E34 probleem kojameestega ja OBC - ga
E34 probleem kojameestega ja OBC - ga
ühesõnaga probleem selles et
1. kojamehed puudu 2 ehk intervall tava pühkimine asend (asend3 siis)
astmed
1.alla siis korra
2.intervall
3.intervall + auto liikuma minnes lülitub tava pühkimise peale
4.kõigekiirem
Ühesõnaga puudub see keskmine aste kojameestel, see mis auto peatudes, läheb üle keskmisest astmest intervalli peale.
Ja OBC ei näita kütusekuleu 100km ja veel nii mõndagi mis kiirusega seotud! samas ökonomaiser ja kellad kõik töötavad
Ma kahtlustan et tegemist võib olla 1 ja sama anduriga mis jamab.
Kuna ilmselt kojamehed ka ei tule selle pärast intervallilt normaal liikumis kiirusele, auto liikuma minnes
1. kojamehed puudu 2 ehk intervall tava pühkimine asend (asend3 siis)
astmed
1.alla siis korra
2.intervall
3.intervall + auto liikuma minnes lülitub tava pühkimise peale
4.kõigekiirem
Ühesõnaga puudub see keskmine aste kojameestel, see mis auto peatudes, läheb üle keskmisest astmest intervalli peale.
Ja OBC ei näita kütusekuleu 100km ja veel nii mõndagi mis kiirusega seotud! samas ökonomaiser ja kellad kõik töötavad
Ma kahtlustan et tegemist võib olla 1 ja sama anduriga mis jamab.
Kuna ilmselt kojamehed ka ei tule selle pärast intervallilt normaal liikumis kiirusele, auto liikuma minnes
Tere
Minul oli kunagi selline viga:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=18339#18339
Spido töötas, aga auto aju tegelikult ei teadnud auto kiirust. Kahjuks ei tunne E34'ja ning ei tea kas see ka Sinu auto korral pädeks...
jJanno
Minul oli kunagi selline viga:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=18339#18339
Spido töötas, aga auto aju tegelikult ei teadnud auto kiirust. Kahjuks ei tunne E34'ja ning ei tea kas see ka Sinu auto korral pädeks...
jJanno
Jah, aga asi töötab nii, et tagasilla andur annab signaali ainult kellaplokile, see omakorda edasi kõigile ülejäänud kiirusesignaali tarbijatele.Martin530 kirjutas:hmm aga spido ju töötsb! ja see peaks oma impulsi ka sealt saamaAARE530 kirjutas:Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/06.png
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/11.png
Tavaliselt on siis viga valesti paigaldatud mitteoriginaalraadios. Või sellest tingituna kellaploki kiiruseväljundi mahapõlemises.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tere
jJanno
Martin530 kirjutas:ja kuidas rikutakse see kiiruseväljund maki paigaldamisega??
Kui kiirusväljund panna maki külge valesse kohta, siis võib sinna sattuda pinge/vool, mis pole sinna ette nähtud. On ju olemas kiirustundlikke makke ning seetõttu on kiirusväljundi olemasolu makipistikus täiesti tavapärane. Proovi kuidas töötab kõik siis, kui makk ära võtta. Äkki pole miskit veel läbi põlenud vaid lihtsalt lühises? Minu juhtumil aitas makipistikust kiirusjuhtme eemaldamisest.priitv8 kirjutas:tagasilla andur annab signaali ainult kellaplokile, see omakorda edasi kõigile ülejäänud kiirusesignaali tarbijatele.
Või sellest tingituna kellaploki kiiruseväljundi mahapõlemises.
jJanno
Jah, aga BMW raadiopistikusse on see juhe toodud. Sest pistik on kõigi BMW-raadiote jaoks universaalne.Martin530 kirjutas:kahjuks minu maki puhul ple sellist funktsiooni ms peaks kiirusele reageerima
Piisab sellest, kui see keresse või plussi lühist saab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
seda ma mõtlesingi et intervallilt pühkimise peale üleminevat astet.
(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...

(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...

Martin530 kirjutas:mind huvitaks veel selline asi kas näiteks 2.5 141kw - 93 kellade plokk istuks samuti täis OBC

Ikka ma aru ei saa, mis probleem sellega on? Et kas jääb alles peale kellade vahetust?Martin530 kirjutas:seda ma mõtlesingi et intervallilt pühkimise peale üleminevat astet.
(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...![]()
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kellaplokk ise sobib küll, vale on ainult kodeerimise EEPROM. Aga selle saab ümber tõsta, lihtsalt jääb näha, et asja kallal on jõudu kasutatud.Martin530 kirjutas:Kas 2,5 141 kw spido istub 1:1 530 spido asemele jättes käikku kõik vajalikud funktsioonid?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!