E36 Touringu vedrustus
E36 Touringu vedrustus
realoem.com-i sirvides jäid vedrustuse juures silma sellised mõisted nagu Poor road package ja East European road package. Oskab keegi need lahti seletada?
Üleüldse tahaks oma tuuringut tõsta nii palju kui see võimalik ja talutav vaadata on. Kuidas seda saavutada? Uued vedrud annavad tubli cm või paar, aga edasi?
Üleüldse tahaks oma tuuringut tõsta nii palju kui see võimalik ja talutav vaadata on. Kuidas seda saavutada? Uued vedrud annavad tubli cm või paar, aga edasi?
se vedru teema mul ka aktuaalne!
minu omal nina püsti, p..se maas. Suveks 16valu ja 50-55/215 kumm, kindlasti hakkabtaga koppasse käima ja esiots jääb jälle nagu traktoril püsti.
et mis verdusi ja mis tugevusega taha , ja kas ette on olemas ka mingi originaalis madalamad vedrud, praegu on kummi ja koopa vahe ees 6-7 cm taga umbes 2-3cm.
arvatavasti peab kogu amordiringi ka välja vahetama, sest kulmaga on tagumised kudagi jäigemaks jääned, arvati et vesi sees ja külmunud
realoem.com ei annagi valida erinevate verdude vahel. pakub valida M paketile läbilöögi puksi ja kõik??? kuda selest aru saada??

minu omal nina püsti, p..se maas. Suveks 16valu ja 50-55/215 kumm, kindlasti hakkabtaga koppasse käima ja esiots jääb jälle nagu traktoril püsti.
et mis verdusi ja mis tugevusega taha , ja kas ette on olemas ka mingi originaalis madalamad vedrud, praegu on kummi ja koopa vahe ees 6-7 cm taga umbes 2-3cm.
arvatavasti peab kogu amordiringi ka välja vahetama, sest kulmaga on tagumised kudagi jäigemaks jääned, arvati et vesi sees ja külmunud
realoem.com ei annagi valida erinevate verdude vahel. pakub valida M paketile läbilöögi puksi ja kõik??? kuda selest aru saada??

E36 320i touring 95a
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Müüakse nii esimesi, kui ka tagumisi vedru patju.
Tagumised näevad välja sellised...
Kasutatakse juhtudel, kui tagumist osa vaja kergitada. Põhjuseks võib olla liig raske helitehnika pagasnikus, vms. Müüakse erinevate kõrgustega.
Kui ummist selliseid asju saada pole siis dp-hp poest on, kataloogi alusel.
Nt. esimesed +20mm maksavad ca. 1780-, tagumised +20mm ca. 1180- eeku.
Tagumised näevad välja sellised...

Kasutatakse juhtudel, kui tagumist osa vaja kergitada. Põhjuseks võib olla liig raske helitehnika pagasnikus, vms. Müüakse erinevate kõrgustega.
Kui ummist selliseid asju saada pole siis dp-hp poest on, kataloogi alusel.
Nt. esimesed +20mm maksavad ca. 1780-, tagumised +20mm ca. 1180- eeku.
kuna ise just vahetasin vedrusid siis nüüd kysimus... kas neid amordi patju on taha nii ylemisi kui alumisi?erik kirjutas:Müüakse nii esimesi, kui ka tagumisi vedru patju.
Tagumised näevad välja sellised...
Kasutatakse juhtudel, kui tagumist osa vaja kergitada. Põhjuseks võib olla liig raske helitehnika pagasnikus, vms. Müüakse erinevate kõrgustega.
Kui ummist selliseid asju saada pole siis dp-hp poest on, kataloogi alusel.
Nt. esimesed +20mm maksavad ca. 1780-, tagumised +20mm ca. 1180- eeku.
pildil olevad on ylemised... alumised on natuke teistsuguse kujuga... ma oleks küll rahul kui saaks auto 40mm kõrgemaks

- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Vat ma ei teagi, kas on ülemisi ja ka alumisi.hollow kirjutas: kuna ise just vahetasin vedrusid siis nüüd kysimus... kas neid amordi patju on taha nii ylemisi kui alumisi?
pildil olevad on ylemised... alumised on natuke teistsuguse kujuga... ma oleks küll rahul kui saaks auto 40mm kõrgemaks
Ise arvan et on kas ainult ülemised v ainult alumised.
Ehk on olemas 40mm ülemised patjad, ei oska kommenteerida....
minu arusaam realoem.com järgi:
esisillas on kõrguse muutmiseks adapter koodiga
31331091595 ida-euroopa/halva tee pakett hind UM-i järgi 800.- tk
(+amordi kaitsekumm 31321125878 hind UM-i järgi 181.- tk)
tagasillas on vedrul ülemised ja alumised tugipadjad
kõrgust lisatakse ülemise tugipadja abil
33531136385 5 mm
33531136386 7,5 mm
33531136387 10 mm
33531091599 ida-euroopa/halva tee pakett (+amort 33521091625)
Homme uurin UM-i seisukohta ka.
esisillas on kõrguse muutmiseks adapter koodiga
31331091595 ida-euroopa/halva tee pakett hind UM-i järgi 800.- tk
(+amordi kaitsekumm 31321125878 hind UM-i järgi 181.- tk)
tagasillas on vedrul ülemised ja alumised tugipadjad
kõrgust lisatakse ülemise tugipadja abil
33531136385 5 mm
33531136386 7,5 mm
33531136387 10 mm
33531091599 ida-euroopa/halva tee pakett (+amort 33521091625)
Homme uurin UM-i seisukohta ka.
Viimati muutis MadMan, 12.02.2007 12:49 22, muudetud 1 kord kokku.
Kui sul naine ratsutama läheb, siis võiksid sa ka kommenteerida mõne hobuse külgkallet mispatrik kirjutas:täna ostsin naise diagnoosi(katkine tagavedru![]()
) peale uued tagavedrud
nädalavahetusel panen alla koos kulunud piduriklotside vahetusega mis tegelikult probleemiks olid. võin teha pildid ja võtta mõõdud- vanad vedrud-uued

Ehk tuleb ühele poole kõrgemad kabjarauad muretseda

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Sain siis omal 20mm vedru padjad kätte, läksid alla ka.
Võib täitsa rahule jääda.
Usun et sul meqa oleks samuti neist abi.
Minu puhul ei olnud asi ära vajunud tagavedrudes vaid ehk valedes vedrudes.
Vedrudes mis käisid tegelikult raudplokiga mootoriga isendile alla, aga mul aluplokiga mootor. Ehk siis mootor kergem ja nina rohkem püsti.
Võib täitsa rahule jääda.
Usun et sul meqa oleks samuti neist abi.
Minu puhul ei olnud asi ära vajunud tagavedrudes vaid ehk valedes vedrudes.
Vedrudes mis käisid tegelikult raudplokiga mootoriga isendile alla, aga mul aluplokiga mootor. Ehk siis mootor kergem ja nina rohkem püsti.
sellise kylmaga ära küll amortide seisukorda hinda... kuna tõenäoliselt on sul gaasiamordid all, siis sellise ilmaga on gaasikad jummala jäigad alguses... natuke liikumist ja soenemist teeb amordi juba päris pehmeksmeqa kirjutas:erik: tänud vihje eest!!
selle krdi külmaga tulevad autol kõik vead välja!!
tagaluugi amordid
termostaat klapp on vist lahti ja vesi teeb suurt ringi, nii et mootor ei lähegi soojaks ja salong ka külm
tagumised ja esimesed amordid
eega ma enne sooja ei hakka igaks juhuks vahetama, aga eile õhtul hakkas august läbides mingi kolks kostumahollow kirjutas:sellise kylmaga ära küll amortide seisukorda hinda... kuna tõenäoliselt on sul gaasiamordid all, siis sellise ilmaga on gaasikad jummala jäigad alguses... natuke liikumist ja soenemist teeb amordi juba päris pehmeksmeqa kirjutas:erik: tänud vihje eest!!
selle krdi külmaga tulevad autol kõik vead välja!!
tagaluugi amordid
termostaat klapp on vist lahti ja vesi teeb suurt ringi, nii et mootor ei lähegi soojaks ja salong ka külm
tagumised ja esimesed amordid
ex vaatama mis tuleviks toob
E36 320i touring 95a