E36 roolivõimu õli
E36 roolivõimu õli
Selline küsimus, et mis õli on bmw 325 e36 roolivõimus... punane või roheline?
kui on punane, siis kas selle asemele võib panna rohelise? Kas sellel vahetusel on mõtet? Lihtsalt endal on olemas 2L rohelist roolivõimu õli audi ajast.
Arvamused, teadmised ja muidu kommentaarid oodatud
kui on punane, siis kas selle asemele võib panna rohelise? Kas sellel vahetusel on mõtet? Lihtsalt endal on olemas 2L rohelist roolivõimu õli audi ajast.
Arvamused, teadmised ja muidu kommentaarid oodatud
kas võib ka nii olla, et yhel 325 e36'el on yhte marki õli ja teisel sama aasta masinal on teine?ruut kirjutas:võib vabalt ka roheline käia. tuleb lugeda, mis on reservuaari korgi peal kirjas. 91 e34 tahtis igatahes rohelist CHF-iBMW POWER kirjutas:roheline õli LHM ja punane ATF on kaks erinevat hüdraulika õli mitte mingil juhul ära vala rohelist sisse sinna käib punane ATF õli
Mis Sa teada said siis? Mul oli ostes ka mingi punase-rohelise segu sees. Lasin UM-is uuesti rohelise sisse panna ja ei ole midagi erilist märganud. Peale selle, et voolikud lekivad.hollow kirjutas:see mis juhtub kui vastupidi panna seda ma tean audi pealt väga hästi
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sellest on juba aastaid, kui mul e34 oli aga rohelise õli poolik potsik on ikka riiuli peal. IIRC siis masinal sinu nimetatud lisavarustust ei olnud - oli teine suht plank 525priitv8 kirjutas:CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Minu 525-el Samuti CHF 7.1 (on ka 11 või midagi sarnast) UM-is 190L (või oli 160) alles vahetasin kuna pump hakkas jubedat häält külmaga tegema. Vahetaja ütles küll et enne oli punane sees olnud, potsikus oli küll selline must tökat et mina küll värvist aru ei saanud.ruut kirjutas:Sellest on juba aastaid, kui mul e34 oli aga rohelise õli poolik potsik on ikka riiuli peal. IIRC siis masinal sinu nimetatud lisavarustust ei olnud - oli teine suht plank 525priitv8 kirjutas:CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Vaatasime truumu auto kapoti alla... tal must kork ja peal kiri ATF
mul must kork... tiba suurem kui truumul agapeal mingi roheline rõngas kleebitud... ühtegi kirja ma sealt välja küll ei lugenud aga meeles mingi seline teooria, et rroheline kork või kleeps korgil tähendab rohelist õli ja punane punast. Aga sai ATF sisse valatud... statoilist võtsin mingi... 95 eeki ja sai see sisse valatud. nyd juba 100km läbitud ja mingeid kummalisi helisid autole juurde pole tekkinud... ju siis sobib see... minupoolt võib teema lukku pista, aga tänud kaasa mõtlemast ja soovitusi jagamast.
mul must kork... tiba suurem kui truumul agapeal mingi roheline rõngas kleebitud... ühtegi kirja ma sealt välja küll ei lugenud aga meeles mingi seline teooria, et rroheline kork või kleeps korgil tähendab rohelist õli ja punane punast. Aga sai ATF sisse valatud... statoilist võtsin mingi... 95 eeki ja sai see sisse valatud. nyd juba 100km läbitud ja mingeid kummalisi helisid autole juurde pole tekkinud... ju siis sobib see... minupoolt võib teema lukku pista, aga tänud kaasa mõtlemast ja soovitusi jagamast.
Viimati muutis hollow, 17.02.2007 12:06 48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
[quote="priitv8"][/quote]CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Ma pidin DIA-s tunnistama, et kui auto oli koormatud "natuke rohkem", viskas mingi veateate ette, nendel kohe selge- nivooamordid ei saanud survet. Uurisin asja, igal pool hoiatati rohelise eest, ostsin punase, võtsin siis potsikul sõela ka maha ja ennäe- punakas ta ongi. K...m, tervelt 400 ml läks juurde. Muide, kes ei tea, tase peab olema 5 mm üle sõela.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Ma pidin DIA-s tunnistama, et kui auto oli koormatud "natuke rohkem", viskas mingi veateate ette, nendel kohe selge- nivooamordid ei saanud survet. Uurisin asja, igal pool hoiatati rohelise eest, ostsin punase, võtsin siis potsikul sõela ka maha ja ennäe- punakas ta ongi. K...m, tervelt 400 ml läks juurde. Muide, kes ei tea, tase peab olema 5 mm üle sõela.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
No mis aastast siis sinu oma on(ausalt, ei lugend välja), et juba vahetama, mul oli igatahes värv kindlalt eristatav.hollow kirjutas:mina vist pean ka korra veel vahetama... no peale 10minutit mootori töötamist oli see uus õli juba selline, et värvi ei olnud võimalik tuvastada... ei tea, aga millegige peaks kogu asja läbi pesema
mul valati uus õli sisse peale mootori vaheust... st. et umbes 500 kilomeetrit tagasi... ja peale seda kui ta sisse valati, siis 10 minutiga mis mootor tyhikäigul töötas oli se õli süsimustjoffe kirjutas:No mis aastast siis sinu oma on(ausalt, ei lugend välja), et juba vahetama, mul oli igatahes värv kindlalt eristatav.hollow kirjutas:mina vist pean ka korra veel vahetama... no peale 10minutit mootori töötamist oli see uus õli juba selline, et värvi ei olnud võimalik tuvastada... ei tea, aga millegige peaks kogu asja läbi pesema