Kas tühikäigumootor peab surisema, kui auto töötab tühikäigul?
Või suriseb ta vaid siis, kui süüde on sees aga käima pole pandud?
Kas tühikäigumootorile läheb 12v peale?
Kus asub tühikäigu lüliti?
Kas tegemist on on/off tüüpi lülitiga või mingi potekaga?
Kui keegi saaks selle lüliti asukohta mingi pildi peal näidata oleks kena.
325i E30 tühikäigu mootor?
325i E30 tühikäigu mootor?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: 325i E30 tühikäigu mootor?
Lahmin umbes, aga oma kogemus Bosch DME 3.3-ga on selline:
Ikka peab, sest siis toimubki ju reguleerimine, PWM signaalidega.Silwer kirjutas:Kas tühikäigumootor peab surisema, kui auto töötab tühikäigul?
Kui reguleerib, siis suriseb. Tühikäigu stabiliseerimiseks peab ta reguleerima.Silwer kirjutas:Või suriseb ta vaid siis, kui süüde on sees aga käima pole pandud?
Jah, DME lülitab massi.Silwer kirjutas:Kas tühikäigumootorile läheb 12v peale?
Ütle mis aasta auto, ma leian Sulle skeemi.Silwer kirjutas:Kus asub tühikäigu lüliti?Kas tegemist on on/off tüüpi lülitiga või mingi potekaga?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: 325i E30 tühikäigu mootor?
Vanemal motronicul on tühikäigu lüliti trosseli asendianduri ehk TPS-i sees. Seal on väike microswitch, mis peab klõpsu tegema. Nii lihtne see ongi. Kui piirdekruviga see nii keerata, et gaasi lahti lastes switch ei aktiveeru, siis algavad igasugu tühikäigu jamad - soojenedes tuurid tõusevad jne.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: 325i E30 tühikäigu mootor?
Ei ole mingeid erilisi jamasid, mu autol oli eelmine omanik gaasitrossi samuti liiga peale keeranud, kütusekulu oli umbes liiter suurem ainult. 325i-l on jah see tühikäigu lüliti throttle body küljes allpool, seega ligi sinna eriti hästi ei pääse...Aare kirjutas:Vanemal motronicul on tühikäigu lüliti trosseli asendianduri ehk TPS-i sees. Seal on väike microswitch, mis peab klõpsu tegema. Nii lihtne see ongi. Kui piirdekruviga see nii keerata, et gaasi lahti lastes switch ei aktiveeru, siis algavad igasugu tühikäigu jamad - soojenedes tuurid tõusevad jne.
Jamad tekivad selle lülitiga siis kui tühikäigu lüliti mingil põhjusel kogu aeg koos on (mul juhtus nii pärast mootoripesu). Siis "tekib" pööretepiiraja umbes 1800 pöörde juurde
