K: 325 tds ventika küljest võtmine?
K: 325 tds ventika küljest võtmine?
Tahaks siis mootori jahutus ventikat küljest võtta, aga ei tea mis pidine vint on ja kuidas seibi kinni pidada? ei viitsiks radikaid küll eest kakkuda!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5635
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Variant a) teed omale samasuguse rakise, nagu originaalis on:

Variant b) (ei pruugi muidugi tds-i puhul töötada), aga M60-l olen näiteks kummiheebli pumbaratta ja väntvõlli rihmaratta vahele pingule tõmmanud ja sedasi pumba võlli kinni hoidnud.

Variant b) (ei pruugi muidugi tds-i puhul töötada), aga M60-l olen näiteks kummiheebli pumbaratta ja väntvõlli rihmaratta vahele pingule tõmmanud ja sedasi pumba võlli kinni hoidnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5635
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
võin 100% kindlalt öelda, et meisli ja haamriga alati ei tule.. viimane mida ma lahti yritasin yüüa mutrivõtmega... pump oli maha võetud koos termosiduriga ja siis panin pumba tiiviku kruustangide vahele ja keerasin mutrivõtmega... võll hakkas tiiviku sees ringi käima... lõpuks sai tiivik otsast ära lõigatud ja võll käiapeal laperguseks lihvitud ja siis kruustangide vahele keeratud.... siis suht pika sabaga 32 võti otsa... 2 kilone haamer ja 3-4 pirakat ja alles siis tuli lahti...
Mida te vägistate sedasi aru ma ei saa, normaalne 32 lehtvõti läheb ilusti vahele ja kui võtit ei ole siis veepumba tangid või kullinokad või kuidas keegi kutsub ja korralike näpitsatega hoiad kusagilt rihmarattast kinni ja kõik.
See meisliga pihta on selline lahendus kui selle vana viskad prügikasti ja paned uue, aga kui vaja uuesti tagasi panna ja keegi normaalne inimene tahab uuesti mutrit lahti siis kiru maapõhja seda idiooti kes otsad teravaks peksnud on.
See meisliga pihta on selline lahendus kui selle vana viskad prügikasti ja paned uue, aga kui vaja uuesti tagasi panna ja keegi normaalne inimene tahab uuesti mutrit lahti siis kiru maapõhja seda idiooti kes otsad teravaks peksnud on.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Antud juhul nagu ma aru saan, on pump koos tiivikuga auto küljes. Mul polnud küll mingeid meisleid või haamreid vaja, et tiivikut auto küljest lahti saada. Võti külge ja lahti ta tuligi. Loomulikult tuli selleks pisut jõudu kasutada, kuid isegi minusugune peene kondiga poiss sai hakkama. Muidugi, kui rihm liiga kulunud või lausa katki on, siis teine lugu.
Suhteliselt õhukest võtit on selle jaoks küll vaja.
Suhteliselt õhukest võtit on selle jaoks küll vaja.
730iA e32 138kW 12/1992
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5635
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
hollow kirjutas:võin 100% kindlalt öelda, et meisli ja haamriga alati ei tule.. viimane mida ma lahti yritasin yüüa mutrivõtmega... pump oli maha võetud koos termosiduriga ja siis panin pumba tiiviku kruustangide vahele ja keerasin mutrivõtmega... võll hakkas tiiviku sees ringi käima... lõpuks sai tiivik otsast ära lõigatud ja võll käiapeal laperguseks lihvitud ja siis kruustangide vahele keeratud.... siis suht pika sabaga 32 võti otsa... 2 kilone haamer ja 3-4 pirakat ja alles siis tuli lahti...

Seda võiks juba jackpotiks nimetada. Ükskord elus ja ühel miljoneist

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
ei soovitaks mul ühel e30-nel oli kinni pandud keevitades või midagi vahele löödud igatahes võttis see rohkem küttust, niisama ei sanud arugi aga kui sai nö profülaktika mõttes välja vahetatud siis alanes ka kütuse kulu
vb oli see seotud kütuse kuluga vb mitte mine võta kinni nüüd tagant järele, aa väike vibratsioon oli ka siis kui oli kinnine ventilaatori sidur küljes

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Lisaks on sul kogu aeg kapoti all meeletu vihin kogu aeg ning kui juhtumisi tiiviku koda ka pole, siis võib see õhuvoog ka kapotialuse polstri ära rebestada. Lisaks veel see, et talvel libedaga, kui tiivik koos mootoriga järsult pöördesse läheb ja piirajase ka veel, siis ei ole ka välistatud, et sa kapotil mingil hetkel tiiviku küljest eemaldunud labade poolt tekitatud mõlke leiad 

Nagu AARE530 ütles et need asjad võivad juhtuda, kuigi mu isa e28 on sellise jäiga siduriga 2 talve sõitnud ning pole midagi juhtunud( on saadud käia ka natuke jäärajal)puruvana kirjutas:Selline küsimus seoses termosiduriga . Nimelt lammarist enam ei saa korralikku termosidurit ja et auto seistes üle ei kuumeneks ,siis sõber soovitas sidur kinni lüüa ,et nagu sundjahutus vms ,et käiks kiiresti ringi . Et kas oskab keegi kommenteerida ja kas talvel probleemiks võib osutuda ?