel on airbag sees või siis M-tech II rooliga? Kas nuudid on samad ja istub kõik ilusti?
Kas 525 Touring(141kW) maantee kulu 10 liitrit sajale on normaalne või peaks väiksem olema?
Mis linnakulu võiks olla sellel autol? Käike tühjaks laskmata!
Kastiks manuaal.
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Selles see küsimus oligi, et seekord nagu eriti üle 130 ei sõitnud.. 110-120 vahel oli üldiselt. Tunduski nagu veits kahtlane, aga ei tea ka ju päris täpselt.Viljar kirjutas:Rooliga tuleb minuteada probleem, sai siin just ühe autoga tegeldud.
Hädast aitab välja roolisamba vahetamine, muidugi ei ole see liiga lihtne töö.
10 sajale maanteel on nagu pisut palju, muidugi tekib küsimus, et millistest kiirustest me räägime

Aga kas mingi BMW väiksem/mugavam rool lähebki sinna üldse 1:1'le?
Samas laur84 kasutajal on näiteks sama auto sama aasta ja kõik, kuid tal uuem rool. Ausalt, seda plastik libedat ketast on rõve keerata:D
airbagiga roolil on teine nuut ja rool käib kinni poldiga mitte mutriga, ilma samba vahetuseta hakkama ei saa jah. Mul omal 525i touring 141kw saab maanteel 9l hakkama kompuutri järgi keskmine kulu kuskil 12 millegiga st põhiliselt linnas. Väiksematest roolidest lähevad vanale nuudile peale näiteks e30 roolid, mul eelmisel e34 oli mingi päris normaalne kolme kodaraga orig bmw e30ne nahkrool peal, ripub mul praegugi garaazis naela otsas, ainult nahk on katki. Praegune touring on mul vin koodi järgi 92/02 ja samuti airbagiga variant.
BMW E34 525i touring
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Siis peaksin enda kuluga küll vist diagnosti minema, sest olen vaadanud just, et kui vähesega linnas hakkama saab - ja ausalt alla 15 pole nagu tulnud just ökonoomitades. Ainult kella kolme ajala öösel, kui foorid ei tööta ja pikalt lased siis saad kuhugi 13 juurde.Viljar kirjutas:Ega jah, see kütusekulu võib olla väga erinev, paljugi määrab sõidustiil.
Näiteks minu auto mulistab maanteel ca 7 l sajale, ja linnas ca 8.5 l sajale, samas oli saksas maanteekulu ca 9 l sajale, kuid kiirus oli ca 140-150.

Siis sul midagi raudselt mäda , ka hea tahtmise juures ei saa ma maanteel keskmisekd 13, käisin just võrus,piloot 110 peal ja keskmine tuli 5,5.525touring kirjutas:Siis peaksin enda kuluga küll vist diagnosti minema, sest olen vaadanud just, et kui vähesega linnas hakkama saab - ja ausalt alla 15 pole nagu tulnud just ökonoomitades. Ainult kella kolme ajala öösel, kui foorid ei tööta ja pikalt lased siis saad kuhugi 13 juurde.Viljar kirjutas:Ega jah, see kütusekulu võib olla väga erinev, paljugi määrab sõidustiil.
Näiteks minu auto mulistab maanteel ca 7 l sajale, ja linnas ca 8.5 l sajale, samas oli saksas maanteekulu ca 9 l sajale, kuid kiirus oli ca 140-150.
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
küs
Aga kas roolidele spetsiaalseid vahetükke ei ole olemas installimiseks?
Sportroolidel on ju spets vahetükid olemas, kuid päris traditsioonilist "sportrooli" küll ei taha..
Sportroolidel on ju spets vahetükid olemas, kuid päris traditsioonilist "sportrooli" küll ei taha..
