Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure selline: kohapel rooli keerata, kas siis vasakule või paremeale, hakkab rihm hullult vilistama ja rool elu raske(nõksutades pöörab), võim ka veits undama(vist).
Võimu rihm on pingul, õli on puhas sees(ilus punane).
Ise arvan et roolivõim õhtal aga kas võib nii ka olla, et latt kiilub kinni? Kui sõita nii maantekiirusega siis auto kuidagi ujub ka, ei püsi hästi teel.
Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle
MairoG kirjutas:Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle
MairoG kirjutas:Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle
Homme vahetan rihma ära ja eks siis näis!
Kas roolivõib võib ennast kinni puua??
Vat seda ma tõesti ei tea, kuid jah. Kui rihm käib põhjas, siis ta libiseb. Ning roolikeerates tekib pumbale suur takistus ja nii rihm libisema hakkabki, seal juures pump ise, võib keeramise ajaks täielikult seiskuda, enamasti langevad pumba pöörded nii madalale, et survet ei teki. Vähemalt nii kauaks, kui sa rooli enam ei keera.