e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu
e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu
probleem nimelt selline et masin võtab liiga palju kütet samas aga mootor töötab enamvähem aga ei ole nii äkiline kui peaks olema ise kahtlustan et liiga palju saab bena peale aga kuidas seda reguleerida
Re: e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu
velz kirjutas:probleem nimelt selline et masin võtab liiga palju kütet samas aga mootor töötab enamvähem aga ei ole nii äkiline kui peaks olema ise kahtlustan et liiga palju saab bena peale aga kuidas seda reguleerida
...mootor töötab enamvähem ?!
2 võimalust,kas töötab korralikult või enamvähem

teise variandi puhul ei ole ju midagi imestada

-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
kerasin süütenurka kuulmise järgi ja mootor töötab küll ühtlasemalt aga see juures täheldasin üht huvitavat asja et kui mootor on soe siis ei lähe enam hästi käima aga kui benapumpa sisse ei lülita siis käivitub koheselt ja kui pumba tööle paned siis naq jääb korraks hingest kinni aga jätkab töötamist täpselt selline tunne jääb et palju saab pääle aga kuidas seda reguleerida. Pritse pead vaatasin ka üle igast tulid mõnusad suured surtsud ja ükski ei tilkunud ka surve all olles. Rõhuregulaatori vaakum torru ka vaatasin et äkki kaob sinna bena kuid see oli ka kuiv. Niisiis kuidas saab segu hulka muuta
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
5 kraadi varasemaks panekut M20 mootoril=külmast peast käivitub peale pooleminutist käiamist ning töötab ainult gaas põhjas paarutades.truumu kirjutas:Paneb küllhanzvonkazak kirjutas:jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane.![]()
Kõik oma vanad bemmid panin kõrva järgi, sest peale stendis keeramist muutusid tuimaks nagu tursad
Seguga on muidugi teised lood...
Mina panin korraliku jagaja, reguleerisin stroboga ära, kulutasin selleks pool päeva ja tulemuseks oli see, et auto liikumine muutus tundmatuseni (paremaks).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
nii siis hetke seis selline et mootor käib ja süüdet keerasin kuulmise järgi seni kui olid kõige ilusamad hääled, kuid ikkagi saab liiga palju peale sest et kui mootor töötab ja lapatsi põhja vajutad sis lähevad küll pöörded kõrgele kuid mitte lõppu aga kui benapumba välja lülitad ka samal hetkel siis lähevad pöördes ilusti põhja ja jõudu on ka rohkem sõidu ajal seda proovides. Äkki on mul see uus (kasutatud )rõhuregulaator ka läbi et sellist pulli teeb või mõjutab see seda et mul on peal 2,5 bemmi küttepump. Andke keegi head nõu mida teha päris seisma ka ei taha jätta selle pärast et kütet võtab liiga palju.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Sellise aasta 3kale pandi 2.0 : 3,45/4,10/4,27 diffe
2.5 : 3,64/3,91/3,73 diffe
Üldse on alt üles E30nele pandud sellise peaülekandega diffe:
2,79/3,15/3,23/3,25/3,45/3,46/3,64/3,73/3,91/4,10/4,27
Nimekiri võib olla veel puudulik, kuna siin on arvestatud aint man kasti.
2.5 : 3,64/3,91/3,73 diffe
Üldse on alt üles E30nele pandud sellise peaülekandega diffe:
2,79/3,15/3,23/3,25/3,45/3,46/3,64/3,73/3,91/4,10/4,27
Nimekiri võib olla veel puudulik, kuna siin on arvestatud aint man kasti.
All good things come to those who wait.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
mina lähtusin nendele andmetele http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html
aga ei tea kas 100% tõele ka vastab.
aga ei tea kas 100% tõele ka vastab.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt: