Probleem 89.a. 520i mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 20.04.2006 21:37 44
- Asukoht: Nissi vald
- Kontakt:
Probleem 89.a. 520i mootoriga
Probleem siis selline et sõidupealt tõmbas veepumba korpuse pooleks ja jahutusvedelik jooksis välja. niisiis sai sõidetud umbes 2 km ilma jahutusvedelikuta. Seejärel kiskusin vana pumba maha ja panin uue peale. Kui süsteem õhutatud mõtlesin et asi korras aga tuli ette võtta sõi 20 km mille vahepeal hakkas jälle mootri temp tõusma ja läks lõpuks keema. Ja nüüd siis probleem et kadus ära ka mootri jõud :S starer veab suht tühja ringi :S auto sõitis veel kui proovisin uuesti õhutada siis lõi vee radikast välja. Siis ma arvasin et kaane tihen ja sai asi lahti võetud. Kaas ise on korras ja läheb uue tihendiga kokku tagasi aga miks jõud ära kadus ??? kas võis olla et kolvirõngad kinni see ei ole eriti loogiline või mis ??? ette tänades..
olen zigulivend ja sõidan ribadeks end... 

-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
- Peamine sõiduk: F31 325d
- Asukoht: Paide
Vesi võis lihtsalt juhtmed märjaks teha äkki. Kuum ei tohiks niikähku viga teha. Ise sõit ca 10 km ilma veeta Soome kiirteel- enne ei saand maha keerata. Klapikambrikaane peal õli suitses täiega. Auto sõitis minu käes pärast üle 130000 km - probleeme ei old. Sõidab vist tänase päevani.
BMW f31 325d 160kw 2014a
Minu kogemus eelmise 520 E34 ga radika korki ei keeranud täie jõuga kinni ja sis keetis jahutussüstemi kuivale u10 minutiga.omega kirjutas:Kõigepealt enne kaane maha võtmist oleks pidanud termostaadi ära vahetama. Siis paisupaagi korgi oleks võinud ka uue panna, äkki sul vana rikkis ja ei lase liigset survet jahutussüsteemist välja. Samas ei tohiks seda korki ka liiga kõvasti kinni keerata.
F... the speed limit!!!