K: E30'ne õlifiltreerimine (lahendatud.)
K: E30'ne õlifiltreerimine (lahendatud.)
Probleem:
Paigaldasin torukolle, kuid kahjuks on see hetkel vastu õlifiltrit.
Lahendus 1:
kuumutada ettejäävat toru ja teha kollele mõlk, et filter mahuks ära. oht rikkuda kolle ära
Lahendus 2:
sain vihje, et areta külge hoopis diisel kolmese õlifilreerimise süsteem, ja viia see lõdvikudega eemale.
Küsimus:
kas oleks teine lahendus teostatav? kuidas kinnitub diisel kolmese õlifilreerimise süst. mootori külge? ta ei kinnitu ju ometigi millegi taolise külge nagu see taldrik/kaus bensiini mootoril (see mille külge omakorda keertakse korpusega õlifilter)? st. et ma ei saa kasutada sama süst.i ja pean uue vidina paigaldama otse mootoriploki külge? st. et kaotan ka õlijahutuse radika? (ok eesti tingimustes ja normaalse õliga ei tohiks sellest suurt lugu ollagi).
kas kellelgi ei juhutu olema jooniseid diisel kolmese õlifiltreerimise kohta? (um'ist ei saanud abi).
või teha midagi kolmandat?
suured tänud ette
ints
Paigaldasin torukolle, kuid kahjuks on see hetkel vastu õlifiltrit.
Lahendus 1:
kuumutada ettejäävat toru ja teha kollele mõlk, et filter mahuks ära. oht rikkuda kolle ära
Lahendus 2:
sain vihje, et areta külge hoopis diisel kolmese õlifilreerimise süsteem, ja viia see lõdvikudega eemale.
Küsimus:
kas oleks teine lahendus teostatav? kuidas kinnitub diisel kolmese õlifilreerimise süst. mootori külge? ta ei kinnitu ju ometigi millegi taolise külge nagu see taldrik/kaus bensiini mootoril (see mille külge omakorda keertakse korpusega õlifilter)? st. et ma ei saa kasutada sama süst.i ja pean uue vidina paigaldama otse mootoriploki külge? st. et kaotan ka õlijahutuse radika? (ok eesti tingimustes ja normaalse õliga ei tohiks sellest suurt lugu ollagi).
kas kellelgi ei juhutu olema jooniseid diisel kolmese õlifiltreerimise kohta? (um'ist ei saanud abi).
või teha midagi kolmandat?
suured tänud ette
ints
Viimati muutis Indrek, 12.05.2004 15:49 05, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
1 keera lahti suur mutter korpuse küljest mille külge kinnitub õlifilter
2 keera lahti õlivoolikud nis lähevad radikasse
3 keera korpus sellisesse asendisse kus ta midagi ei sega
4 keera kõik asjad kinni tagasi
5 rõõmusta selle üle kui lihtsad mõned asjad võivad olla
2 keera lahti õlivoolikud nis lähevad radikasse
3 keera korpus sellisesse asendisse kus ta midagi ei sega
4 keera kõik asjad kinni tagasi
5 rõõmusta selle üle kui lihtsad mõned asjad võivad olla
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
krt kui tõesti nii on siis ...
..siis on kohe väga heasti.
suur tänu.
******
ise mitte ei uskunud, et nii võib olla, need õliradika väljundid hirmutasid ära.
tänan veel kord

edit: typo
..siis on kohe väga heasti.
suur tänu.
******
ise mitte ei uskunud, et nii võib olla, need õliradika väljundid hirmutasid ära.
tänan veel kord

edit: typo
Viimati muutis Indrek, 20.04.2004 11:31 03, muudetud 1 kord kokku.
patrik kirjutas:1 keera lahti suur mutter korpuse küljest mille külge kinnitub õlifilter
2 keera lahti õlivoolikud nis lähevad radikasse
3 keera korpus sellisesse asendisse kus ta midagi ei sega
4 keera kõik asjad kinni tagasi
5 rõõmusta selle üle kui lihtsad mõned asjad võivad olla
hmmmmm. hakkasin patriku toodud lahendust täitma, kuid selgus uus probleem. nimelt:
filtrit oleks vaja keerat min. 45* alla, kuid seda ei saa mootorikäpp jääb ette. et keeraks siis 90* alla, kuid seda takkistavad õliradika torud, need eip mahu mitte ära.
siit kaks küsimust:
1. ma muidugi tulin, alles seda juttu kirjutades selle peale, et keraks kogu kupatuse 90* üles v. lihtsalt 180*. kas seda füüsiliselt teha annab seda ei saa kohe katsedada, täna auto naise käes. kuid kas õlifiltreerimisele miskit loeb see kui filter on püsti/vertikaalselt/õli liigub üles?
2. kui siiski ei saa lihtsa asendi muutusega asjakorda, siis kuidas likvideerida õlijahutus? kas tsirkulutsioon peab jääma v. piisab lihtsalt kinni keeramisest?
tänan
Õlijahutuse likvideerimiseks keerad maha selle Patricu poolt lisatud pildil punasega ümber joonitud vidina ja võtad ka radiaatori maha... siis on vaja mõne ilma õlijahutuseta M20 küljest võtta keermestatud toru mis filtri ja mootoriploki vahele käib. Edasi keerad filtri külge ja valmis.2. kui siiski ei saa lihtsa asendi muutusega asjakorda, siis kuidas likvideerida õlijahutus? kas tsirkulutsioon peab jääma v. piisab lihtsalt kinni keeramisest?
tänan
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
no võta need torud ja korpus korra küljest ära ja säti siis külge tagasi sellises asendis et kõik mahuks, seda on küllalt tehtud, mitte ei saa aru kus see tõrge sul tekib
kui ikka kohe kuidagi ei saa, telli see töö kellegilt, mis sa sest radikast maha võtad, ta ju tehase poolt sinna ette nähtud

kui ikka kohe kuidagi ei saa, telli see töö kellegilt, mis sa sest radikast maha võtad, ta ju tehase poolt sinna ette nähtud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520