E34 pöörded 90-ga
E34 pöörded 90-ga
niih asi sedasi, et mul BMW E34 520i 1992a, 110kw 24 klappi mootor 2,0.
ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne? või mingi 518 differ mulle peale virutatud? palju teil on? veljed mul 15 tolli ja kummid 195 ,65.
samas spidomeetri kiirus ja pöörded käivad ju koos, või bemmil mitte? võtab ikka käigukastist bmw kiirust? mis teie sellest loost arvate.ja kui mul vale differ , mis siis õige maksab ja kust seda saaks?
ette tänades!
ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne? või mingi 518 differ mulle peale virutatud? palju teil on? veljed mul 15 tolli ja kummid 195 ,65.
samas spidomeetri kiirus ja pöörded käivad ju koos, või bemmil mitte? võtab ikka käigukastist bmw kiirust? mis teie sellest loost arvate.ja kui mul vale differ , mis siis õige maksab ja kust seda saaks?
ette tänades!
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Seda nagu minagi- kui sõidan 90- ga , pöördeid alla 2000-de!Roland325 kirjutas:Kiirust võtab tagadiffrist. Endal on 3000 pöördega u 120km/h (525i 141kw) ja 520-l peaks veits aeglasem differ olema ja võibolla ongi sellised pöörded, kuigi jah, võiks natuke vähem olla. Nt. tuttaval on 528 e28 kerega ja tal 90-ga alla 2000 pöörde.
kui nii kiire differ panna siis ei jõua see 2,0 enam küll kuskile minna. Originaalis ongi need näitajad sellised nagu teema algataja kirjeldas ja see ongi normaalne. Muide automaadil on difri ülekanne erinev.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.
Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku
Welcome to the clubal101 kirjutas:ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne?


E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Alts20 kirjutas:
). Lihtsalt 3000 pööret ja tiba üle sõites 90-ga tundub nats palju kui mõelda, et saksa kiirteedel võis tahhokas siis koguaeg 5-6 tuhande juures tiksuda. 
525-l on 90-ga kuskil 2300 pööret aga ei tahaks hästi uskuda, et sõbra e28 528-l on differ pandud aeglasem, kuna ei anna küll tunda, et oleks mootori piinamine 90-ga nats alla 2000 pöörde sõites, pigem just madal kütusekulu maanteel. Isegi sõbra Vectral(2.0) on 90-ga 1900 pööret ja pentsu peaaegu ei võtagi ning minekut ka on(kui vaja saab ka 4-da pannakui nii kiire differ panna siis ei jõua see 2,0 enam küll kuskile minna. Originaalis ongi need näitajad sellised nagu teema algataja kirjeldas ja see ongi normaalne. Muide automaadil on difri ülekanne erinev.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.


Viimati muutis Roland325, 21.02.2007 12:18 50, muudetud 1 kord kokku.
mul näitab nii 12km üle. Mu vana auto saab 110 sõita siis mu taga, kui ma bmw-ga 120 sõidan spido järgi.spido pilt mul suht sama, mis pildil näitas viimane postitaja. njah. Aga natuke jäigema ülekande arvuga difreid siis liigub 520-le , nagu aru saan. Kuid palju koras difri eest , ka tahetakse?(selline mis oleks jäigema ülekande arvuga).
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
525td 95a. Suverehv: 255/35/18 talve: 205/55/16. 100-ga sõites on pöörded täpselt 2000 peal mõlema rehviga
90-ga sõites on kuskil 1800-1900 vahel 


BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
ahjaa, tegin endal selle testi ära, et nupp alla ja võti esimesse asendisse seierid käisid kõik põhjas ära ja tulid kenasti tagasi koos, aint ma ei nänd kütuse oma kuna käsi oli ees aga küllap käis see ka. kas sel juhul spido näit õige? või peab kütteseierit ka teinekord jälgima? mul muutus see hetk näiduks 359 000 midagi muidu on 306114 midagi ees kogu aeg nagu see õige näit
Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku
huvitav, kuidas see küttekulu seier nullis on?:P ma liht huvipärast küsin, jõle naljakasKustas kirjutas:Welcome to the clubal101 kirjutas:ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne?.
Spidoka valetamise kohalt seda et k6igil vist ei valeta. Ma GPSiga proovisin minu spiokas silma j2rgi n2itas samu andmeid mida GPS.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
heaks võrdluseks lihtsalt 525tds 90km/h 1400rpm:D
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku
äkki lihtsalt see seier ei töötaal101 kirjutas:huvitav, kuidas see küttekulu seier nullis on?:P ma liht huvipärast küsin, jõle naljakasKustas kirjutas:Welcome to the clubal101 kirjutas:ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne?.

Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku
Täiesti töökorras on see seier.MuiduMees kirjutas:äkki lihtsalt see seier ei tööta
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Jah atm, maanteel silm kohe puhkab, automaadiga on ainult see jama, et hommikul esimese 10km jooksul ei lülita viimast käiku sisse.M.P kirjutas:Automaadiga sama endalgi. Sõidad tühikäigulteet3 kirjutas:
heaks võrdluseks lihtsalt 525tds 90km/h 1400rpm:D
atm?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;