E36 kompuuter
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
aga äkki keeg oskab mulle öelda, milliste juhtmete otsa ma kõlari panen ?
skeemi pilt on ka siin, aga minule küll kohale ei jõua kuhu see läheb? kas "starter" sinna?
SKEEM
skeemi pilt on ka siin, aga minule küll kohale ei jõua kuhu see läheb? kas "starter" sinna?
SKEEM
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
Sinu skeemil ei ole ükski ots kõlari jaoks. Starter on ju sisend.Ceed kirjutas:aga äkki keeg oskab mulle öelda, milliste juhtmete otsa ma kõlari panen ?
skeemi pilt on ka siin, aga minule küll kohale ei jõua kuhu see läheb? kas "starter" sinna?
SKEEM
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ega sul ei juhtu olema seda sama pilti hästi suurelt, et näha juhtmete värve... mul endal täis kompu juhtmed olemas aga gongi endal polnud... teisest autost sai gong võetud aga ei oska seda oma autol kuskile yhendada sest mul yleliigseid pistikuid armatuurialune täis... umbes kymmekond lahtist pistikut 4-6-8 juhtmelistpriitv8 kirjutas:
See on see prääks jah seal jalgade juures, aga peale valjuka on seal veidi elektroonikat ka sees. Sest sõltuvalt sellest, millisele otsale +12V anda, teeb ta erinevaid hääli.
ei saa sealt küll aru mis värvi juhtmed sinna gongi lähevad h10... ma oletan, et on pistiku tähis aga mis juhtmed sinna pistikusse lähevad seda ei loe küll kuskilt välja... või ma lihtsalt nii unine, et ei oska seda sealt välja lugedapriitv8 kirjutas:See on suvaline internetist leitud pilt. Endal mul paremat pole ka kahjuks.
PS juhtmete värvid on ju üleval toodud skeemil näha.
No teeme siis veel ühe skeemi lugemise kiirkursuse.

H10 ei ole pistik, vaid gong ise.
BMW skeemidel on pistikud tähistatud kõik X-dega. H10 küljes näeme sel pildil täpselt nelja pistikut: X363, X518, X522 ja X1426. X363 meid praegu ei huvita, sest see on seotud parkimisradariga. Ka ei huvita meid X1426, sest see kehtib ainult Jaapani autodele (J täht ovaalis!). Seega, jäävad X518 ja X522.
X518 on ühendatud kaks kontakti: nr. 2 läheb juhe WS/RT (weiss/rot-valge/punane) ristlõikega 0.35mm2 ja nr. 3 läheb WS/BL (weiss/blau-valge/sinine) samuti ristlõikega 0.35mm2. NB! punktiir 2 ja 3 vahel tähendabki seda, et need pinnid kuuluvad samasse pistikusse, X518.
X522 on kasutusel 3 otsa: 1-mass (kaablivärvi tuleb vaadata eraldi massiühenduste skeemilt) tavaliselt pruun (võib olla ka värvilise triibuga), 2-SW/RT (schwartz/rot-must/punane) ja 3-RT/GE (rot/gelb-punane/kollane) ristlõikega 0.5mm2. Lisaks nendele plussi- ja massiskeemidele (saame teada, et X522:1 on BR (braun-pruun) ja 0.5mm2) on vaja veel konsulteerida märkide seletusi (kui ei saa aru värvikoodide saksakeelsetest lühenditest) ning eraldi elementide paigutuse tabelit, kust saame teada, missugused (mitu otsa, mis värvi, emane/isane) on pistikud X518 ja X522 ning kus nad autos paiknevad ning mismoodi välja näevad.
Pistikute paiknemine ja välimus:

Eelnevast leiame viite pildini, mis näitab asukohta:

Ja lõpuks pistikute väljanägemine (nagu näha, on mõlemad "emmed"):

Mis siin keerulist on?

H10 ei ole pistik, vaid gong ise.
BMW skeemidel on pistikud tähistatud kõik X-dega. H10 küljes näeme sel pildil täpselt nelja pistikut: X363, X518, X522 ja X1426. X363 meid praegu ei huvita, sest see on seotud parkimisradariga. Ka ei huvita meid X1426, sest see kehtib ainult Jaapani autodele (J täht ovaalis!). Seega, jäävad X518 ja X522.
X518 on ühendatud kaks kontakti: nr. 2 läheb juhe WS/RT (weiss/rot-valge/punane) ristlõikega 0.35mm2 ja nr. 3 läheb WS/BL (weiss/blau-valge/sinine) samuti ristlõikega 0.35mm2. NB! punktiir 2 ja 3 vahel tähendabki seda, et need pinnid kuuluvad samasse pistikusse, X518.
X522 on kasutusel 3 otsa: 1-mass (kaablivärvi tuleb vaadata eraldi massiühenduste skeemilt) tavaliselt pruun (võib olla ka värvilise triibuga), 2-SW/RT (schwartz/rot-must/punane) ja 3-RT/GE (rot/gelb-punane/kollane) ristlõikega 0.5mm2. Lisaks nendele plussi- ja massiskeemidele (saame teada, et X522:1 on BR (braun-pruun) ja 0.5mm2) on vaja veel konsulteerida märkide seletusi (kui ei saa aru värvikoodide saksakeelsetest lühenditest) ning eraldi elementide paigutuse tabelit, kust saame teada, missugused (mitu otsa, mis värvi, emane/isane) on pistikud X518 ja X522 ning kus nad autos paiknevad ning mismoodi välja näevad.
Pistikute paiknemine ja välimus:

Eelnevast leiame viite pildini, mis näitab asukohta:

Ja lõpuks pistikute väljanägemine (nagu näha, on mõlemad "emmed"):

Mis siin keerulist on?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Pmst see gong on selline asi, et toide peab tal peal olema, siis sõltuvalt sellest, millise sisendi massi tõmbad (n.ö. releejuhtimine-sorry, varem ütlesin valesti, et plussi tuleb anda! Skeemilt on näha, et massi antakse), teeb erinevat prääksu. Seda skeemi vaadates on näha, et laias laastus prääksub see gong E36-s vähemalt kolme eest:
- instrument cluster
- multi-function clock
- park-distance control
Paistabki sedasi, et X522 on peamine pistik (toide+kellaplokist prääks)
ja X518 on lisapistik MFC/OBC jaoks (kaks otsa, sest kolm erinevat häält vähemalt: täistund, must jää ja CC veateade). Kolmas toon saadakse mõlema otsa korraga maha tõmbamise teel.
- instrument cluster
- multi-function clock
- park-distance control
Paistabki sedasi, et X522 on peamine pistik (toide+kellaplokist prääks)
ja X518 on lisapistik MFC/OBC jaoks (kaks otsa, sest kolm erinevat häält vähemalt: täistund, must jää ja CC veateade). Kolmas toon saadakse mõlema otsa korraga maha tõmbamise teel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Küsiks siit teemast edasi,kuna ei ühest ega teisest teemast ma konkreetset vastust oma küsimusele ei leidnud.
Autoks e36 320i 91aasta,peal 18 nupune väidetavalt täis kompu,kas sellel pompul ei peaks kohe olema parda kontrolli?Kui peaks siis kust viga otsida et miks ei anna ta vea teateid kui puudub aknapesuril paagi andur ei põle mõningad tuled jne.
Autoks e36 320i 91aasta,peal 18 nupune väidetavalt täis kompu,kas sellel pompul ei peaks kohe olema parda kontrolli?Kui peaks siis kust viga otsida et miks ei anna ta vea teateid kui puudub aknapesuril paagi andur ei põle mõningad tuled jne.

Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee