K:E36 Salongisoendus mootor jamab?
K:E36 Salongisoendus mootor jamab?
Otsisin aga ei suutnud leida sellise teemaga ühilduvat.Nimelt ühel päeval naisterahvas helistas et sooja ei puhu,ise jõutsin õhtul hiljem ja kui proovima läksin siis töötas.Jätsin auto soojenema ja mingi aja pärast autosse vaadates avastasin et soendusmootor ei tööta enam.Koputasin vastu soendusmootori korpust ja asi hakkas jälle tööle.Lasin ka mingi kaks päeva tagasi soendus mootori üle aerosool õliga ikka muutusteta?Nüüd juba kolmas päev niimodi et mingi aeg jääb seisma siis ma kopputan ja jälle töötab.Mis asjal võiks viga olla,kui nagu mootor õhtal siis ei läheks ta ju üldse enam tööle?Ja kuidas mootorit eemaldada,kas seleks tuleb armatuur maha kiskuda,tundus nagu asi käib lahti salongi poole?
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Eks ta vanadus ole.
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... ht=#272008
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... ht=#272008
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siis veel lahtine küsimus,kuidas seda vahetada E36`el ja kust saaks laupäevaks ühe salongi soendus mootori osta odavalt? 

Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
See mootor on nii millimeetri pealt sinna istutatud,et keeruline seda välja saada.Kojamehe hoovastikud eest ära ja siis hakka sissepoole sukelduma.Omal vahetasin harjad ainult ära ,kardan ,et sul sama jama.Originaal hari maksis vist 125.- tk.fox666 kirjutas:Siis veel lahtine küsimus,kuidas seda vahetada E36`el ja kust saaks laupäevaks ühe salongi soendus mootori osta odavalt?
Aga peale kokku tagasi panemist jäi mootorisse kerge pirin,yhel tuttaval sama asi jäi pärast harja vahetust mootor kergelt pirisema
Üldiselt on selle harjade vahetamisega nii, et ega sest kollektorist selleks ajaks ka enam miskit järgi pole. Ise vaatasin ka lammaris neid mootoreid, kõik olid samasugused. Niipalju, kui ma asja teadvate inimeste käest uurisin, oli vastus üks: kui kollektoril soon juba sees, pole mõtet harju vahetama hakatagi.
Siit siis ka mõte selle taastaja juurde viia.
PS see on tõsi, et peale taastamist ta enam niisugune hääletu ei ole.
PPS taastaja mainis ka seda, et harjade kollektori järgi sissekulumiseks peab mootor vähemalt 48 töötundi saavutama.
Siit siis ka mõte selle taastaja juurde viia.
PS see on tõsi, et peale taastamist ta enam niisugune hääletu ei ole.
PPS taastaja mainis ka seda, et harjade kollektori järgi sissekulumiseks peab mootor vähemalt 48 töötundi saavutama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Siin toodud miskine õpetus soojendusmootori vahetuseks konditsioneeriga autole
http://www.sqbimmer.com/dump/e36_blower_motor/
See peaks kehtima ka ilma kondita auto puhul, vahe ainult selles et kondita autol see soendusmootor mõõtmetelt pea poole väiksem. Enda 320i kakkusin seda mootorit miski 15 minutit välja ja tagasi panek läks kah sama kaua, sest seda nurka, mille all mootorit ilma vigastamata kätte saada ja tagasi toppida, on ikka suht raske ära tabada.
Ja peale selle mootori vahetust jäi ka enda autol ventikal mingi õrn sirin sisse.
http://www.sqbimmer.com/dump/e36_blower_motor/
See peaks kehtima ka ilma kondita auto puhul, vahe ainult selles et kondita autol see soendusmootor mõõtmetelt pea poole väiksem. Enda 320i kakkusin seda mootorit miski 15 minutit välja ja tagasi panek läks kah sama kaua, sest seda nurka, mille all mootorit ilma vigastamata kätte saada ja tagasi toppida, on ikka suht raske ära tabada.
Ja peale selle mootori vahetust jäi ka enda autol ventikal mingi õrn sirin sisse.
mul kadus ka mingil ajal mootor tagant. mäletamistmööda ei pidanud küll kojameeste hoovastiku kallale minema, kuigi jah, ainult ühes asendis see sealt välja tuli. mul oli võlli puks kinni kiilunud. tiiviku sain nii ära, et toetasin tiivikuga mootori rippu, siis kopsisin õrnalt torni ja haamriga võlli pihta, suht lihtsalt tuli tiivik nii ära, hiljem toksisin tiiviku tagasi.extsy kirjutas:Ei saanudki neid tiivikuid kyljest ära,jebisin kuidagi moodi joote kolviga seal vahelhollow kirjutas:kuidas satiiviku otsast ära said?
Tänud Truumule,mootor olemas!No on üks väike aga,see mootor ei sobi.
Tükk aega väänasin ja kangutasin,aga paika asja ei saanud.Lõpuks võtsin ja hakkasin vanaga võrdlema,vanal mootor oluliselt väiksem ja tiivik vähe kitsam.See et tiivik 4-5 milli uuel laiem on ei mängi nagu vist olulist rolli,aga ei suuda nagu mootorit istutada ettenähtud kohta kuidagi.



Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Probleem lahendatud!
Kuna hetkel muid lahendusi ei olnud siis murtsin lihtsalt ära ühed kõrvad et pikem mootor vahele mahuks.
Asi koos ja toimib.
Piltidel nähaolevad heledamad kohad on need kust ma need kõrvad ära murtsin.





Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee