Autofirmad asuvad võitlusesse roolijoodikutega!
Autofirmad asuvad võitlusesse roolijoodikutega!
Väga tänuväärt takistused roolijoodikutele mõeldud.Huvitav, mida BMW on välja mõelnud takistamaks joobes inimesi rooli istumast?
2006 oli eestis liikluses üks ohvriterohkemaid üle 200 hukkunu, mis on väikse eesti kohta suur number.Nii mõnigi inimelu jääks roolijoodiku süül teise ilma saatmata. http://www.postimees.ee/040107/esileht/ ... 237311.php
2006 oli eestis liikluses üks ohvriterohkemaid üle 200 hukkunu, mis on väikse eesti kohta suur number.Nii mõnigi inimelu jääks roolijoodiku süül teise ilma saatmata. http://www.postimees.ee/040107/esileht/ ... 237311.php
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Tundub üsna tobe asi, mille peale tootearenduse raha kulutada. Rootsis pandi kah osadele jotadele alkolukud peale, mis võimaldasid juhtimisõigust säilitada. Võib-olla sinisilmsetele ja seaduskuulekatele heaoluühiskonna jüngritele sellised asjad toimivad. Meil tõmmataks lont viltu ja siis palutaks kainel (nais)sõbral puhuda või veel parem laseks enne joomingut täis puhutud õhupallist väikese suraka sisse ja sõit jätkuks. Higi, pupilli ja rooli joobes võdistamise analüsaatorite töökindlus kah väga adekvaatne ei saa olla - tõmbad käed autos Eurofreshiga üle ja sõiduk pargib ennast selle peale teeserva. Või siis otsustab, et pole see Rapla kardirajal rooliga sahmerdamine ikka õige asi, kindlalt on juht süsi ja tõmbab boksi 
Õnneks ei lähe bmw filosoofia selliste "hüper-aktiivse" ohutuse vidinate väljatöötamisega kaasa. Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.

Õnneks ei lähe bmw filosoofia selliste "hüper-aktiivse" ohutuse vidinate väljatöötamisega kaasa. Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.
selle vastu on lahendus turvavöö seljatagant läbitõmbamine...Ilves kirjutas:Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.
Ükskord isegi teles näitas, kuidas "tähtsad" riigi-isad toompeale-toompealt ära sõitsid niimoodi.
selle turvavööga on nii, et mingi vanem dodge mudel oli ehitatud põhimõttel, et kui turvavöö kinni ei ol siis auto ei käivitu ja Camryl tagusid ka kellad seni kuni turvavöö kinnitasid... sellepeale pani sõber turvavöö kinni tooli tagant.Ilves kirjutas:Õnneks ei lähe bmw filosoofia selliste "hüper-aktiivse" ohutuse vidinate väljatöötamisega kaasa. Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.
jutu point, et kui ei taha neid seadusi täita siis ei saa autotootja sind kunagi ka muuta.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Jah, olen sellest kuulnud. Pigem aitaks see pinin neid, kelle vöö lihtsalt ununeb peale panemata. Kui mõni on niivõrd tuhm, et vabatahtlikult ennast autos tahab ära tappa ja teadlikult selleks kinnitatud vöö peale istub - lasku käia, pikapeale läheb niimoodi geenivaramu paremaksmart154 kirjutas:selle vastu on lahendus turvavöö seljatagant läbitõmbamine...Ilves kirjutas:Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.
Ükskord isegi teles näitas, kuidas "tähtsad" riigi-isad toompeale-toompealt ära sõitsid niimoodi.

kõige suurem kasutegur oleks sellised mõõteriistad paigutada sõidukitesse, mis teenindavad inimesi. nt-ühissõidukid.On sellised jopskeid, kes ei hooli teiste inimeste tervisest ja turvalisusest.Ja kui selline joobar peaks avarii tegema võivad tagajärjed kurvad olla. Ehe näide taas, mis toimub meie liikluses
http://www.postimees.ee/040107/esileht/ ... 328.php?r=

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Uus Toyota Corolla - ülihäirivalt karjub niikaua, kuni ees on turvavööd kinni. Täitsa poolt.Ilves kirjutas: Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.
Eesti seadustest lähtuvalt sobiks selline asi küll neile seadusekuulekatele. 1 jaanuaril oli kindlasti palju autojuhte, kes mõtlesid, et kuidas nüüd olukord on - kas alkohol on juba verest kadunud ja võin koju sõita või ei. Selline lisavidin kuluks sellistele inimestele marjaks ära küll.Ilves kirjutas:Tundub üsna tobe asi, mille peale tootearenduse raha kulutada. Rootsis pandi kah osadele jotadele alkolukud peale, mis võimaldasid juhtimisõigust säilitada. Võib-olla sinisilmsetele ja seaduskuulekatele heaoluühiskonna jüngritele sellised asjad toimivad. Meil tõmmataks lont viltu ja siis palutaks kainel (nais)sõbral puhuda või veel parem laseks enne joomingut täis puhutud õhupallist väikese suraka sisse ja sõit jätkuks.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hanno kirjutas:Uus Toyota Corolla - ülihäirivalt karjub niikaua, kuni ees on turvavööd kinni. Täitsa poolt.Ilves kirjutas: Kuigi mida ma pooldaks oleks see, et juhi turvavöö mittekinnitamisel löödaks niikaua pininaga lokku, kuni juht vöö peale paneb.
Eesti seadustest lähtuvalt sobiks selline asi küll neile seadusekuulekatele. 1 jaanuaril oli kindlasti palju autojuhte, kes mõtlesid, et kuidas nüüd olukord on - kas alkohol on juba verest kadunud ja võin koju sõita või ei. Selline lisavidin kuluks sellistele inimestele marjaks ära küll.Ilves kirjutas:Tundub üsna tobe asi, mille peale tootearenduse raha kulutada. Rootsis pandi kah osadele jotadele alkolukud peale, mis võimaldasid juhtimisõigust säilitada. Võib-olla sinisilmsetele ja seaduskuulekatele heaoluühiskonna jüngritele sellised asjad toimivad. Meil tõmmataks lont viltu ja siis palutaks kainel (nais)sõbral puhuda või veel parem laseks enne joomingut täis puhutud õhupallist väikese suraka sisse ja sõit jätkuks.
Nagu siin kõik (autofirmad jms tegijad) on kunagi kiitnud või väitnud mis iganes asju (auto on ärandamis kindel jms) ja ikkagi aetakse neid nn "ärandamis kindlaid" autosid ära,siis küll mõeldakse välja ka variant,kuidas kogu seda tehnikat petta seoses joobesseisundiga.see vidin kuskil küljes,millega saab joovet kontrollida on iseenesest hea idee.Ma usun et paljudel on siit foorumist tulnud ette napsutamiseid ja hommikul tahaks ikka teada,kas oled ikka puhas poiss ennem rooli istumist.Samas see nii metsikult kallis ka ei ole,et soetada endale alkomeeter.Hea praktiline vahend ja vähemasti saad hommikul oma kainuses kindel olla.Need kes sõidavad purjuspeaga tihemini kui kord kuus või isegi enamgi,siis neid parandab ainult haud.Kui sa oled ikka sündinud idioot,siis sellisena sa ka sured.Kui ikka mõistust antud lusikaga ja võetud kulbiga,siis pole sealt midagi oodata kah.
Võtta võtu ajal ja sõita sõidu ajal.Need kaks asja ikka koos ei käi!

407 karjub niikaua, kuni eesistujad on turvavöö kinni pannud. Ja see piiksumine läheb aina valjemaks ja häirivamaks, et kaua ei kannata lahtise turvavööga sõita.alr kirjutas:Uuel pesukott 207-l oli kõigi 5 istmekoha kohta andurid, heli kohta ei tea, kuid tuluke põles armatuuris küll.Pille kirjutas:hm, kas mõnes autos on need turvavöö andurid ka tagaistujatele? Ma oleks kahe käega ka selle poolt.
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Kusjuures täiesti aktuaalne teema. Tean isegi mitmeid tüüpe, kes "jupi" joobes on sõitnud. Ka politseile võib asi esmapilgul märkamatuna näida kui just lambiga silma ei näidata ja pupilli reageerimist ei kontrollita.ryan kirjutas:Laiendaks teemat.
Alkojoove pole ainuke probleem, palju tõsisem ja raskemini tuvastatav on narkojoove.Selleks ikka vaja vereproovi, et teada saada mida tarbitud.Narkojoobes sõiduki juhtide arv on aasta-aastalt kasvanud.