Kas e34 mootorivahetus
Kas e34 mootorivahetus
vana tüübi 520 mootori tahaks uue tüübi 525 ga vahetada, kas see on väga suur tõõ ja mis tuleb veel vahetada?
ega seal vahet küll eriti pole. Võib-olla uuem mootor on minimaalselt ökonoomsem, aga igaljuhul peaks kokkuvõttes M30 pidamine majanduslikult tulusam tulema. Mootorid ju aeg-ajalt remonti vajavad.
Üldiselt bemaril sõltub kütusekulu suurest sellest, kuidas vajutad. Ja vana hea M30 veab juba vähesema vajutamise peale.
Üldiselt bemaril sõltub kütusekulu suurest sellest, kuidas vajutad. Ja vana hea M30 veab juba vähesema vajutamise peale.
No mis küsimus see on? Ma mäletan oma esimest teadlikku bemmi-imetlust, kui nägin ühes 1978. aasta saksa ajakirjas reklaami, millel ilutsesid kõrvuti M1 ja 635CSi. Ja seal allpool ei räägitud mitte selle 3.5l mootori kütusekulust, vaid kütuse läbilaskevõimest! Ja see on neil kõigil hea (suurtel natuke parem kui väikestelbemarifan kirjutas:aga bena kulu?

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Sorry bemarifan (et teemasse sekkun) aga tahaks täpsustusi temalt(priitv8) ta väidete kohta.priitv8 kirjutas:No mis küsimus see on? Ma mäletan oma esimest teadlikku bemmi-imetlust, kui nägin ühes 1978. aasta saksa ajakirjas reklaami, millel ilutsesid kõrvuti M1 ja 635CSi. Ja seal allpool ei räägitud mitte selle 3.5l mootori kütusekulust, vaid kütuse läbilaskevõimest! Ja see on neil kõigil hea (suurtel natuke parem kui väikestelbemarifan kirjutas:aga bena kulu?)!
Usu mind, enne 80 a. toodetud 635 laseb kütust läbi mootori tõesti mehiselt, linnas keskmine 17-18l sajalePriit Peljo kirjutas:Sorry bemarifan (et teemasse sekkun) aga tahaks täpsustusi temalt(priitv8) ta väidete kohta.priitv8 kirjutas:No mis küsimus see on? Ma mäletan oma esimest teadlikku bemmi-imetlust, kui nägin ühes 1978. aasta saksa ajakirjas reklaami, millel ilutsesid kõrvuti M1 ja 635CSi. Ja seal allpool ei räägitud mitte selle 3.5l mootori kütusekulust, vaid kütuse läbilaskevõimest! Ja see on neil kõigil hea (suurtel natuke parem kui väikestelbemarifan kirjutas:aga bena kulu?)!

M50 tuleb esimese asjana asendada mitte 3.0 vaid 3.5-ga. Soovitatavalt modituga
Milleks kassi sabast tirida ja kräunumist kuulata
Minu auto (tõsi, ta on E34st oma 200 kilo kergem) võtab keskmiselt 11,5 sajale, trassil 7-8 ja linnas 13-14. Üle 15 ei ole ma kunagi saanud, ka talvel mitte.
Tänapäeval on jah see häda, et inimesed ei saa pihta lihtsale asjale - autot liigutavad ikka njuutonmeetrid ja kilovatid, mitte klappide ja protsessorite arv.
Ära mootorit vahetades unusta ka tagasilda tugevama vastu vahetada
Lihtsam ja probleemivabam on igatahes mootori vahetusel minna vanemat tüüpi, kuid suurema mootori peale. Varuosade hinnad on hulka soodsamad, mootor ise väärkasutuse suhtes vastupidavam ning kestvam.
Samuti ei nõua selle remontimine erilist kvalifikatsiooni ega eririistu.
Mootorid alates M50-st ei ole ette nähtud enam ise parandamiseks, selleks pole sul ei riistu, skeeme, käsiraamatuid ja andmeid. Milleks oma elu keerukaks teha


Minu auto (tõsi, ta on E34st oma 200 kilo kergem) võtab keskmiselt 11,5 sajale, trassil 7-8 ja linnas 13-14. Üle 15 ei ole ma kunagi saanud, ka talvel mitte.
Tänapäeval on jah see häda, et inimesed ei saa pihta lihtsale asjale - autot liigutavad ikka njuutonmeetrid ja kilovatid, mitte klappide ja protsessorite arv.
Ära mootorit vahetades unusta ka tagasilda tugevama vastu vahetada

Lihtsam ja probleemivabam on igatahes mootori vahetusel minna vanemat tüüpi, kuid suurema mootori peale. Varuosade hinnad on hulka soodsamad, mootor ise väärkasutuse suhtes vastupidavam ning kestvam.
Samuti ei nõua selle remontimine erilist kvalifikatsiooni ega eririistu.
Mootorid alates M50-st ei ole ette nähtud enam ise parandamiseks, selleks pole sul ei riistu, skeeme, käsiraamatuid ja andmeid. Milleks oma elu keerukaks teha

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
No 13l linnakulu keskmine juht ei saavuta , tehasemanualis on M535i linnakuluks märgitud 15,0 sajale, ise sain suvel sellise kulu kätte küll, kui aga näiteks töökoht 5km kaugusel on tuleb talvel keskmiseks kuluks 18l sajale. Põjuse leiab motronic ajust mis külma mootoriga pihustab neljandiku võrra rohkem kütust mootorisse, miinuskraadidega suur mootor ei jõua lühikeste vahemaadega soojaks minna. Maanteekulu osas Sinuga nõus.Aare kirjutas: Minu auto (tõsi, ta on E34st oma 200 kilo kergem) võtab keskmiselt 11,5 sajale, trassil 7-8 ja linnas 13-14. Üle 15 ei ole ma kunagi saanud, ka talvel mitte.
Milliste väidete?Priit Peljo kirjutas:Sorry bemarifan (et teemasse sekkun) aga tahaks täpsustusi temalt(priitv8) ta väidete kohta.
1) Läbilaskevõime kiitmise kohta?
2) Või selle kohta, et suurematel mootoritel on see parem kui väikestel?
3) Või selle, et bemmi mootoritel on see üldiselt hea?
1) kohe kui tallinnas tagasi olen, võin selle lehe sisse skännida ja välja panna.
2) see on vist lemma, mis ei vaja tõestamist.
3) see on minu subjektiivne arvamus ja väljendab minu usku bemmi mootorisse

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!