E34 520 95kw jama roolivõimuga?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

E34 520 95kw jama roolivõimuga?

Postitus Postitas ametivend »

Otsisin ka otsingust aga vastust ei saanud!

Mure selline: kohapel rooli keerata, kas siis vasakule või paremeale, hakkab rihm hullult vilistama ja rool elu raske(nõksutades pöörab), võim ka veits undama(vist).

Võimu rihm on pingul, õli on puhas sees(ilus punane).
Ise arvan et roolivõim õhtal aga kas võib nii ka olla, et latt kiilub kinni? Kui sõita nii maantekiirusega siis auto kuidagi ujub ka, ei püsi hästi teel.

Ette tänades!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Sinu autol roolilatti ei ole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
MairoG
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle :cool:
Kasutaja avatar
ametivend
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 28.12.2006 19:11 47
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ametivend »

MairoG kirjutas:Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle :cool:
Homme vahetan rihma ära ja eks siis näis!

Kas roolivõib võib ennast kinni puua??
MairoG
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

ametivend kirjutas:
MairoG kirjutas:Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle :cool:
Homme vahetan rihma ära ja eks siis näis!

Kas roolivõib võib ennast kinni puua??
Vat seda ma tõesti ei tea, kuid jah. Kui rihm käib põhjas, siis ta libiseb. Ning roolikeerates tekib pumbale suur takistus ja nii rihm libisema hakkabki, seal juures pump ise, võib keeramise ajaks täielikult seiskuda, enamasti langevad pumba pöörded nii madalale, et survet ei teki. Vähemalt nii kauaks, kui sa rooli enam ei keera.
Vasta